Intenta deixar en ridícul la gent que estudia lletres i s'emporta aquest «zasca»

per Redacció, 1 de març de 2018 a les 09:58 |
Segur que alguna vegada us han preguntat si sou més de ciències o de lletres i si encara no ho han fet, tranquils, que arribarà el dia.

De fet, a les xarxes socials circulen tot tipus de comparacions entre aquests dos grups, com la publicada fa pocs dies pel compte de Twitter d'@ElInformerUEL. Al tuit es poden veure dues imatges. A la primera, que fa referència als de ciències, s'hi observa un grup de soldats en una trinxera; a la segona, que es refereix als de lletres, uns nens jugant amb pintura.

 

Segurament a molts us ha fet ràbia oi? Doncs no sou els únics. Una usuària de "lletres", cansada del menyspreu que sovint han de suportar els del seu àmbit, va decidir contestar l'@ElInformerUEL amb aquest aplaudit tuit: "Hola soy de ciencias soy más listo que tú, desayuno matemáticas, como biología, ceno química y cago uranio, soy más listo que tú mi cerebro brilla en la oscuridad, pobres letrasados y pintaycoloreas yo no hago pipi, yo hago 3'14 3'14". La seva resposta ja té més de 11.000 likes.
 
Arxivat a:
ACTUALITAT, lletres, estudis
Participació
Batx social
Per Anònim el 10 de març de 2018 a les 10:01
0   0
Us poder callar ja la puta boca???? Estic fines els colonos de q la gent vaig dient ‘qui val val i qui no pel social’ aneuvos a la merda una mica ja home. No dic que sigui més difícil que el científic pero si jo per exemple s’em dona millor empollar es obvi que diré que el cientific es més chungo. Pero TOTS ELS BATXS SON DIFICILS AMICS MEUS.🤫

help, tinc un drama
Per Anònima el 3 de març de 2018 a les 15:49
0   0
Aquest any faig 4t d'ESO, i en teoria ja hauria d saber quin batx faré… però no em puc decidir entre el científic i l'humanístic! És a dir, hi ha assignatures del científic q se'm donen bastant bé, però el mateix em passa amb l'humanístic. A l'insti hem fet un munt d test, i a tots em surten els dos batxillerats amb resultats molt similars! No sé què fer amb la mva vida, perquè a més, tinc moltes idees d carreres q m'agradarien i tal, i són molt variades😂

Ante la duda
Per Anònim el 6 de març de 2018 a les 12:22
0   0
Sempre diuen que, si realment no et decantes per cap dels dos, que fagis el científic. Si després resulta que no es el que t'agrada, pots canviarte a segon, no es molt dificil, en canvi si ho fas al revés i intentes a 2n començar un científic et costarà molt més Ara, això es només si realment no pots decidirte, el científic obre moltes més portes que el social. Molta gent de la meva classe, que es de bat cientific, fara carreres d'humanitats l'any que ve, mentre que no conec gaire gent que fagi carreres científiques després d'un batxillerat humanistic Espero haverte ajudat!
ARTISTIC
Per Anònim el 3 de març de 2018 a les 01:06
3   1
a tope lartistic nens! Encara k penso k tots elsbatxillertas son igualde durs

Cientific
Per Dch el 1 de març de 2018 a les 23:31
8   8
El humanisitic es simplament pels que volen empollar i vomitar. Al cientific no pots oblidarte de cap concepte, has de saberho tot des del primer dia de classe. Els dos son importants pero compareu les mates socials ( que dentrada no tota els del social/humanistix la fan) i les mates del cientific.... hola?! Clarament es mes dificil.

Clarament
Per Anònim el 3 de març de 2018 a les 10:05
1   2
A la sele vaig poder escollir l'examen de mates del social i allò sembalava un joc comparat amb l'exàmen del científic.
😂😂🖕
Per AnònimA el 1 de març de 2018 a les 22:52
4   1
jajajajja que puta ama la marta aquesta xxd salu2

Hmm
Per Anònim el 1 de març de 2018 a les 20:37
7   2
Artístics els millors!!!!

Per tots aquells que diuen que el científic és més difícil que el l'humanístic.
Per Anònim el 1 de març de 2018 a les 20:32
5   8
Estic fins els putus collons d'escoltar la gent que no para de repetir el mateix "l'humanísitic està xupat, bla bla bla". Cada batxillerat té la seva dificultat, encara que no us ho smbli. Si tan fàcil creieu que és, per què no us poseu davant d'un text grec i l'anal.litzeu? Ja s dic jo que no tindrieu ni puta idea, considerant que cada paraula acaba d'una manera diferent depenent de la seva funció sintàctica dins de la frase. I, a més, e, va fer gràcia quan un tecnòleg de la meva classe em va dir que trèiem més bomes notes perque tot era molt fàcil, a lo k jo li vaig contestar: no sè si és mès fàcil un o l'altre, pero a les putes comunes trec més bona nota jo, lssigui que calla la puta boca matat. Ossigui que calleu la boca abans de parlar collons.

Relaxa
Per Anònim el 4 de març de 2018 a les 00:23
5   1
Treus mes bona nota perque tens més temps per a estudiar les comunes ja que les teves optatives són senzilles xd, no flipis. Primer s'estudien les de modalitat i després, amb el temps restant, la resta. A més, no has pensat que si el xaval fa el tecnològic, potser se la suen les comunes, ja que són lletres, i que a tu, per ser de l'humanistic, t'agraden més? Baixa els fums
Llibertat (?) - no sé què posar
Per Anònima el 1 de març de 2018 a les 20:28
13   3
A veure no ens volguem aquí posar de moralistes i rebeladors pq sí, hi ha una cosa que és diu respecte i si a mi m'agrada més la nutella que la nocilla doncs ningú té el dret de venir a criticar-me pels meus gustos; doncs el mateix amb els estudis, cadascú hauria de fer el que més li agradi sense importar el que els demés diguin. Però una cosa és innegable, al científic s'ha de pencar molt més que a l'humanístic, vull dir ni de conya és tot memoritzar. Tot i així, igual que a una persona de lletres seurament se li donaria fatal el científic, a una persona de números també se li donaria fatal l'humanístic, més que res pq en teòria no els hi interessen les matèries aquestes i per tant no sel's hi donaria bé. Bueno això és el meu punt de vista no vull que em vingueu tots a matar-me ara.

Més gent com tu!!
Per ♥ Hauriem de viure en un lloc que es digui MÓN ♥ el 2 de març de 2018 a les 16:11
5   4
Estic total ment d'acord amb tu persona. Jo sóc de ciències i se'm dona FATAL les lletres. Però el que no podeu dir que és les ciències no és tan difícil com diem i que les lletres també costen, perquè no: estudiar el científic COSTA TRES OUS I MIG, és súper més difícil que les lletres. Ara no em comenceu a tirar merda perquè crec que les lletres (per les meves capacitats), és bastant difícil. Un altre tema apartat és que em fa molta ràbia quan la gent de lletres es queixa de tenir UNA assignatura una mica més científica (com és el cas de geografia, almenys al meu institut). A veure nois que penseu això: TENIR UNA MICA DE CULTURA CIENTÍFICA NO ESTÀ MALAMENT, és més, HAURÍEU de tenir una assignatura obligatòria tots els de lletres sobre ciències, perquè és CULTURA NOIS, nosaltres també fem una ínfima part de literatura i la majoria no ens queixem. PD: a mi també m'agrada més la nutela que la nocilla. Amb molt d'amor, una persona anònima que ha exposat les seves idees amb la seva propia llibertat d'expressió.
mmh
Per Anònim el 1 de març de 2018 a les 19:41
6   7
Hauria de ser Batx cièntific vs l'artístic Sorry not sorry

L'humanístic-social no és menys que el científic-tecnològic
Per Anònim el 1 de març de 2018 a les 16:55
21   2
Has de poder triar el que més t'agradi sense que et diguin constantment que el que tu fas és més fàcil, que ho podria fer qualsevol, que no serveix per res... S'ha de donar més valor a les lletres.

això no és un zasca..
Per Anònim el 1 de març de 2018 a les 13:43
61   99
VISCA EL BATX CIENTÍFIC!!!!!!!!!! sabeu perfectament que és molt més difícil.. El batx social el regalen

BATX CIENTÍFIC
Per Anònim el 3 de març de 2018 a les 10:23
0   3
JAJAJAAJA M0ENCANTA LES TONTERIES QUE DIEU ELS DEL SOCIAL/HUMANISTIC.. QUE VEIEM UN TEXT EN LLATÍ I NO ENTENEM RES.. POTSER NO ENTENDRE RES, PERÒ TINC AMICS QUE NO HAN FET LLATÍ A 1R DE BATX I A 2N SI I HO HAN APROVAT, VEIEU VOSALTRES ALGÚ QUE NO HAGI FET FÍSICA O QUÍMICA A 1R I A 2N S'HAGI APUNTAT I HAGI APROVAT? NO OI? DONS A CALLAR, QUE NO SABEU QUE ÉS ESTUDIAR, NOMÉS SABEU QUE SUMAR I RESTAR FENT MATES APLICADES..
BATX CIENTÍFIC
Per Anònim el 2 de març de 2018 a les 21:03
0   6
JAJAJAAJA M0ENCANTA LES TONTERIES QUE DIEU ELS DEL SOCIAL/HUMANISTIC.. QUE VEIEM UN TEXT EN LLATÍ I NO ENTENEM RES.. POTSER NO ENTENDRE RES, PERÒ TINC AMICS QUE NO HAN FET LLATÍ A 1R DE BATX I A 2N SI I HO HAN APROVAT, VEIEU VOSALTRES ALGÚ QUE NO HAGI FET FÍSICA O QUÍMICA A 1R I A 2N S'HAGI APUNTAT I HAGI APROVAT? NO OI? DONS A CALLAR, QUE NO SABEU QUE ÉS ESTUDIAR, NOMÉS SABEU QUE SUMAR I RESTAR FENT MATES APLICADES..
Que parles
Per Anònim el 1 de març de 2018 a les 19:12
4   8
El social no el regalen,el que regalen es el módul,cada bat te la seva dificultat, tu tindrás fyq,biologia,.. pero al social tenim economia,entre altres optatives que tampoc son gens fácils,si sigues un "bat regalat" que tu dius, la gent no faria módul,aixi que abans de parlar informat,que tantes ciències t'han deixat mes tonto del normal
Us equivoqueu tots per moments
Per Anònim el 1 de març de 2018 a les 19:04
16   3
Estic fent 1r de batx del científic i penso que cap d'aquí té raó. No cal flipar-se dient que el científic és més difícil i tampoc cal contraatacar dient que els del científic ens creiem més llestos i, en fi, dir el contrari, que l'humanístic és més difícil. Demostreu que feu batxillerat i no ataqueu amb arguments tan lamentables. Sort a tots amb el bat jaja
a veure...
Per Anònima el 1 de març de 2018 a les 16:41
44   9
tant difícil no serà al batx científic si una persona tant ignorant com tu l'està fent
calla't
Per Anònim el 1 de març de 2018 a les 16:09
24   8
No en tens ni idea, estudia't tu 70 pàgines de història i després parla !
Clar..
Per Anònim el 1 de març de 2018 a les 15:39
19   11
Hahaha això es lo que t'agradaria a tu. Fes-lo I em comentes a veure quines notes treus, perq si el regalen taaaant no hauries de baixar del 9. Saps q el científic es pot resumir en ampollar, no? Asignatures com bio o ciències terra deuen requerir molts coneixements de mates (sarcasme).
Em
Per Anònim el 1 de març de 2018 a les 14:36
42   9