Una parella, detinguda per segrestar i torturar els seus 13 fills

per Redacció , 16 de gener de 2018 a les 15:20 |

La parella


Les forces de seguretat dels EUA han presentat càrrecs aquest dilluns contra una parella per la presumpta tortura i retenció il·legal dels seus tretze fills, als quals haurien maltractat, a l’estat de Califòrnia, segons han informat les autoritats del país.


Els agents, que han trobat els tretze germans -d’edats entre els 2 i els 29 anys- desnodrits, agregant que han estat rescatats per la policia de l’estat de Califòrnia després que una de les filles, de 17 anys, donés la veu d’alarma després d’escapar-se de la casa en la qual alguns seguien lligats.

“Els agents van localitzar el que creien que eren tretze nens dintre la casa, però es van sorprendre en descobrir que set d’ells eren en realitat adults”, segons ha informat la policia en un comunicat. “Les víctimes semblaven estar desnodrides i molt brutes”, recull el document.


La troballa es va produir després que una de les menors, de 17 anys, aconseguís escapar de la casa a Perris, a uns 113 quilòmetres de la ciutat de Los Angeles, i es posés en contacte amb els serveis d’emergència, segons ha explicat l’oficina del sheriff del comtat de Riverside.

Els efectius que van acudir al lloc dels fets han manifestat que la menor “semblava tenir deu anys en comptes de 17” i han explicat que diversos nens es trobaven “encadenats als seus llits en un entorn fosc i pudent”, segons ha recollit la cadena de notícies ABC.

La parella, formada per David Allen Turpin, de 57 anys, i Louise Anna Turpin, de 49, ha estat detinguda i els acusa de nou càrrecs de tortura i deu de maltractament. Un jutge ha fixat una fiança de nou milions de dòlars (7,3 milions d’euros).

Els agents han assenyalat que sis dels fills són menors d’edat, mentre que els altres set tenen més de 18 anys.
Participació
no m' ho crec
Per Anònima el 18 de gener de 2018 a les 07:44
3   0
enserio? si per tenir tans fills han de fer aixo que s' esterilitxin que cada fill que tenen fan el mateix, hi ha gent que no sap que fer amb sa vida. maleits psicopates, pobres nanos

Emm...ok?
Per Anònima el 16 de gener de 2018 a les 20:18
1   26
Aquesta notícia es de les notícies que hice surten al Google quan hi entres en el móvil, yo l'he vist aquest dematí. A veure si som una mica més originals...

pensa abans de dir res
Per Anònima❤ el 16 de gener de 2018 a les 23:41
11   0
Havera noia, ells publiquen aquestes coses perque ens enterem del que passa, que més dona si es d'un altre lloc? L'unic que fan és informarnos, havera si t'enteres tu i fas algun comentari més agradable... Que tu ho hagis vist en unaltre lloc no significa que tots ho sapiguem. Ale bona nit👋
De que vas?
Per Anònim el 16 de gener de 2018 a les 22:36
13   0
Et creus que es tan facil buscar notocies? Jo mu estic mirant ara (22:35) i no me navia enterat fins ara. Molta gent com jo no s'entera de re fins que no entra a la web
fills de puta
Per Anònim el 16 de gener de 2018 a les 19:28
25   5
Ojala els mati torturantlos a ells fins que es morin

turpin, no delincuente
Per jo tmb em dic turpin el 16 de gener de 2018 a les 19:19
0   21
ahahahahah que foooort

de que coi vas nen?
Per Anònima el 18 de gener de 2018 a les 07:41
2   0
no fa ni gracia nano ja t' agradaria ser un dels fills i haber de patir com ells una mica d' empatia home!
Brutal
Per Anònim el 16 de gener de 2018 a les 19:08
46   0
Em sembla fastigós que en aquest hi hagin persones dements així enserio, gent així no tindrien que existir.

A veure
Per Anònim el 16 de gener de 2018 a les 17:31
43   2
Pavos si els has de fer això als teus fills haver-te posat condó i lligues a ninos però que és aquest moon???? Flipant la veritat...