4 adolescents ens expliquen com ha estat la seva primera vegada [VOL. 5]

| 11/01/2018 a les 12:52h
Arxivat a: CONSELLS, primera vegada
Imatge il·lustrativa
Hi ha tantes experiències diferents com persones, per això quan moltes vegades ens pregunteu com serà la primera vegada i ens feu arribar els vostres dubtes i pors, al Consultori d'Adolescents.cat us donem alguns consells com prendre precaució i fer-ho amb la seguretat que tens ganes de fer-ho i sense la pressió de ningú.

Però més enllà d'aquests consells, no us podem explicar com serà la vostra primera vegada perquè tothom ho viu de maneres diferents i és un fet molt personal. El que sí que hem pensat que seria bona idea és preguntar a aquells usuaris del portal que ja han viscut l'experiència, com ho van viure i si ho volien compartir. Aquestes han estat les respostes:
 

Versió sense Playbuzz:

Noia, 18 anys
Tebua 17 anys quan la vaig perdre amb un que estava de lio obert. Estava hiper enamorada d'ell i dins del meu cap pensava que era el meu nòvio ( ho sé molt patètic però somiar és gratis). Total que portàvem un munt de temps i amb el calenton un dia a casa de sa mare ho vam acaba fent al sofà. La pitjor experiència de la meva vida ja que no hi havia confiança i a sobre jo no em sentia còmode. El record que tinc d'aquell dia és que em vaig sentir més forçada que una altra cosa. Crec que lo millor que pots fer a l'hora de perdre-la és fer-ho amb algú que hi hagi molta confiança i sobretot us respecteu!

Noia, 17 anys
La meva primera vegada va ser molt especial, sobretot perquè va ser amb un noi al qual estimava moltíssim i que actualment encara estem junts. Sabeu el típic noi "malote" que sempre està amb mil ties diferents i que s'acaba enamorant de la típica noia bona i aixi? Doncs això és el que ens va passar. Portàvem molt de temps amb un feeling especial i després de liar-nos algun cop, quan jo em vaig sentir preparada ho vam fer. Va ser a casa seva i sempre recordaré la primera vegada, pensava que estaria més nerviosa però va anar molt bé.

Noi, 17 anys
Va ser als 15 anys amb una noia que tenia molt bon cos, però era feilla. Jo anava bullint per fo**ar i sabia que li agradava total que un dia vaig quedar amb ella a casa meva portàvem dies parlant vam fo**ar sense liar-nos ni res i va ser lo pitjor. No hi havia carinyo i ella semblava una nina... Adolescents s'ha de fer amb algú que us agradi no pel mono de fo**ar.

Noia, 19 anys
La meva primera vegada va ser amb una noia que vaig conèixer sortint de festa al poble quan jo tenia 15 anys. Ella en tenia 17 i era preciosa, va ser molt tendre i em va ensenyar que follar amb ties és lo millor. La meva primera vegada amb un noi va ser fa un any i va ser horrible, ni tan sols em va tocar i tot va acabar quan ell es va córrer. Nois, també m'agradeu, però els preliminars també formen part del sexe!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

🙏🙏🙏
Anònim, 11/01/2018 a les 14:27
+0
-1
Maneres per masturbar-se?
Ejem
Anònimaa, 11/01/2018 a les 23:20
+3
-1
Noi o noia xatu?
Noi: palla
Noia: clitoris i dits
Mmmm🤔
Anònim, 11/01/2018 a les 15:08
+7
-3
Osti tu m’esperava opinions mes diferents... casi totes han sigut una merda i el primer cop no es sempre així! El meu primer cop va ser super bonic i romàntic amb el meu novio actual i molt especial
Mb
Anònim, 11/01/2018 a les 23:25
+17
-0
Doncs m'en alegru de que siguis tan feliç amb el teu nòvio.😐😑😑
#enveja
Psss
Anònim, 11/01/2018 a les 23:26
+12
-0
No tots tenim la teva sort de trobar la persona
Depilacio ajudaaaaaa
Anònimaaa, 11/01/2018 a les 16:25
+2
-0
Tinc 15 anys i ns si depilarme el xi**. I si em depilo ns com ferho.... consells plissss!!!
Ajuda
Anònim, 12/01/2018 a les 00:09
+1
-1
Tiinc el mateic problema, com o amn que em depilo alla baix? Per a la primera vegada us vau depilar?
Mira
Anònim, 12/01/2018 a les 08:12
+0
-0
Hi han unes maquinetes per depilar especials per la zona que només canvies la punta, ves a una botiga d'aquestes que fan depilació si no i pregunta, en tot cas jo les vaig trobar a un mercadona però em fio més d'un professional jajaja
Hola?
Anònim, 12/01/2018 a les 15:07
+12
-0
I perk es necessari depilar-se? Pregunto. A cas ell va depilat de dalt a baix? No es cap inconvenient tenir pels al cony, a mes per experiència se que quan et depiles el dia següent als dos se us irrita tot. A la m*rda les tradicions i les rols aquests. Si us gasteu diners que sigui en condons i no en depilacions que almenys els preservatius serveixen dalgu. #noemdepiloibequefollo
VR
Anònim, 11/01/2018 a les 16:45
+1
-0
Do you know the way?
VRchat
Anònim, 12/01/2018 a les 01:08
+0
-0
Do you know the way of the devil?
Porfaaa contesteu
Anònim, 11/01/2018 a les 17:29
+4
-0
Se que no te res a veure pero porto temps molt agoviada en general tot el que hem passa es com k negatiu se quee es ladolescencia ii tot aixo pero no puc mes osigui es com ke no se com solucionari i necesito ajuda pero no tinc a ningú i nececito algu i no se que fer algu hem pot donar un consekl no confio suficient amb ningu com per dir tot ek que hem passa
Uf
Anònim, 11/01/2018 a les 23:23
+0
-2
Ejem... Buscau a internet o confia en algu
hola
Anònim, 11/01/2018 a les 23:34
+1
-0
que et passa?
Espero haver ajudat
Anònim, 12/01/2018 a les 01:46
+2
-0
Pot passar a vegades que et sentis que tot es negatiu a mi m'ha passat i no es que sigui aixi es simplement el estat d'anim que tens que t'ho fa veure, hauries de intentar parlar-ho amb algun amic o familiar aixi poc a poc perque et sigui mes facil o si no simplement quedar amb amics o pasar mes temps amb la familia fent coses per distreuret.
A mi aixo m'ha passat i acaves sortint pero si va a pitjor sempre pots parlar-ho amb els pares pares per anar al psicoleg posant alguna excusa o algo.
La he perdut de mala manera
Anònim, 11/01/2018 a les 20:28
+0
-0
Preservatiu
Real or not?
Anònima, 11/01/2018 a les 23:19
+12
-2
Per la que va follar per primera vegada amb el seu nòvio:
U sigui super bunic.... Massa bunic per ser real😂. This is imposible. No crec que em passi a mi això.... Que trist. Tinc 15 anys i no he tingut pas nòvio i crec que aixo de tenir-ne va per llarg.
A ver
Anònimaaa, 11/01/2018 a les 23:27
+4
-0
A veure se li dona molta importància a la primera vegada i tp en té tanta....
Rt
🐟, 12/01/2018 a les 15:11
+0
-0
Es important que la primera vegada sihi agradable i en confiança ja que depèn de com vagi tot agafaràs una opinió o una altra de fer-ho, tot i així la primera vegada sigui bonica o no no es tant important. De fet com més ho fas més millores i més mola, així k no cal que us preocupeu massa per la vostra primera vegada que no es lu important!
..
Anònim, 11/01/2018 a les 23:59
+1
-0
Em pasa igual pero no sóc molt gran y no he fet el cambi o sigui no estic a la adolescencia del tot