test

TEST Quina primera impressió tenen els altres sobre tu?

| 11/03/2018 a les 13:29h
Arxivat a: TESTS, psicologia, impressió
Imatge il·lustrativa
Segons Alexander Todorov, de la Universitat de Princeton, quan coneixem algú per primer cop tardem només uns 40 mil·lisegons en tenir una opinió sobre ell! En aquest temps, el nostre cervell és capaç d'interpretar si els seus trets facials i la seva postura corporal ens inspiren confiança, perill....A tot això, s'hi suma després la forma de parlar i actuar, que poden confirmar que el que havíem pensat en un principi o que, per contra, poden indicar que ens havíem equivocat. A continuació teniu un test per "descobrir" quina primera impressió solen tenir les persones quan us coneixen:

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Plis ajuda
Anònima, 11/03/2018 a les 14:59
+7
-3
Aviam, dues amigues meves s'han enfadat, i una ho està pagant amb mi i jo no he fet res. A sobre es la meva millor amiga. No em contesta i suda de mi. Que faig? Es que m'està fent mal. Gràcies adolescents!!
...
Anònim, 11/03/2018 a les 17:30
+4
-2
Q vls q et digui, això no son amigues. Aixi q a la q ho esta pagant amb tu dili q no es culpa teva (pq suposo q no has fet res) i la q no et parla espera el dilluns a veurela a veure com esta. I sino, mira, et recomano q tallis amb elles, si t'han de fer mal....
I sino pots intentar fer q es parlin, pero dubto q acceptin...
Ns si te ajudat, espero q una mica si, adeuu❤
Per a la noia que necessita ajuda
Anònim, 11/03/2018 a les 18:19
+1
-0
Deixa-la, jo diria que se'n adonara que ho esta fent malament.
Deixa-li un temps i si veus que no millora la cosa intenta parlar amb ella
I si tampoc funciona, parla amb l'altre amiga.
Espero que t'hagui servit.
Pero sobretot no deixis que et fagui mal i que et fagui sentir malament.
Intenta ser feliç
Parla amb elles
Anònim, 11/03/2018 a les 18:25
+1
-0
Jo penso que el millor que pots fer es primer de tot parlar amb la teva millor amiga pk t'expliqui quin problema te amb tu. A partir d'aixo intenta reunir-les a les dues i que solucinin el problema ;)
amiga?
Anònim, 12/03/2018 a les 19:11
+0
-0
si realment no et parla i suda de tu com dius, i si no has fet res, no s'ha d'enfadar amb tu.
No crec que una miga de veritat faci aquest tipus de coses. Si intentes fer-te amb d'altre gent potser s'adona que el que fa està malament, ja que sou "millor amigues".
Espero que puguis arreglar-ho tot. Petons
no
Anònimaaa//*//, 11/03/2018 a les 15:55
+4
-2
Ets molt bo en mates i el teu profe et demana si pots ajudar un altre alumne durant el teu temps lliure. Què li dius? www.subsidekick.com
Ets molt bo en mates i el teu profe et demana si pots ajudar un altre alumne durant el teu temps lliure. Què li dius?
NO, rotundament
la de l'amiga que ho paga amb ella
Anònim, 11/03/2018 a les 18:17
+3
-0
Deixa-la, jo diria que se'n adonara que ho esta fent malament.
Deixa-li un temps i si veus que no millora la cosa intenta parlar amb ella
I si tampoc funciona, parla amb l'altre amiga.
Espero que t'hagui servit.
Pero sobretot no deixis que et fagui mal i que et fagui sentir malament.
Intenta ser feliç
sempre em diu el mateix i he posat resultats diferents
Anònim, 11/03/2018 a les 19:37
+5
-0
Quan la gent hem coneix hem sol dir que no soc gens vergonyosa i quan he fet el test he posat el que solo fer com ara presentarme primera ja que no em fa res pero tot el rato em surt que la gent cre que soc tímida
A algú més li passa?
A mi tmb
Anònim, 12/03/2018 a les 07:40
+2
-0
Jo no sóc gens tímida i em posa q quan la gent em va coneixent s'adonen de q sóc bastant tímida
Yass
Anònim, 12/03/2018 a les 09:41
+2
-0
ha posat q pensen q soc timid y soc timid JAJAAJ
no té res a veure amb la notícia, és urgent siusplau
Anònima, 11/03/2018 a les 20:38
+4
-0
A veure, acabo de fer una consulta però no sé quan em contestaran i vull demanar la opinió per aquí a veure si algú em pot ajudar.
Bé, resumint lo més important: feia uns tres mesos que no em tallava, ara ho torno a fer, tinc semidepressió i anisietat des de l'estiu, fa no molt que vaig al psicòleg pero no sap que em tallo, no m'atreveixo a dir-li. No soc la mateixa i tinc por que algún dia se'm vagi l'olla ja que he pensat seriament en suicidar-me més d'un cop. Creieu que m'haurien d'ingressar a algun lloc?
Gracies
No estàs boja.
Anònim, 11/03/2018 a les 23:48
+8
-0
Tens semidepressio dius. A veure jo t’aconsello que li expliquis al psicòleg. Tot y que no se exactament en quina situacio et trobes però sempre es important parlar amb algú dels problemes. El suïcidi no es una solució. Es mes si tens ésser estimats pensa en ells, no els vols fer mal oi? Doncs ni se’t ocurreixi fer algo així. Tothom passa per males èpoques, no es cuestio de conformar-se, es cuestio de pensar en positiu. Si toques fons només pots anar cap a una direcció no? Es a dir cap a munt!!! Tranquila suposo que tothom es planteja el sentit de la seva vida quan està en moments realment difícils, jo també. Encara que ara no li trobis sentit, no et preocupis apareixerà. T’ho prometo. Tingues esperançes y si no ho fas tu fes-ho per mi (encara que soc una desconeguda per a tu). Confio en tu. Confia mes en tu. No em decepcionis se que no ho faràs guapx!!!! Parla amb el psicòleg y els pares o familiars. Tot anirà bé promès!
Escolta'm bé
Anònim, 12/03/2018 a les 00:02
+4
-0
Noia, has de parar.
Primer de tot, deixa't de tallar-te! Això no ho has de fer perquè NO. Igual passa amb això de suïcidar-te. El que has de fer es parar i pensar en la teva vida. Que ara les coses et van malament? Sí, i què? El dia de demà aniran millor, perquè el món progressa, i tu també.
Segona, has pensat quanta gent et necessita? Ara diràs: Que va, ningú m'estima perquè sóc una inútil o el que pensis tu, però jo et vull recordar que si que hi ha gent que et necessita. Per exemple? Jo mateixa. Jo mateixa necessito el teu comentari, per expressar-me i per dir-te que el món és molt gran, i el que ara et sembla una desgràcia no ho es tant. Ara em diràs que no, però no és així.
El suïcidi? El pitjor que pots fer. Acabar amb la propia vida? Ni de conya! Les coses més insignificant són les millors. La gent no se'n adona, la majoria, de la gran sort que es sentir l'aire a la cara, mirar el cel, que et toqui el sol... Has de ser forta, forta perquè el món es horrible, però encara hi ha gent com tu hi com jo que no ho som. (Digueu-me consentida orgullosa però és veritat). Si nosaltres fallem, llavors que queda?
Escolta'm, tu ets GRAN, FORT/A i POTENT , i el món i jo et volem aquí. Puja aquest nivell d'auto estima i tira endavant.

Records d'una persona que estarà atenta a tu.
Gràcies per demostrar-me que el món es bo.
Un petó
Jo
🙏🏼
Anònima, 12/03/2018 a les 00:52
+1
-0
Mira jo no entenc molt d'aquestes coses la veritat... però crec que li hauries d'explicar al teu psicòleg. I si us plau no sé el que et passa ni perque et talles (no sóc ningú per a que m'ho expliquis😅) però si no es per ajudar-te no ho facis. I suicidar-te encara menys. Ara potser ho estas passant malament no ho se però ja veuràs com algun dia tot es solucionarà.
PETONS I DISFRUTA DE LA VIDA QUE ES MOLT CURTA❤️
holaa❤️
Anònim, 12/03/2018 a les 04:08
+2
-0
des de finals de l'estiu de 2016 porto una depressió a sobre que no me la puc treure (prenc antidepressius), amb epoques més feliçes i epoques que menys. He pensat molts cops en suicidar-me pero sempre m'ha fet cosa i tal. No tinc molt interes per la vida. En la meva opinió, el millor que pots fer és pensar en les coses bones que tens, el que t'agrada de tu, segur que tens moltes coses bones!
i sobretot no et desanimis perque si estas escrivint aqui et deu quedar molta vida per endavant i mai saps el que et portarà el futur. Potser està ple de coses bones!
Ànims❤️
Per la noia amb semi depressió
Anònim, 12/03/2018 a les 06:32
+2
-0
Si realment creus que has d’ingressar en algun lloc plantaja-t’ho tot i que pensa amb les conseqüències d’estar ingressada, no és agradable i hauràs de repetir curs.
T’entenc en la teva situació perquè jo porto dos anys amb depressió amb dos intents de suicidi se el que es sent que ja no vols viure.
Però saps que? Intenta parlar amb persones no fa falta que sigui ni el psicòleg, ni un amic ni la família, també pots comptar amb els professors. Ànims que segur que ets forta, i saps què? Mentre’s no et tallis amb la intenció de matar-te millor, però a poc a poc inenta deixar-ho se que és dur és un vici
Per la noia que te problemes de depressio
Anonima , 12/03/2018 a les 07:29
+2
-0
Jo crec que s'ho tindries que dir a els teus pares o a una persona de confianca, perque t'ajudin I llavors parlar de que pots fer per estar millor, a mi em va pasar una cosa semblant no em tallava pero tambe era algu aixi I no s'ho volia dir a ningu, al final s'ho vaig dir a la meva mare i ella em va ajudar I ara estic genial. (perdona les faltes el meu móvil va fatal) pd:Molts anims I espero que tot es millori!!
Soc la del comentari
Anònim, 12/03/2018 a les 22:02
+3
-0
Buaa mhe llegit tots i cada un dels comentaris q heu fet, he plorat de veritat. Hem pensava k ni tan sols ho llegiria algu. Moltes gracies enserio ❤
.
Anònim, 11/03/2018 a les 22:08
+2
-0
doncs molt bona
També hos passa???
Anònim, 12/03/2018 a les 07:11
+5
-0
Hos passa que quan son les 07:00 del dematí i has d'anar a l'insti hos poseu a mirar Instagram, i acaves fent tests de adolescents.cat??

Perquè ara mateix són les 07:09 i m'he d'anar a la ducha... 😅 😂
Hem vui morir
Sardineta, 13/03/2018 a les 20:51
+1
-0
Merda Merda Merda. Tinc un problema y dels grossos, una amiga em va parlar d'un noi farà un parell de mesos, no deixava de parlarme d'aquest boy misteriós, però no en sabia com era físicament, només el nom. Bé, doncs quan feia ja un parell de setmanes que la amiga aquesta (tampoc era tan amiga) em parlava d'aquest noi, un dia amb topo amb un noi així guapet per l'instagram, amb un nom una mica estrany. Jo soc una noia que acostuma a penjar fotos amb poca roba, però no hi inc por a res, ja que jo amb el meu cos faig el que en vull, (de tota manera, tampoc es veia gaire cosa) Bueno que aquest noi tan guapet amb un nom tan estrany d'usuari, em comença a seguir i comencem a parlar. Bé doncs un dia com cualsevol em demana nudes (fotos despullada) i jo al començament li dic que no. Pero amb el pas del temps m'ho va demanar un parell de cops més, i jo al final dic: es igual, li paso una merda de foto, aviam si calla d'una vegada, ja que a mi no em fa res, perquè com ja em segueix ja veurà de tota manera el meu cos. Bé doncs tonta de mi per enviarli. Tot i que només era una foto des de la meva barbeta fins el final del meu coll, no deixava de ser una foto on es veia que no portava roba. Al cap d'uns dies li vaig preguntar a un amic meu per si sabia qui era el noi guapet a qui li había enviat aquella foto. I a que no sabeu que hem va dir??!!!!! ERA EL NOI MISTERIÓS DEL QUE TANT M'HABÍA PARLAT LA MEVA AMIGA!!!! que fort collons.
Total que vaig decidir explicarli a la meva amiga el que había pasat amb el noi que a en ella li agradava y que a mi mhabia demanat fotos despullada, de fet li vaig ensenyar fins i tot la conversa. I tot i així es a mi a qui vol pegar, i li ha explicat a bastanta gent y jo del que realment tinc por, es que adults, com profesors o els meus pares, s'assabentin del que ha passat. DEU MEU LA MEVA MARE MAI M'HO PERDONARIAAA!!!!! enfí adolescents, necessito que m'ajudeu, es urgent!!!!
Problemes a casa
Anònim, 14/03/2018 a les 14:25
+1
-0
Ma mare ha trobat converses i fotos hot meves i s'ha enterat que no sóc verge. M'ha castigat i m'ha insultat. Ara em tracta com si fos una puta literalment, i no em deixa fer res ni quedar ni mòbil... i m'ha amenaçat amb fer-me fora de casa. Què puc fer?
saber per decidir
Anònim, 20/03/2018 a les 22:18
+2
-0
Les mares tenen por de no poder controlar aquestes coses... si tens relacions sexuals i disfrutes de la teva sexualitat lliurement (sense la imposició de ningú) i amb coneixement de les situacions de riscos, vol dir que estàs decidint per tu mateixa, i això la teva mare ho ha d'entendre. Potser si intentes explicar-li obertament que saps què et pot passar i saps com protegir-te (fas servir condó, només fas sexe amb qui vols i quan vols) tens el control de les teves fotos (és a dir, si les penges a insta o així potser les mira gent que no coneixes o que farà coses amb elles que tú no pots controlar..) ella ho acaban entenent.

Cadascuna ha de decidir per si mateixa, però tenint el coneixement de con funciona la sexualitat i sabent com evitar riscos. Si tens dubtes has de poder parlar amb un adult que t'ajudi: els pares, germans més grans, profes, monitors o també anant a algun servei jove que hi hagi al teu poble o ciutat.
Clavaaat
Anònima😍, 29/03/2018 a les 14:39
+0
-0
L'ha clavat, soc timida☺