ENQUESTA

Quin d'aquests temes voleu que investiguem per escriure un article?

per Redacció, 8 de gener de 2018 a les 12:47 |
Quins articles us agradaria llegir? Per saber-ho us hem proposat una enquesta amb quatre temes diferents perquè pugueu votar el que més us interessi. A Adolescents.cat investigarem el que tingui més vots i n'escriurem un reportatge que podreu llegir al cap de pocs dies. Així doncs, ja sabeu, a votar!

 
Arxivat a:
ACTUALITAT, enquesta
Participació
diiieta
Per Anònim el 10 de gener de 2018 a les 01:31
1   0
poooorfaaaa!! feu el d dietaaa que es tope interesant muahaahaha, encara que el de desaparicions estaria bé, crec que a les noies d’avui dia ens aniria millor saber temes o bé informació sobre les dietes, aliments etc... gràciess😚

Dirigit als votants de "trucs per estudiar"
Per Jo mateixa el 8 de gener de 2018 a les 23:14
10   3
De veritat us interessa més que publiquin teucs sobre com estudiar que el 90% de vosaltres no utilitzareu quan podeu llegir un article de desaparicions a Catalunya que és un tema duper poc tractat?

TOTS 4
Per Anònim el 8 de gener de 2018 a les 21:36
3   0
És molr difícil triar perquè tots 4 estan molt bé, esteria bé k els fessiu tots... 😍

4
Per Anònim el 8 de gener de 2018 a les 19:38
10   0
estaria bé que féssiu 4 :)

:) :)
Per Anònim el 8 de gener de 2018 a les 18:39
11   0
Tots estan molt b

..