5 coses que has de saber abans d'anar a dormir

| 15/05/2018 a les 14:35h
Arxivat a: RÀNQUINGS, 5, curiositats
 
Imatge il·lustrativa
Com cada dia, ja pots llegir algunes de les curiositats que més ens han cridat l'atenció a la redacció d'Adolescents.cat aquestes últimes hores. Esperem que les trobis interessants!

 


Versió sense Playbuzz:

 

Els dos nois de la foto no són bessons. Germans potser? Tampoc. Doncs, familiars? No. Eren dos desconeguts fins que van coincidir compartint habitació a la residència de la seva universitat i van adonar-se que eren pràcticament iguals.

Algunes sales de cinema del Japó tenen una zona VIP. La gent que tria aquesta entrada té coixins i un sofà. També una tauleta on posar el menjar i posar-se còmodes.

Segons una enquesta de McDonalds, el que més molesta als seus treballadors és que els clients arribin a la caixa quan hi ha cua i encara s'hagin de pensar què volen demanar. Si tothom ho decidís durant la cua o abans de posar-se a la caixa, hi hauria molt poques cues.

Així és una de les bicicletes més cares del món. Val 1 milió de dòlars i només n'existeixen 13.

Les vaques mengen a poc a poc perquè masteguen molt tot el que es poden a la boca. Normalment masteguen fins a 50 vegades abans d'empassar-se el menjar. Això fa que al final del dia hagin fet més de 40.000 moviments amb la mandíbula.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Ajudeume
Anònim, 15/05/2018 a les 15:23
+3
-9
Hola, que tal?
Bueno doncs jo no gaire bé la veritat, perque?? Doncs perque l’altre Dia em va agafar un atac de ràbia (ja que tinc una espècie de malaltia que m’agafan ataca) La cosa es que anava pel carrer i li vaig partí al coll a una Paloma i el suruiet q va fer es una adicció vull fer -ho messs ajudaaa
Encara no li he explicat a ningú, que faig? ( a part d a vosaltres ee)
agresiiuu
Anònim, 15/05/2018 a les 22:43
+1
-1
no em pensava que fossiu tan agressiusss

consell: donsc per mir millor parteix els hi el coll quan vulguis per no ho fagis el mig del carrer
n hi ha moltes per uns quantes no????'
XD
ns
Anònima, 16/05/2018 a les 20:55
+2
-0
ve al psicólogo, alomejor es que tienes algo grave y no solo esa vez, porque esa vez fue a una paloma pero alomejor luego lo haces a una persona... pero solo ve si te vuelve a pasar, si no no, porque te tomarian por loco y alomejor solo fue esa vez
Un problema
Anònima, 15/05/2018 a les 15:26
+0
-0
Ajudeume siusplau, vull fer una consulta però no em deixa registrar-me a adolescents.cat!!! Què faig?
Bicicleta??
Anònim, 15/05/2018 a les 15:31
+2
-0
Que es aixooo??? Visca els MONOCICLES
McDonalds
Anònim, 15/05/2018 a les 17:14
+14
-0
Lo del McDonalds no només molesta als treballadors, tambe molesta a la gent de la cua lokuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


pd: primeraaaaa
Emm no
Anònimaa, 15/05/2018 a les 22:23
+1
-0
Pd ( no ets la primera )
Bxkdk
Anònim, 16/05/2018 a les 07:26
+0
-0
No ets la primera po sempre tarden a posar els comentaris i cuan ho haguesis mirat no n’hi havia cap😂♥️
eiii
Anònim, 15/05/2018 a les 20:06
+12
-0
Molaria que fessiu 5 coses que no sabies sobre series. Cada dia d'una diferent
per la bicicleta....
Anònim, 15/05/2018 a les 20:12
+15
-0
la cantimplora ve incluïda?
Pel que necessita ajuda
Anònim, 15/05/2018 a les 21:50
+6
-0
Jo de tu el que intentaria fer quan tinguis aquesta sensació és intentarte relexar respirant a fons. Si no funciona intenta mantenir lanteva força de volunta t 10 minuts i quan hagin passat 10 més i així successivament, fins que t oblidis o fins que arribis a un lloc on no hi hagin ocells.
També podries trucar a un amic/amiga i no cal que li diguis que el/la truques per això. La questió és k mentre estiguis ocupat no estaràs pendent del tema.
Molts anims
Espero haber ajudat
Jo tmb
Anònim, 15/05/2018 a les 23:07
+2
-0
A mi també em fa ràbia la gent que no està deicidida . Rei/reina la gent no té tot el temps del món per estar esperant la teva puta demanda .
caca
Anònim, 16/05/2018 a les 09:26
+2
-0
Només li donu laik perque pensava k havies posat la teva puta merda