5 coses que segurament no sabies sobre Netta Barzilai, la guanyadora d'Eurovisió

| 15/05/2018 a les 14:15h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Eurovisió, curiositat
 
Imatge il·lustrativa
Com ja sabeu Netta Barzilai, representant d'Israel, va ser la guanyadora d'Eurovisió 2018. El seu original tema, "Toy", va enamorar públic i jurat, que li van atorgar una valoració rècord de més de 500 punts. Ara bé, la seva victòria no va agradar a tothom, sobretot pel passat de la cantant, que ha aparegut en gales a favor de l'ocupació de Palestina. Avui us expliquem 5 coses d'ella que potser no sabíeu:

 


Versió sense playbuzz:

- Va ser víctima de bullying
La jove cantant i DJ va patir assetjament escolar durant la seva infància i adolescència. És per això que en moltes de les seves actuacions fa el moviment i el soroll d'una gallina, per referir-se als covards que assetgen els altres i els fan la vida impossible. 

- Va ser membre de la Marina militar
Netta va fer el servei militar obligatori –al seu país l'han de fer tant homes com dones- com a membre de la Marina. A Twitter, però, ha estat criticada per haver-se inscrit abans del període dictat per la llei i per haver publicat imatges somrient i passant-s'ho bé durant la seva etapa militar.

- Va guanyar un talent show
Igual que Alfred i Amaia, Netta Barzilai també va participar en un talent show titulat HaKokhav HaBa (La pròxima estrella). El seu peculiar estil va agradar els espectadors, que la van convertir en guanyadora.

- Ha treballat de professora de llar d'infants
Abans de convertir-se en famosa, fa poc més d'un any, la guanyadora d'Eurovisió havia treballat en diferents àmbits: des de cambrera fins a professora de llar d'infants.

- Fan absoluta de Rihanna
Netta Barzilai es declara fan total de Rihanna. A banda de la seva música, el que més admira de la cantant de Barbados és la seva actitud: com ignora les crítiques dels altres i reivindica la naturalitat. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Podeu fer aquesta enquesta? (És sobre sèries i pelis😏)
Anònimaa, 15/05/2018 a les 09:27
+4
-0


FAIpQLSf_1FmroSKdPPXgvcGdMBPuVZlZ4ZVniYo-_7aiZH3ePhq1zQ/viewform
Free Palestina!
Free Palestina!, 15/05/2018 a les 12:50
+41
-7
Aquesta persona esatava a la marina militar i va bombardejar palestina, Isrrael no es mareix guanyar eurovisió amb el que estan fent amb Palestina. Free Palestina!
PESATS
Anònim, 15/05/2018 a les 15:23
+3
-3
i França com ataca Siria? I Alemanya? I els EUA, i Espanya? Tots estan involucrats en guerres o venda d’armes, prou de criticar, i allí el servei militar és OBLIGATORI, l’havia de fer si o si. No dono suport a Israel pero prou de donar aquests arguments
Calla matat
Anònim, 15/05/2018 a les 15:31
+5
-3
Qué tal si a Eurovisión valorem la música i no el país eh? Calleu tots una mica perquè la Netta és la hostia i s'ho mereixia.
Ara fem com si a Europa Li importessin els drets humans jajajaja no veieu tot el que NO han intervingut quan ha passat tot això a Catalunya? APA adeu
que sabreu?
Anònima, 15/05/2018 a les 15:45
+1
-3
per que tanta critica? que sabreu? n crec que la bombardes
Informa't
Anònima, 15/05/2018 a les 17:14
+3
-2
A israel es obligatori anar a la marina, ella no en te cap culpa.
-
Anònim, 15/05/2018 a les 19:08
+2
-2
Quan estava a l'armada només estava a la banda de música de l'exèrcit, no combatia
m'encanta
Anònim, 15/05/2018 a les 13:04
+19
-27
es la puta ama i es una reina, la gent que a critica es per seguir la corrent
:)
Flipamt
Anònim, 15/05/2018 a les 16:04
+6
-2
Entenc que us pugui agradar el contingut musical de la noia, però aquesta mossa va participar al genocidi que israel comet contra Palestina i en ves de cantar en contra daixo, canta una cançó que parla sbre el bulling i els drets humans, qual cosa el seu país no respecta
Membre de la Marina?
Anònim, 15/05/2018 a les 15:17
+7
-3
NO VA PARTICIPAR EN CAP ATAC, ella hi estava com a cantant. Ella cantava per al exercit. Si diem les coses, les diem be.
HOLA?
Anònim, 15/05/2018 a les 16:03
+14
-2
Va formar part de la Marina Militar i es va dedicar a lluitar contra Palestina. I llavors l'etiqueten de feminista i no se quantes coses més, adjectius que no es mateix en la vida. L'endemà d'eurovisió morien almenys 6 infants, entre ells una nena de 8 mesos a les mans de l'exercit d'Israel.
I perquè Israel a Eurovisió si no forma part de la UE? Doncs ben clar, si països com Espanya els hi ven armes, com no els deixarà actuar? Tot un bon merder i una bona merda.

ISRAEL VULNERA SISTEMÀTICAMENT ELS DRETS HUMANS!

Pd: Adolescents.cat, ja que teniu a les mans influenciar a molta gent, podrieu començar per explicar tot això.
Free Palestina
Anònim, 15/05/2018 a les 17:31
+6
-15
Es mereix que li fessin bullying, ella era membre de l'exèrcit israelià que cada dia assessina molts palestins. Vergonya, hipòcrita!!
nooo
Anònim, 15/05/2018 a les 22:38
+1
-1
sinserement crec que ninju es mereix que li facin bullying, encar que sigui de lexèrcit israelià o de qualsevol altre.
.....
Anònim, 16/05/2018 a les 00:10
+2
-2
NINGU es mereix que li facin bullying idiota, i si estava a la Marina Militar es per que a israel es obligatori. Llegeix bé abans de criticar
Tocacollons
Anònim, 15/05/2018 a les 23:14
+1
-3
Pallesets deixeu-vos ja de tonteries d'aquestes que no es mereixis guanyar per que va participiar en la marina i aquestes xurrades . Espanya per si n oho sabieu és el primer en exportador d'armes ... no sé com ho veieu però aquella pobre gent que mor allà pot estar matada amb les putes pròpies armes d'aquí així que a xapar la boca . I pel subnormal /a que ha dit que es mereix haver patit bullying per estar en la marina ves a matar-te ja idiota .
Guanyadora?...
Anònim, 15/05/2018 a les 23:33
+3
-1
Molt maco que una cançó anti-bullying guanyi quan ella va participar en un genocidi. Molt coherent tot, molt bona misatge el d'europa.
I no em vingueu aqui, ara a dir-me que m'informi perquè ja ho he fet, per això ho se. I tampoc que es jutja només la música perquè no és així, sinó Eurovisió no hauria quedat així.
Pot ser que us agradi com a cantant però hauria de ser una mica més coherent amb el que diu, si és anti-billyimg com pot haver format part d'un cos militar i a sobre haber participat en un genocidi? No s'aguanta per enlloc.
Q no llegeixes ?
Anònim, 16/05/2018 a les 07:10
+0
-2
A veure.
A isrrael es obligatori anar a la marina , no ho decideix ella . I nomes cantava .
EUROVISIÓ ES PURA POLITICA
si perlem de tots els cantants tenen un secret i segur q si un altre agues guanyat l'aguessin omplert de merda com esteu fent amb aquesta noia . PROU JAAAA
Que asco
Anònim, 16/05/2018 a les 14:51
+1
-0
Lo únic que ha aconseguit guanyant es veure a Israel en bons ulls, i es obvi que no te la culpa ella, pero es una viva imatge de que fa Europa, tapar ho tot
Una mica de consciència
Anònim, 17/05/2018 a les 21:34
+1
-0
No sabeu l'impacte social, polític i econòmic que té guanyar un concurs com aquest per a un país... CLAR que afecta que hagi guanyat Israel, és una manera de netejar la seva imatge, de mostrar-se com un país avançat i ''europeu'' (entenent-se com a model de societat).

La final d'Eurovisió 2019 serà a Israel, no sé si en sou conscients... Tenen un any per finalitzar el genocidi i mostrar-se com un país maco i de llaminadures.

Per això rebutjo la victòria d'Israel.