TEST!

TEST: Segons la teva personalitat, quin personatge de «Merlí» ets?

per Redacció, 2 de desembre de 2017 a les 10:45 |
Les respostes d'aquest test no defineixen la teva tendència sexual ni tampoc al 100% la teva personalitat. A l'hora de donar els resultats hem triat 8 dels perfils principals de la sèrie! Esperem que us hagueu divertit molt fent-lo i que el compartiu amb altres peripatètics com vosaltres! Salut i moltes temporades de «Merlí»!
 


Espera uns segons que es carregui el Playbuzz per fer el test. Si no és així, clica aquí

Participació
Visca el Marc!
Per Anònima el 3 de desembre de 2017 a les 17:22
9   0
MARC: Ets una persona divertida, «catxonda» i et va molt la festa. Ets força «happy» i innocent. T'agrada lligar i «liar-la» amb els col·legues. Caus molt bé a la gent que et rodeja, però el teu caràcter impolsiu sovint et porta problemes. TAAAANT JO PERÒ AMB NOIA

soc la millor
Per Anònim el 3 de desembre de 2017 a les 11:30
3   1
m'ha sortit el Joan, si que ho fan bé si

Ivan
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 23:00
4   0
Soc la unica a qui li surt l'Ivan?? XD

la monica
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 22:23
2   0
la veritat es que ho han clavat!!

VAIG PARTICIPAR A MERLÍ
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 22:11
12   0
Jo aquesta temporada (3ra temporada) he participat a merlí com a extra!! Em sé tots els spoilers hahaha

Marc😂
Per Anònima el 2 de desembre de 2017 a les 18:34
7   0
Diu q m'agrada la festa i lligar i cap de les dues m'agrada molt 😂

Pol
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 18:01
13   0
M’ha dit que el Pol, like si tu tambe 😍😍😍

pol
Per Anònim el 6 de desembre de 2017 a les 23:31
2   0
no mi semblu res en pol jo lligo menys jajaja
Marc
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 17:51
12   0
Si el Marc fos una noia sería jo😂

Wtf??????
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 14:51
21   0
M'ha sortit que soc el merli wtffff???????????? Algu mes ??

no
Per Anònim el 4 de desembre de 2017 a les 13:30
4   0
a mi mha sortit el pol aixi que el que dius es mentida
És una merda
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 17:52
4   1
Sempre surt el Merlí la Tània o en Bruno, podria ser més variat i q surtin més personatges!!
MERLÍ
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 13:30
23   1
Tens molt de morro, la cara molt dura i ets molt intel·ligent. Vius la vida al límit, sempre et surts amb la teva i tens una gran capacitat dialèctica (parles molt bé). T'encanta filosofar, sobretot si t'ha de servir per lligar amb la persona que t'agrada.

Merlí
Per Anònima el 2 de desembre de 2017 a les 13:09
41   3
Em diu qur soc el merli jajajaj Like si tu tambee😂❤

wooo seria la Tania
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 12:59
14   0
seria lla Tania jaja a mes soc la rareta

Em diu que sóc la Tània
Per Anònima el 2 de desembre de 2017 a les 12:02
43   4
He posat que sóc l'empollona. Diu que caic molt i molt bé, però en realitat això només passa amb les meves amigues, molta gent diu a les meves esquenes que sóc una amargada.

Jo igual
Per Anònima el 3 de desembre de 2017 a les 01:21
5   0
Em sento completament identificada amb tu
Bruno!
Per Anònima el 2 de desembre de 2017 a les 11:41
48   4
M'ha tocat el Bruno!! Vull q torni ja a la sèrie!!

😍😍
Per Anònima❤ el 2 de desembre de 2017 a les 11:13
60   2
La Tàniaaa😍😍 es la millor, m'encantaa Like a qui li hagi tocatt👍😍

Tània😂
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 11:07
102   1
A qui li hagi tocat, doneu-li like!😂

La Tània la millor forever
Per peripatètica el 1 de gener de 2018 a les 17:10
0   0
Em dic Tània i m'ha fet molta ilu que em toqués la Tània ;)
Taniaa ever
Per Anònima el 2 de desembre de 2017 a les 11:05
106   2
Jajajaj algu mes?

Mee
Per Anònim el 2 de desembre de 2017 a les 16:34
6   0
Jo tmb