El nou videoclip de Taylor Swift, una còpia d'aquest altre?

| 13/03/2018 a les 09:51h
Arxivat a: FAMOSOS, Taylor Swift
Imatge il·lustrativa
Taylor Swift ha estrenat videoclip: Delicate, el nou single del seu disc Reputation. A les imatges es pot veure com la cantant intenta "fugir" de la fama i acaba gaudint d'un ball en adonar-se que, per fi, passa desapercebuda.

Pel que sembla, però, la coreografia del videoclip és una còpia. Diversos usuaris han acusat la cantant d'haver plagiat l'anunci de Kenzo emès el 2016, on hi apareix l'actriu Margaret Qualley de The Leftovers


En l'anunci de Kenzo, Margaret Qualley posa cares peculiars mentre balla amb entusiasme en diversos escenaris. Una idea que es repeteix en el videoclip de Taylor Swift. Vosaltres què penseu: s'assemblen o no?
[youtubesensepubli]tCXGJQYZ9JA[/youtubesensepubli]
[youtubesensepubli]ABz2m0olmPg[/youtubesensepubli]

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

No.
Anònim, 13/03/2018 a les 12:17
+18
-2
Mira, s'hi pot assemblar, però no crec que sigui una còpia.
no
Anònim, 13/03/2018 a les 18:44
+3
-2
eviedentment que no, no perque posi cares significa que sigui igual. una diva com ella no copia.
😁🤣
Anònim, 13/09/2018 a les 16:32
+0
-0
Ja ho pots dir, ja, no és només una diva, és la reina del pop!

🤩🐍👑
.
Anònim, 13/03/2018 a les 21:05
+1
-0
M'encanta😍
Si
Anònim, 13/03/2018 a les 21:17
+4
-3
Copia literal
🐍🐍🐍
Anònim, 13/09/2018 a les 16:18
+1
-0
Respecto la teva opinió, però estàs notalment equivocat/equivocada
Copia enserio?
Anònim, 14/03/2018 a les 08:07
+2
-2
Ns on veieu la copia😂 cm us agrada posarvos amb ella... deixeula en pau plastas!
No
Anònim, 15/03/2018 a les 07:30
+1
-1
No és una copia, el que passa és que són el mateix tipus de ball, ara mateix no m'enrecordo del nom, però no és una copia.
Una mica
Anònim, 18/03/2018 a les 15:01
+0
-1
Si hi està inspirat, és evident. Però ja li agradaria a la Taylor fer-ho igual de bé que la Margaret Qualley, si intentava copiarla ha quedat en ridícul...
A mi la coreografia de Taylor em sembla copia total del videoclip de la cançó Chandelier, canviant escenografia etc. Però els passos són molt iguals...
Originalitat en hores baixes per a Taylor.
???
Anònim, 13/09/2018 a les 16:25
+0
-0
No sé si t'has parat ha mirar el videoclip Chandelier (un dels meus preferits) però és gimnàsia rítmica el que fa i no s'assembla gens a delicate perquè s'obri de cames. Respecte a que ha quedat en rídicul, m'agradaria veure com ho fas tu.

Ens agrada criticar, he que si?😒😡
A mi em sembla el millor videoclip que he vist
Anònim, 13/09/2018 a les 16:15
+0
-0
Si Taylor Swift ha plagiat aquest vídeo hem sembla irrellevant parque l'ha enfocat d'una manera molt bonica que hem sembla que no pot haver plagiat!🐍