Et costa molt despertar-te? Un estudi explica com són les persones que al matí tenen molta son

per Redacció, 10 de novembre de 2017 a les 11:20 |
Investigadors de la Universitat Complutense de Madrid van decidir fer una comparativa del nivell dels estudiants en relació als seus ritmes circadians —són els que marquen biològicament la vida quotidiana pel que fa la son—.

L'objectiu de l'estudi era analitzar si hi havia diferència entre les persones que no els costa despertar-se, i els que tenen veritables dificultats cada matí per aixecar-se del llit. Doncs bé, la conclusió final és que aquells que els costa despertar-se són més intel·ligents, de mitjana, que aquells que es desperten de seguida.


D'una banda, els investigadors van demostrar que els alumnes que anaven a dormir més tard i tenien més dificultats per despertar-se tenien una capacitat lògica més desenvolupada que els altres. Aquest mateix grup de gent també té major reflexivitat i capacitat de pensar millor.
Participació
Pues..
Per Anònimaa el 10 de novembre de 2017 a les 23:30
1   1
M'en vaig a dormir d'hora i jo crec que no sóc tonta

Desacord
Per Anònim el 10 de novembre de 2017 a les 22:31
2   3
Sincerament no estic d'acord amb el q diu aquest estudi. Pot ser una persona no molt intelectual, per dir-ho d'alguna manera, però que vagi a dormir tard degut a diversos factors: que tingui feina, que estigui passant el temps (mirant series, películes, etc), que simplement no tingui son (que això a tots ens ha passat), etc. Per altra banda m'agradaria afegir que en aquest escrit no s'ha especificat que entenem per una persona inteligent, i no és precisament aquella que treu bones notes, sinò aquella que sap aplicar una resposta correcta davant d'un problema determinat. He conegut persones que treien bones notes i anaven a dormir molt aviat, com també persones no massa inteligents i que anaven a dormir molt tard. La meva conclusió és que aquí s'ha comès una generalització indeguda.

Zasca
Per Anònim el 24 de gener de 2018 a les 19:54
2   0
Hem jugo algu que has escrit aixo perque segons aquest estudi no ets inteligent, i perque segurament et sobrevalores.no es el mateix ser treballador i treure bones notes que ser inteligent, ja que pots ser inteligent i no esforçarte. Basicament com jo, soc inteligent pero no m esforço. Pd: se que hi han faltes
Aixi que soc intelligent noo?
Per Anònim el 10 de novembre de 2017 a les 18:38
0   1
Quan he vist l.article m.hi he pensat que tindria alguna cosa a veure amb l.intelligenciaa. 🎗🎗

ole jo!
Per Anònimaaaa el 10 de novembre de 2017 a les 18:22
10   1
Així que dec ser super inteligent! jajaj❤😂

Puajjaajaja
Per Anònimuus😳 el 10 de novembre de 2017 a les 22:49
1   1
Jo iguuaal😂, soc "rubia" i es veu k no soc tonta.. jajaa
Jo igual
Per Anònimaa el 10 de novembre de 2017 a les 19:22
2   1
Jajajajaj ja som dooooos i mira que soc rubia (sé que no te red a veure pero con que no dei en de dir que les rubies som totntes...)
O sigui que soc tonto
Per Anònim el 10 de novembre de 2017 a les 16:23
9   3
Jo m'en vaig a dormir aviat i hem desperto sense problemes (tinc 18 xd) aixi que soc tonto no? Ioro

Juu
Per Anònim el 10 de novembre de 2017 a les 16:10
8   4
M'acaba damargar més el dia. Ara es veus que no soc inteligent🙄😭

o sigui que soc mes llesta
Per Anònima el 10 de novembre de 2017 a les 09:13
87   2
oh dios mio la veritat es que ser mes inteligent no vol dir treure bones notes, vol dir tenir una capacitat més gran per resoldre els problemes quotidians.

YASSSS
Per AnònimAAAaAAAaAAA el 12 de novembre de 2017 a les 15:01
2   1
Gràcies per l'aclariment, hi ha gent que no ho entèn ._.
Molta rao
Per Anònim el 10 de novembre de 2017 a les 14:52
25   1
Jo quan ho he llegit he pensat el mateix molt bona reflexio