Quins consells has de seguir a l'hora d'estudiar? Això és el que ens ha explicat una experta

| 24/01/2018 a les 10:18h
Arxivat a: CONSELLS, estudiar, estudi, examen
 
Imatge il·lustrativa
Fa uns dies us preguntàvem en una enquesta quin tema us agradaria que tractéssim en un article. Dels quatre proposats, el guanyador ha estat "trucs per estudiar", amb un 32% dels vots. Així doncs, hem complert la nostra promesa i hem anat a parlar amb una experta: Laura Puig, psicòloga infantil i juvenil del centre Eines.

Li hem demanat, entre altres coses, quina és la millor manera d'organitzar-nos quan tenim un examen, quines tècniques d'estudi van millor i què podem fer per no perdre la concentració. En aquest article us resumim les recomanacions que ens ha donat la Laura en el vídeo que podeu veure més avall. Aquesta, però, no és l'única peça que farem sobre el tema. En els pròxims dies publicarem noves notícies on podreu trobar més informació i consells sobre com estudiar. Així que atents i esperem que us serveixi d'ajuda!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

No videos
Anònima, 24/01/2018 a les 17:05
+31
-0
Podeu no ficar videos? O com a minim explicar el mateix per escrit, esq mai puc mirar els vídeos pq el meu mobil es una pu*a merda....
.
Anònim, 24/01/2018 a les 17:39
+3
-1
Som cosses que la majoria ja sabem.
Buuufff
Anònim, 24/01/2018 a les 18:03
+28
-0
Batxillerat
No he començat la setmana d'examens
I ja m'estic estressant màxim
Jo començaria molt temps abans
Si no ens carreguessin tots els dies amb una muntanya de deures
La vida d'estudiant ÉS una MERDA
Vídeo interessant
Anònima, 24/01/2018 a les 18:05
+8
-0
M'ha semblat molt interessant! S'agraeixen aquests articles. Més com aquest, siusplau 😁
No comentari
Anònim, 24/01/2018 a les 19:25
+5
-2
És una llàstima que hagués fet aquest vídeo ja que no serveix de res, tot el que diuen ja t'ho diuen al insti
Arregleu la pagina
Anònim, 24/01/2018 a les 20:51
+2
-0
Cada vegada va pitjor! Estic llegint i de sobte marxa a l’inici, faig els tests i no em donen la resposta, els videos van els primers segons y despres es paren y no funcionen....
Un 10
Anònim, 24/01/2018 a les 22:14
+2
-0
El sistema no està fet per aprendre, doncs estudiar=saber que vol el/la profe i la metodologia dels exercicis que sortiran al examen.
En el meu cas...
Anònim, 24/01/2018 a les 22:37
+2
-0
Doncs jo ho faig tot al revés (estudiar el dia abans i a la matinada, memoritzar sense fer esquemes ni subratllar...) I la majoria d'exàmens em van prou bé!
Però també han de tenir en compte que no tenim tant de temps per pre-llegir i fer nose quantes coses més
frustrada maxim
Anònima, 25/01/2018 a les 16:29
+3
-0
doncs jo ara vaig a 2n de batxi i mare meva esctic desitjan acabar ja. Ara msteix estic bastant frustrada perque nose que vull estudiar ni res, pero també he de dir q estic pasant molts bons moments
a la merda
Anònim, 25/01/2018 a les 22:32
+5
-0
ens passem la nostra vida estudiant per després aconseguir un treball (si n'aconsegueixes un) amb un salari amb el que podras viure dia a dia però no podràs ni viatjar i tenir pocs caprixos.
Desprès quan et jubilis tindras diners pero no forçes per viatjsr i disfrutar de la vida de veritat. Vivim enganyats neixem, estudien, treballem i morim. Alemenys si estiguessim motivats els joves ( però de treball a Espanya poc i de profesors que et motivin també pocs). Adolescents ara es quan em de viure de veritat desprès serà masa tard. A la vida sol ens enseyen a competir i ser millors i únicament per tema laboral. La vida no sol es aixó! Algú a favor d'aixó que dic?
Ho entenc
Anònim, 27/01/2018 a les 11:21
+0
-0
Entenc el que dius, però això no és culpa nostra i la societat ens ha educat així. I el que ens toca ara és això. Creu-me a mi tampoc m'agrqda però si no podem canviar la societat que fem? Ens morim de gana?