Si t'ha passat mai això és que has patit violència de gènere digital

per Adolescents.cat, 19 de desembre de 2017 a les 10:05 |
Una de cada tres joves pateix aquest tipus de violència a les xarxes. Davant de qualsevol agressió tolerància zero. Si et trobes en alguna d'aquestes situacions cal que sàpigues que són denunciables. Demana ajuda!
 

Versió sense playbuzz

1) T'han obligat a enviar una foto per whatsapp que tu no volies fer-te
2) Han enviat una foto que t'has fet a terceres persones
3) Et demana insistentment que li diguis amb qui parles o deixes de parlar
4) Si et controla a través de les xarxes
5) Et demana les contrasenyes o espia les teves converses
6) Et diu què has/què no has de penjar a les xarxes
7) Si s'enfada amb tu per no tenir resposta immediata als whatsapps

 
Participació
Oufoc
Per Anònim el 20 de desembre de 2017 a les 20:02
1   0
E patit aixo la meva mami em controlaa!!!!😭

la mami
Per Anònimallesta el 21 de desembre de 2017 a les 10:55
0   0
es molt diferent els pares volen el millor per els seus fills amb la merda de mon no et pots refiar ni del teu millor amic amb molta rao els pares controlen y es normal ara cuan ja sou responsables y sabeu amb qui parleu no auria de ser tant aixi
una pregunta!
Per Anònima el 19 de desembre de 2017 a les 19:44
13   4
Hi si un noi/a et toca el cul o algu així encara és més violència i no ho heu apuntat!! A mi m'ho va fer un noi i encara no l'he perdonat tot i que es pensi que sii M'ho va fer passar molt malament i a més tothom es reia de mi, com si a mi em fes gràcia! #prouviolenciaalmon

la de '' ay mare meva''
Per Anònimaperipatetica el 20 de desembre de 2017 a les 13:36
0   0
si pero y si no es la seva parella? y si es continu? es de porcs la parella entre vosaltres es un altre cosa
trist, societat de merda
Per Anònim el 20 de desembre de 2017 a les 07:59
1   0
osigui, el tio et va tocar el cul i els altres el que feien es fotrese'n? no m' ho crec, merda de societat denuncie'l home! aixo es acoso sexual i es com si t' hagues humiliat imagino lo malament que ho vas passar pero tu no et quedis enrea digali als teus pares familiars qui confiis fins hi tot a la policia
ya
Per Anònim el 19 de desembre de 2017 a les 22:47
3   0
tens raó, però estan parlant de violencia digital
ai mare meva
Per Anònimaaaa el 19 de desembre de 2017 a les 22:45
4   1
que et toquin el cul no és violència, amb la meva nòvia li faig unes agarrades jajaaj perque sabem que les dos estem d'acord, que és això l'important i a mi també m'agrada que m'agafi el cul. Si es cosa de dos no és violència.
Pues clarament n'he patit
Per Anònim el 19 de desembre de 2017 a les 17:17
20   46
NOMÉS NOIES: Poseu like si mai heu tingut un nvio/lio controlador i jelos fins al punt que no us deixa quedar amb amics nens i que et revisa el mobil...etc Poseu dislike si la vostre parella no ha mostrat cap signe de violencia de genere.

la 5 el peor error de sus vidas
Per Anònima el 19 de desembre de 2017 a les 14:30
8   0
es el pitjor error que es ocmet, donar la ocntrasenya, volen o no, despres s' apoderen de les teves xarxes i escreuen amb dret de fer el que volen i escriure amb aquest nom , de la parella i despres es posa a llegir les converses si entra a lesxarxes socials amb lacontrasenya que tu li dones es per gelos si no per que coi llegeix totes les ocnverses i es posa a xafardejar? no val l' excusa de '' no tinc res per amagar'' doncs vale, no tens res per amagar pero coi no sedeixis la llibertat de fer el que li roti a la tevaxarxa, alguns fins hi tot cambien la contrasenya i ja eu perdut el face, twitter tuenti o insta per sempre. MOLT CUIDADO