MÚSICA

Aquests han estat els guanyadors dels MTV EMA 2017

per Redacció , 13 de novembre de 2017 a les 09:25 |
Penya! Aquí us deixem la llista completa dels Europe Music Awards 2017 (EMAs), la versió europea dels premis MTV! Així han quedat repartits els guardons, després de les votacions recollides per part d’internautes i seguidors d’aquest canal de televisió dedicat a la música. En aquesta edició, celebrada a Londres, Shawn Mendes ha estat ha estat el gran vencedor de la gala: Millor Artista, Millor Cançó i Millors Fans. Taylor Swift s’ha convertit en la gran perdedora, ja que tot i haver obtingut 6 nominacions ha tornat a casa amb les mans buides; ara bé, estem segurs que ella continua somrient, ja que el deu darrer àlbum «Reputation» va vendre 700.000 còpies en només un dia als Estats Units. 

BEST SPANISH ACT (Millor artista espanyol) Miguel Bosé


BEST SONG (Millor Cançó) Shawn Mendes - There's Nothing Holdin' Me Back

BEST ARTIST (Millor Artista) - Shawn Mendes


BEST LOOK (Millor Artista) - ZAYN

BEST NEW (Millor Artista Emergent) - Dua Lipa

BEST POP (Millor Artista Pop) - Camila Cabello

BEST VIDEO (Millor Vídeo) - Kendrick Lamar - HUMBLE.

BEST LIVE (Millor Directe) - Ed Sheeran

BEST ELECTRONIC (Millor Artista de Música Electrònica) - David Guetta

BEST ROCK (Millor Artista de Música Rock) - Coldplay

BEST HIP HOP (Millor Artista de Música Hip-Hop) - Eminem

BEST ALTERNATIVE (Mejor Artista de Música Alternativa) - Thirty Seconds To Mars

BIGGEST FANS (Millors Fans) - Shawn Mendes

BEST PUSH (Millor Artista Push) - Hailee Steinfeld

BEST WORLD STAGE (Mejor directo mundial) The Chainsmokers – Live from Isle of MTV Malta 2017

BEST US ACT (Millor Artista dels EUA) - Fifth Harmony

BEST CANADIAN ACT (Millor Artista Canadenc) - Shawn Mendes

WORLDWIDE ACT WINNERS (Guanyadors en la categoria de Millors Artistes Internacionals) 

GLOBAL ICON AWARD - U2

Lil' Kleine - The Netherlands 
C. Tangana – Spain 
BABYMETAL – Japan 
ALMA – Finland 
DaVido – Nigeria 
Stormzy - UK & Ireland 
Lali - Argentina
Participació
Fauh
Per Anònim el 13 de novembre de 2017 a les 22:18
1   0
Lali e marexia mes que aixo i.mesQue tinguent en compteel que ve de sud america

Shawn Mendes
Per Anònim el 13 de novembre de 2017 a les 19:52
9   0
Ahhh que orgullos del Shawn. #MendesArmy

ja veus...
Per Anònima el 13 de novembre de 2017 a les 19:22
3   1
Coldplay nopinta res, es pop, s'ho hauria d'haver merescut els Foo o U2 (qualsevol dels 4 nominats) A la categoria alternativa m'hagues agradat q haguessin guanyat els meus The xx L'any que ve es fa a Bilbao, espero q portin també mes artistes del mon del rock pq l'Mtv cada cop suda mes del millor génere

Louis
Per Anònim el 13 de novembre de 2017 a les 18:30
4   0
El louis tomlinson va guanyar un premi. Estaria guai que els possesiu tots.

shawnieee
Per Anònima el 13 de novembre de 2017 a les 17:09
17   0
shawn mendeees el millooor de tottss mendes army al poderrrr

JAJAJJAJA
Per Anònim el 13 de novembre de 2017 a les 16:06
8   0
Coldplay m'encanta, però rock??

Shaawn 😍😍
Per Mendes Army el 13 de novembre de 2017 a les 16:05
19   1
Estic super orgullosa d'ell. ❤❤ Es el que mes coses va guanyar, OLE ELL I TOTES LES MENDES ARMY

Louis Tomlinson
Per Anònim el 13 de novembre de 2017 a les 15:09
12   0
I en Louis Tomlinson? ell tambe va guanyar un premi

COM POT SER?
Per Anònim el 13 de novembre de 2017 a les 14:17
8   18
EN SGAWN MENDES S'HA GUANYAT UN MUNT DE HATER'S PER QUE LA GENT DIU QUE LA DESPACITO TINDRIE QUE HAVER GUANYAT LA CANÇO DE L'ANY I HAVER ES VERITAT LA CANÇO DE SHAWN SOL VA ESTAR UNA SETMANA A LA LLISTA BILLBOARD I DESPACITO VA ESATR 12 O MES!

Això no importa
Per Anònima el 13 de novembre de 2017 a les 17:59
23   0
La cosa es q els i les fans del Shawn aka Mendes Army som molts, i t'asseguro q si ha guanyat tants premis és perquè ens hem matat votant dia i nit, a més que els premis se'ls mereixia un munt per tot l'esforç i la dedicació que fica en les seves cançons i actuacions. Ell és el millor sens cap dubte❤ ESTIC ORGULLOSA DE TU SHAWN T'ESTIMO MOLTÍSSIM ❤❤❤
SHAWWWN
Per Anònima_MT el 13 de novembre de 2017 a les 13:57
21   2
MendesArmy forevaa

Shawn😍
Per Mendes Army el 13 de novembre de 2017 a les 11:24
35   5
El shawn mendes va guanyar 4 de 5 premis!!! Us heu deixat el Best Canadian Act ORGULLOSA D'ELL❤️

SHAWN PETER RAUL MENDES ES MEU :)
Per Anònimaa el 13 de novembre de 2017 a les 10:26
41   7
MIIIII SHAAAWWNNNN ESTIC ORGULLOSISIISIIMA D'ELL ES EL MILLOR DE TOTS!!!! TEEEEAMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO