TEST: quin personatge de la sèrie Stranger Things ets?

per Ester Arroyo, 7 de novembre de 2017 a les 12:12 |
Si hi ha una sèrie que ha fascinat moltíssim en els últims mesos és Stranger Things. Des que es va estrenar la primera temporada a mitjans del 2016, milions de persones han seguit la trama. La segona temporada, que s'ha estrenat aquest octubre, ha estat increïble (sí, sóc mooolt fan d'aquesta sèrie). 

L'estètica dels anys 80, l'ambient, la música, el fet que hi hagi un grup d'amics de veritat que lluiten contra fets misteriosos... Té aquesta essència que fa que et quedis enganxat capítol rere capítol i empatitzis amb els personatges. Personalment, tinc els meus preferits però m'agrada molt les diferents personalitats de cadascun d'ells.

És per això que us convido a fer aquest test per esbrinar quin personatge de Stranger Things sou! Si al final em voleu comentar quin us ha sortit o fangirlejar sobre la sèrie, em podeu enviar un missatge al meu instagram @EsterACardenas 

 


Ei! Els comentaris amb spoilers no els aprovarem! Podeu comentar sense fer-ne ;)
Participació
Lucas?
Per Anònim el 17 de febrer de 2018 a les 17:14
0   0
Algu li ha tocat el lucas? No es el meu personatge preferit pero mhe sentit identificada amb el que ha dit el test.

Madmax
Per Anònim el 8 de novembre de 2017 a les 10:55
5   1
I la max? Tothom la "ignora" perque nomes ha sortit a la segona temporada, pero per a mi es una de les milloooors. M'encanta de debò

MADMAX
Per Anònim el 11 de novembre de 2017 a les 22:09
1   0
Opino el mateix! Madmax poweeer💪🏼
mike
Per Anònimaaa el 8 de novembre de 2017 a les 00:22
0   0
siiiii! soc el mike, i asobre es el meu preferitttt😍

Dustin
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 22:17
3   0
Qui li ha tocat Dustin like jajajaj

Eleven
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 21:58
2   0
M ha tocat l Eleven m encanta però jo volia ser en ❤️MIKE❤️ el meu amorrrrr

eleven
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 21:44
1   0
estic mooolt rallada perq vull saber com li diuen ala 11 abreviat en angles. (en espanyol es Ce) ALGU HO SAPP?

Eleven
Per Anònim el 8 de novembre de 2017 a les 13:11
3   0
El Et recomano que miris la serie enque angles, es molt millor i aixi aprofites per aprendre
per la del nom abreviat
Per Anònim el 8 de novembre de 2017 a les 12:39
0   0
Li diuen El de Eleven :)
per la del nom abreviat
Per Anònim el 8 de novembre de 2017 a les 12:35
0   0
Li diuen El de Eleven :)
Eleven❤❤❤
Per Anònima super mega fan de Stranger things 😍❤ el 7 de novembre de 2017 a les 21:28
4   0
M'ha tocat Eleven, sóc la major fan de l'actriu i del seu paper. A sobre som del mateix any😍😍👅😝

Mike❤️
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 21:26
1   0
Per favor😍😍

Soc la mateixa q ha fet el textaco😂
Per Anònimaa el 7 de novembre de 2017 a les 21:24
1   0
He tornat a fer el test (ficant coses q tamb son veritat ) i mha tocat el Will morooo es un dels meus prefes ell si mencanta es una monada i una amor i ansiqkbdoqnwjfb moro lestimo moltissim mencanta😍 Will testimo❤ Noah testimo❤ Ets un actor i un personatge q flipes mencantes massa😍😍😍😍😍❤❤❤❤

SOC ELEVEN
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 20:47
5   0
M'encanta aquest personatge de la serie i vam nèixer els dos el mateix any. Aquesta noia és una pasada

YAAAAY
Per Anònim el 10 de gener de 2018 a les 22:25
0   0
M'ha tocat en Will😍😍😍 m'encanta el seu paper!
Stranger things
Per Anònima el 7 de novembre de 2017 a les 20:35
8   0
Aver gent, qui no hagi vist stranger things ja l'esta veient, enserio tío, estic Massa obsesionada, cada nit somio amb ells, els amu tantttt Algún fanátic mes d'estranger things??? Pd:soc la elevennnn ueeeeee

Eleven
Per Anònim el 8 de novembre de 2017 a les 10:55
0   0
1 2 3 4 5 5 7 8 8 10 . . . 11 muere
S.T
Per Anònima el 7 de novembre de 2017 a les 18:34
4   0
Sóc el Will 😍😍 A la vida real és super mono un i te la mateixa edat q jo.... i la 11 va néixer just 3 dies després M'encanta STRANGER THINGS ❤👌

Noah schnapp
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 20:37
4   2
Pos el Noah schnapp q es el Will va neixer el mateix día q jo justtt Siusplau qui no hagi vist aquesta serie no te vida, a veurela jaaaa. Cada putu día somio amb ells els estimuuuuuuuu Mes fans?
Que be!
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 18:32
5   0
Que be mha tocat en Mike :)

Aiaiaiaiai
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 18:24
12   0
M’ha tocat la eleven!!! Em moro. Algún altre fan d Stranger Things q s’hagi Vist la segona temporada en una sola nit com jo???😂😂

Siiiii
Per Anònimaaaaaaaaa el 7 de novembre de 2017 a les 22:19
1   0
Jo i dues amigues més, els altres no van aguantar tots els capítols...😂😂
Nancy Wheeler
Per Anònima el 7 de novembre de 2017 a les 17:57
10   0
Se m ha acabat el mes gratis de Netflix 😭 Ara no puc veurela😭 Qui es la Nancy i sobre que tracta la serie?❤

si k pots!
Per Anònima el 11 de novembre de 2017 a les 10:26
0   0
La pots veure per internet, en el plusdede. Et registres i mires les series k volguis sense pagar ni res. espero k et serveixii✨
HOliz
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 17:48
9   6
M’ha tocat la nancy wheeler pero no miro stranger things😂 qui es?

jaajjajaajajaj
Per Anònim el 8 de novembre de 2017 a les 11:26
0   0
estic iguaaaalllll, jejeejej
OMGG
Per Anònima el 7 de novembre de 2017 a les 17:31
11   2
Mooorooo mha tocat la Eleveen😍😍😱

i a miiiiii
Per Anònima el 8 de novembre de 2017 a les 14:52
3   0
m'estic morint de l'emoció :')
Totaaal
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 17:31
8   1
Jonathan Byers forever!!!😍😍😍😍

Jonahtan Bayers!!! ❤️
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 17:27
7   1
M'encanta 😍

Hola😂
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 17:24
14   2
Hola en podrieu fer un de THE WALKING DEAD? mencantariaa i recomano a la gent que se la miri. No us feu spoileer

DUSTIN😂💞💞💞💞
Per Anònimaaaaaaaaa el 7 de novembre de 2017 a les 22:13
1   0
suuuuuu😍😍
omaiga
Per Anònimaaaaaaaaa el 7 de novembre de 2017 a les 22:11
0   0
pensava k ningu mirava TWD kina emocióooooo jdrrr.
🙃
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 17:01
14   1
Jo volia que em sortis el mindflyer o el demagorgon xd

Eleven
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 16:33
14   0
Io soc la onze, sincerament no em sento identificada amb ella pero es un personatge que m encanta la seva historia 😍😍

😍😍
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 20:54
3   0
Eleven +1 😍😍😍
Eleven
Per Anònima el 7 de novembre de 2017 a les 18:58
3   0
Sii jo iguaal😍😍😍
nancyy
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 16:20
20   2
mh'a tocat la nancyyy!!!!!!!!!!!!

I
Per Anònim el 13 de febrer de 2018 a les 16:49
0   0
A mi també m'ha tocat la Nancy😍
Rtrtrt
Per Anònim el 7 de novembre de 2017 a les 22:17
0   1
A mi tambeeeeeeee 😍😍
💁🏻
Per Anònima el 7 de novembre de 2017 a les 16:08
8   0
Jonathan?

Jonathan
Per Anònima el 9 de novembre de 2017 a les 18:37
0   0
Jooooo❤
Will😍😍😍😍😍
Per Anònima el 7 de novembre de 2017 a les 15:32
17   1
Sóc en Will😍😍

Jo tambeeee!
Per Anònimaaaaaa el 7 de novembre de 2017 a les 17:05
3   0
Sóc en Will tambeee!!!!😍😍
Ohhh!
Per Anònimaa el 7 de novembre de 2017 a les 15:04
39   3
M’ha tocat el meu fillet Dustiiiin!!! Aiii com me l’estimo!! ❤️ STRANGER THINGS ÉS LA MILLOR SÈRIE DEL MÓN ARA MATEIX