Aquesta és l'edat mitjana en què es perd la virginitat, segons un nou estudi

| 12/02/2018 a les 10:10h
Arxivat a: ACTUALITAT, virginitat, sexe
Imatge il·lustrativa
A quina edat se sol perdre la virginitat? Aquesta és la pregunta que un grup d'investigadors es va proposar contestar l'any passat. Per a fer-ho, van dur a terme una enquesta sobre experiències sexuals en què hi van participar 1.000 persones tant d'Europa com dels Estats Units.

Ara, el 2018, han publicat els resultats. Segons la investigació, l'edat mitjana en què es perd la virginitat són els 17,4 anys. Els homes, però, solen tardar una mica més que les dones i tenen la seva primera relació sexual als 17,6 anys.

Així mateix, l'estudi també ha determinat que les persones heterosexuals (17,6 anys) solen perdre la virginitat abans que les homosexuals (17,9 anys).
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

:(
Anònim, 12/02/2018 a les 12:07
Molt interessant
+124
-14
Like si tens més de 17'6 anys i encara ets verge xD
Ndjskdbd
Anònim, 12/02/2018 a les 12:08
Interessant
+85
-5
Nose la resta d’adolescents pero al meu institut la mitjana deu ser de 16 anys.
vaja
Anònim, 12/02/2018 a les 12:40
Interessant
+61
-3
es curios perque segons aquesta enquesta els homosexuals descubreixen la sexualitat abans i son dels ultims en perdre la virginitat, probablement per culpa del temps passat a dins de "l'armari" per por a la discriminació i la poca normalització envers l'educació, tant acadèmica com parental. amazing
??
Anònim, 12/02/2018 a les 12:55
+17
-21
Jo soc noia bi i vaig perdre la virginitat amb 14
??
Anònim, 12/02/2018 a les 15:03
+36
-0
Esq es una mitjana, no es exacte.
Jo
Anònim, 23/07/2018 a les 20:07
+0
-0
La vaig perdre als 14 anys
Fals
Anònim, 12/02/2018 a les 13:01
Interessant
+79
-10
Tal com va la gent avui en dia als 14 ja esta perduda.
rao
Anònima, 12/02/2018 a les 15:00
+28
-0
tens rao fins hi tt als 12 fixa't com esta el mon jo en tonc 20 y res y no em preocupa
Falsoooo
Anònim, 13/02/2018 a les 23:49
+13
-2
Doncs tinc 14 i soc mes verge q la Verge Maria i tmpc me liat, així q no digueu q es aixi, pq jo no ho veig d'aquesta manera..., q coneixeu a gent q l'hagi perdut a aquella edat no vol dir res
PD: Sorry per les faltees
Doncs..
Anònim, 12/02/2018 a les 13:57
+8
-22
Jo porto mes de un any amb el meu novio i ja ho hem fet, en tinc 14 i ell 15.
.
Anònima, 12/02/2018 a les 18:37
+51
-6
Bien por ti
Desacordd
Anònima, 12/02/2018 a les 14:57
Interessant
+85
-3
En la societat en la qual vivim ( q molta gent folla amb qui sigui per dir que ja ho ha fet) es perd la virginitat als 13/14 anys.
No sé si soc l' única q pensa que en aquesta societat la paraula 'amor' està deixant de tenir sentit. Només cal veure quan es surt de festa i veus a tothom desesperat per trobar algu amb qui liar-se.
Penso que és trist.
Molt cert
Anònim, 12/02/2018 a les 22:25
+23
-0
I a la meva classe. Quan els hi dic que vull esperar a la persona adequada sen enriuen de mi a la .
Per a mi que pensin el que vulguin.
Però es cert. Cada com es valora lo material/físic. Estem creant una societat superficial
No es del tot cert
Anònim, 09/08/2018 a les 21:52
+0
-0
Donç jo la he perdut al 13 i no me'n penedeixo gens ja que ho vaig fer amb una persona a la que estimo moltissim
...
Anònim, 12/02/2018 a les 15:51
+12
-1
Al meu institut la mitjana seria als 15 i tambe alguns de 13 anys pero aixi va el món...
21
Noemí, 12/02/2018 a les 16:42
+38
-3
Doncs jo tinc gairebé 21, mai he tingut novio i no tinc cap intenció de perdre-la de aquí a molt de temps... xd
24
AnònimLleidatà, 12/02/2018 a les 20:12
+18
-1
Doncs jo en tinc 24 ni farè 25 d'aqui poc i encara no he tingut novia, i per el moment crec que res hem fa pensar que la pugui perdre de forma inminent sino tot el contrari, amb la calma i amb temps tot es fà no cal correr que d'avui en dia es vol correr molt a tenir relacions per "Postureig" i això ja sabem com s'acaba...
:(
Anònim, 12/02/2018 a les 21:24
+8
-17
jo tinc una amiga de 11 que ja la perdut osigui...
Gracies per recordarme la depresió
Anònima, 12/02/2018 a les 22:04
+8
-2
Tinc 19 i no ho he fet xD, jo no em rallaria per aixo ni em presionaria si no fos per la societat.
i mes quan veus gent de 14 wtf? Primer a tenir novio, no vull follarme a qualsevol persona per desesperació
jajajjajaj
Anònim, 12/02/2018 a les 22:13
+11
-1
Molts dels q diuen que ho han fet als 14 segur q son verges xDDDDDDDDDDDddd visca el postureo
perdeula amb algu q estimeu quan esteu preparats, sigui als 16 o als 22
jo...
Anònim, 14/02/2018 a les 10:11
+6
-0
Estic segura que si ja ho hagués fet, em faria cosa dir-ho... De fet, si ho faig, en tinc 14, estic segura que no diré res a ningú, penso que és algo per un mateix, no algo que la gent hagi de saber, perquè qui sap té dret a opinar.
P.D.: No vull perdre-la encara, no em malinterpateu, plis!!
15 anys
Anònim no soc verge , 04/07/2018 a les 17:23
+1
-1
Ei tinc no ariva els 15 anys i ja no soc berge i a mes dir que soc gay
x els q dieu q hi ha gent q la perd als 13