Canvis molt importants a WhatsApp a partir del maig!

| 14/04/2018 a les 13:00h
Arxivat a: ACTUALITAT, WhatsApp , WhatsApp
Imatge il·lustrativa
Males notícies pels usuaris de WhatsApp. L'app preveu modificar pròximament els seus Termes de Servei i fixar l'edat mínima per a poder utilitzar l'aplicació de missatgeria en els 16 anys.

Segons ha avançat el portal WABetaInfo a través del seu perfil de Twitter, la modificació de la normativa podria ser aplicada abans del proper 25 de maig. Així doncs, un cop introduïts aquests canvis, els menors de 16 anys ja no podran fer servir l'app.

Cal dir que a dia d'avui l'edat mínima per utilitzar WhatsApp és de 13 anys i tot i això hi ha persones amb edats inferiors que el fan servir igualment. És per aquest motiu, que l'app vol endurir la normativa i fer-la complir als seus usuaris.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

holaa
Anònim, 14/04/2018 a les 13:12
+13
-0
M'estan dient que em quedare sense whatsapp o kee?
Vaia mierda
Anònim, 14/04/2018 a les 14:07
+1
-2
Pff vaia xavals
Malament
Anònim, 14/04/2018 a les 13:46
+11
-3
No em sembla bé, jo en tinc 16 pero el meu germà 12 i fa servir el WhatsApp per motius necessaris.

No estic a favor
Wtf
Anònim, 14/04/2018 a les 14:07
+6
-6
Llavors la gent menor de 16 anys com es comunicara.
Perque jo no ho se, qui hagi tingut aquesta idea que mo digui
I?
Anònima, 14/04/2018 a les 14:08
+49
-55
Doncs en realitat esta molt be
Atenció
Us han absorvit les xarxes socials.. , 14/04/2018 a les 15:44
+36
-23
Clar que si! Sha d fomentar lactivitat i deixar estara tant mobil!, sino la.gent puja com esta pujantel.. abans tot era mes fàcil i viviem mes feliços joder

Gent jove, disfruteu del que teniu al voltant
Que no treguin els waats
Injustment, 14/04/2018 a les 19:43
+4
-6
Sisplau no treieu els wats
Es important x tooooots!❤
Pues jo no ho crec
Anònim, 15/04/2018 a les 13:18
+2
-1
Jo no ho vec correcte ja que si no pots utilitzar el whats els que tenen -16 que faran??? Perque quan vulguin surtor que??? O si passe una cosa o algo a que trucaran???
🙄🙄
Anònim, 14/04/2018 a les 14:09
+18
-2
Són uns pesats els de whatsapp que parin ja de canviar coses!!
Quina merda
Anònim, 14/04/2018 a les 14:10
+17
-3
Ens afecta i molt pq és una manera ràpida de poder comunicar-se amb famials/ amics
Jo crec q WhatsApp la cagarà molt si fa aquest canvi
QUINA MERDA
Anònim, 14/04/2018 a les 14:12
+6
-3
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩😱😱😱💩💩💩💩💩
2002
Anònim, 14/04/2018 a les 14:13
+25
-1
Faig els 16 a l'agost, esto jode amigas, esto jode mucho.
Iguaal
Anònima, 14/04/2018 a les 18:08
+6
-0
Em pasa el mateix pta merdaz💩💩💩💩💩💩
Jo tambee
Anònim, 14/04/2018 a les 19:43
+4
-0
14 dagoost
Rt
Anònim, 14/04/2018 a les 20:00
+5
-0
Igual.
iguaal
Anònim, 15/04/2018 a les 11:30
+2
-0
faig els 16 el 20 d'agost tio ajjajajaj
Injuust
Anònimin, 14/04/2018 a les 14:16
+17
-3
Vaaiaamerdaaa
Es molt injuust, yo tinc 14 i el watsap el necesiito i molt, yo i molts adolecents mes, per comunicoarnos amb els pareu apard de momtes altres coses
Aix
Anònim, 15/04/2018 a les 00:04
+9
-10
Sí? Doncs per tenir Whatsapp (i alrees xarxes socials) tan aviat els criajos d'avui dia, és el motiu pel qual tants adolescents escriviu tan malament com tu aquest missatge, no em val que diguis que escrius ràpid, el teu missatge ha d'arribar a molta gent i és important que s'escrigui bé.
Apreneu a puto escriure i li fareu un favor al món i als diccionaris.
Per el de Aix
Anònim, 15/04/2018 a les 11:37
+3
-2
El favor al món, l’has de fer tu parlant amb educació😉😚
2018
Anònim, 15/04/2018 a les 16:12
+5
-0
Emm jo tinc mòbil i llegeixo, estudio, trec bones notes i tinc bona ortografia, i mira que al whatsapp no és que parli supercorrectament. O et penses que la gent llesta o intel·ligent ho és perquè no té mòbil? Això que has dit és molt estúpid
+ d 16
Anònima, 14/04/2018 a les 14:20
+36
-39
La setmana pasada vaig fer els 16 anys like si tens mes d 16 anyss
Joo
Anònim, 15/04/2018 a les 08:59
+4
-0
Jo vaig fer 14 però el móvil no l'uso gaire, el wats només quan he de quedar amb els amics o ficarli una excusa als meus pares per quedarme mes tard amb els meus amics
absud
Anònim, 14/04/2018 a les 14:33
+16
-3
Jo tinc 15 anys i no em crec que per un any no em deixin fer servir whats, en plan si ho utilitzen nens de 11 per què no nosaltres?
Indignació
Anònima, 14/04/2018 a les 14:33
Interessant
+57
-5
Sinceramet penso que es una xurrada molt gran ja que pots tenir 16 anys i ser un immadur/a que no te puta idea dutilitzar coherentment watsap, en canvi pots tenir-ne 12 i ser una persona responsable i que asumeix les conseqüències de cagar-la per wasap
Like si penseu igual.
E
Anònim, 15/04/2018 a les 06:50
+1
-7
Que te a veure aixo , burra
Per lafi que de títol ha posat E
Anònima, 15/04/2018 a les 19:19
+1
-0
Es pot dir el que penses sense insultar ni faltar el respecte ehh
Pues vaya tonteria
Pf, 14/04/2018 a les 14:36
+17
-1
Jo tinc 14 i pensó q wats ajuda molt per estar en contacte amb la familia. Tampoc crec que fagin molt per mirar quina edat tenim, tot seguirá igual
Holaa??!!
Anònim, 14/04/2018 a les 14:39
+7
-2
Que ca enserio??!! I com representa que em comunicare??!!
apuraaa
Anònim, 14/04/2018 a les 21:45
+4
-4
uaaa lkoo en seriu que whatsapp no ho es tot eh, que hi ha moltes maneres de comunicarse, ni que sigui amb sms jajaja o amb telegram que es gratis🤘
Si clar com que tothom li farà cas
Anònim, 14/04/2018 a les 14:44
+9
-3
Jo tinc 12 anys i tinc WhatsApp per molt que canviin la normativa i encara em faltin més anys jo el continuaré fent servir sigui com sigui
eensrIO?
Anònim, 14/04/2018 a les 14:47
+6
-0
tinc 15 i em falten 5 mesos per els 16
Jo ja en tinc 16😌
Anònim, 14/04/2018 a les 14:48
+4
-5
Soc feliç jo ja en tinc 16 jajaja podre seguir utilitilitzant-lo😂
I els mes petits que
Anònim, 14/04/2018 a les 14:50
+15
-1
I els que som mes petits que fem?? Enviem sms?😂 hi han nens (com jo) que anem sols pel carrer i necessitem parlar amb els nostres pares i no ens deixarem la pasta enviant sms🤷🏼‍♀️
Mare meva
Anònim, 14/04/2018 a les 14:59
+17
-0
Pasarà com sempre que els nens posaran la seva edat falsa,com feiem amb Facebook
.
Anònima, 14/04/2018 a les 15:01
+9
-0
Esque ni de coña. S'estan arruinant.
...
Anònima, 14/04/2018 a les 15:10
+7
-0
Esque ni de coña. Vol dir que en quedó se se watsap?
Pro si era fins a 13 i mes petits ho utilitzaven tb ho podremos utilitzar no?
??
Anònima, 14/04/2018 a les 15:22
+20
-0
Creieu que els nens menors de 16 anys no falsificarán l’edad, si nosaltres ho feiem amb facebook perque no ells amb whatsapp app. Son ganes de prohibir a lo tonto
Veritat
Anònim, 14/04/2018 a les 16:45
+5
-0
Això es el que penso fer😂😂👽
Jivxhb
Anònim, 15/04/2018 a les 08:55
+0
-0
Jo ja ho vaoh fer al facebook ara repetire
Hi ha altres missatgeries
Anònima, 14/04/2018 a les 15:26
+4
-4
Ja va bé. Així potser la gent es passa a altres missatgeries com per exemple Telegram que va molt millor i a part d'això no és de Facebook.
JAJAJAJAJA
Anònima, 14/04/2018 a les 15:34
+8
-0
I tant drama perque? La quantitat de gent que fa servir instagram entre altres reds socials sense tenir la edat requerida és inmensa, el mateix pasarà amb whatsapp, en fi..
No es per tant
Anònima, 14/04/2018 a les 15:41
+9
-0
No us alarmeu, tothom posará que té 16 anys i punto jajajajaj
jo crec que està bé
Anònima, 14/04/2018 a les 16:03
+3
-10
jo crec que fins i tot és necessari, perquè és penós veure com nens i nenes de menys de 12 en fan servir i estàn enganxats, qui fa servir les trucades avui en dia?
Putada
Anònima, 14/04/2018 a les 16:05
+4
-0
Aquest any al octubre faig els 16. És una putada i ben grossa, molt malament WhatsApp
??
Anònima, 14/04/2018 a les 16:06
+4
-0
M'estan dient que fins d'aqui 2 anys no podre tindre wats?
I com ho pots demostrar?
Anònima, 14/04/2018 a les 16:12
+5
-0
Vull dir, si ara l’edad mínima és 13 i hi ha gent amb menys de 13 anys que el gan servir, si tenim menys de 16 el podrem fer servir també, no?
El mateix de sempre
Anònim, 14/04/2018 a les 16:18
+5
-2
Està molt bé que posin una limitació mínima d'edat, perquè cada vegada la gent compra més els smartphones als nens petits, y estan exposats a internet, i això no és res bo, perquè poden veure i trobar de tot, però no servirà de molt, perquè faran el mateix que tots hem fet a Facebook, inventar-nos l'edat i solucionat, ja podies fer servir Facebook, doncs amb Whatsapp acabarà passant el mateix.
Que dius?!
Anònima, 14/04/2018 a les 16:19
+6
-0
En sembla fatal,yo Hi tinc 14 i Ho necesito pero comunicarme tan amb les meves amigues con amb els meus pares,cosins etc...
Vaia merda didea
Anònima, 14/04/2018 a les 16:23
+4
-0
Tu q cony? com ens communicarem? Es una mala idea hi ha molta gent menor de 16 q el fa servir per motius necessaris i encara q no siguin necessaris de veritat cal? Esq ni de conya mi magino sense el whats, tot i q sempre pots falsificar la edat.
Pp
Anònim, 14/04/2018 a les 17:18
+0
-3
Tu pp no spas que hi han altres aplicacions en aquest món
Vaya
Anònima, 14/04/2018 a les 16:35
+4
-0
Esque ni de coña. Hi ha molts nois i noies menor de 16 que a part de comunicarse amb els amics tambe ho fan amb els pares ja que els poden controlar per whats i no trucant-los. No estic a favor
Quina mierda!! >:v
Anònim🌚, 14/04/2018 a les 16:35
+4
-0
Es molt injust!!!
.
Anònima, 14/04/2018 a les 16:37
+1
-0
Els menors de 16 anys podran utilitzar igualment el whatsapp, poden posar que tenen una altre edat.
TELEGRAM!!!
Anònima, 14/04/2018 a les 17:01
+3
-1
Sort del telegram!!!!
bieeeen
Anònim, 14/04/2018 a les 19:19
+1
-0
em salvo, el 13 de maig faig els 16
...
Anònim, 14/04/2018 a les 19:20
+0
-0
Aveure almas de cantaro, on hi pose l'edat poseu que teniu més de 16 i avall. Realment, com poden saber quina edat teniu??
Watsap
Anònim, 14/04/2018 a les 19:38
+0
-0
Els adolescents ho necessiten per comunicar-se si un dia faltant a l'institut s'han de demanar els deures d'alguna manera .quina ficada de pota
Aver gent
Anònim, 14/04/2018 a les 20:39
+3
-1
Pareu de dir que es injust. WhatsApp es GRATIS per tan poden fer el que els hi surti del Cony. Ns esq sembleu imbecils, pq tothom falsificara ledat i punto. En serio la gent es estupida a vegades.
Per la gent que esta fent un drama
Anònim, 14/04/2018 a les 22:00
+4
-3
Tots el que esteu fent un drama sobre això de WhatsApp sou subnormals o nomes o feu veure

1. Realment esteu tan pvto enganxats? Hahahahaha quina pena feu. No podeu viure sense mòbil o que?
2. Per els que dieu que es per el pares y totes aquestes merdes no heu pensat que existeixen altres solucions con Telegram? SMS? Si els SMS encara existeixen o també trucades. Moltes tarifes ja tenen SMS il·limitats
3. Ui si que injust no? Menors de edat que poden fer assetjament, cybersex i altres merdes els i prohibeixen el WhatsApp hahahahaha

Si, si podreu fer servir WhatsApp fins ara sense problema. En algun moment la App pregunta quina edat teniu? NO i seguirà sent igual però nomes canvien el contracte i tot el tema legal.


Nens feu pena, apreneu a pensar per vosaltres mateixos que ja es hora

Tota la rao
Anònim, 15/04/2018 a les 13:02
+0
-0
Tens tota la rao enserio. Tan feliços eren els nostres pares sense wats pq no nosaltres tambe?
No estic d acord
Anònima, 14/04/2018 a les 22:08
+0
-0
Em sembla molt malament que als menors de 16 ens treguin aquesta app, perque ens treuen la comunicació. I si hem de parlar amb algu i la unica mamera es per whatsapp? A més a més molta gent parla amb persones que son de mes lluny. Tinc amics a distancia i els estimo molt, si vull palar amb ells com ho fare? i com a mi segur que hi ha mes gent que li pasara el mateix.
Molt bé
Noemí, 15/04/2018 a les 00:01
+0
-0
Poc m’he importa a mi. Jo tinc 20, y fins els 16 no tenia ni mòbil asi que ben fet, com es possible que gent tan jove ja estigui amb mobils... 🙄 Que mal anem...
Fas conya o que ??
Anònim, 15/04/2018 a les 01:05
+0
-1
Perdona que t'ho digui aixi pero esque ets gilipolles enserio... que els nanos estiguin viciats a la pantalla o hi facin un mal ús al mòbil es cosa dels pares. Quan tu eres petit les coses no hi estaven pas tant malament com ara i suposo que entendràs que si un nano ha d'anar a algun lloc els pares voldran estar comunicats amb ell. No fotis i raona siusplau ...
Wtf?
Anònim, 15/04/2018 a les 00:30
+1
-0
Doncs ara que 💩 fem si som menores de 16? Que ens apareixerà de cop un missatge i sen'ns borrarà de cop l'app?
Puta meerdaa
Anònim, 15/04/2018 a les 01:00
+0
-0
Si els pares els hi volen treure els mòbils doncs que ho facin. El que no està pas bé es que treguin el WhatsApp als menors de 16 anys, ja no es qüestió de que els nens facin un mal ús. És fotre i punt. No em digueu que si jo tinc 14 anys i faig extraescolars o haig d'anar a algun lloc estigui incomunicada. Que he de fer servir dm d'instagram que consumeix dato o trucar que em costa diners ?? Va home, si treuen Whatsap faran una cagada monumental !!
Awela
Anònim, 15/04/2018 a les 06:57
+1
-1
De puta Mare loco. Ninyatos amb menys de 13 anys fent servir el whatsapp.
Averaaa nois
Anònim, 15/04/2018 a les 08:47
+1
-0
Si no tens 16, quan et preguntin l'any que vas neixer posa que tens més anys, total no has de donar el teu dni al whatsapp i no sabran si es veritat o mentida

Pd: pero jo ja tinc 17 jajaj
Flipant😠
Anònim, 15/04/2018 a les 09:51
+0
-0
Doncs jo tinc 15 anys i per un any ara em treureu el whatsapp flipan enserio vaia tonteria
Gilipolles
Anònim, 15/04/2018 a les 14:02
+0
-0
Es el pitjor que podien haver fet perque un munt de gent perdrà l’aplicació i lo donaran mes fama a altres
...
Anònim, 15/04/2018 a les 19:54
+0
-0
Trobo que en comptes de whatsapp haurien de vigilar mes les edats a altres apps com per exemple instagram... perquè hi veig cada cosa😓
IMbecils
Anònim, 16/04/2018 a les 16:41
+1
-0
Podeu deixar de fer el drama, que no us va, de tota la vida com al fb sa falsificat la data de naixement i pq al wats no es pot??