opinió

​Aquest és el cos perfecte? De veritat?

| 15/05/2018 a les 18:28h
Arxivat a: ACTUALITAT, influencer, cos
Imatge il·lustrativa
Són les 00:41 minuts de la nit de dimarts i arriba la notificació d'un direct a l'Instagram d'Adolescents.cat. És una seguidora que ens escriu:

«Bona nit @adolescents_cat! Sabent que és tard i que possiblement teniu molts DM potser no ho llegireu.. Però us envio el missatge per si podríeu fer referència en alguna de les vostres publicacions a la web o fent una història sobre això:
 

La captura és d'una story de la influencer francesa @mathildtantot amb més de 1,2 milions de seguidors penjant una foto publicada per @iblowurmind


Com pot ser que en ple sXXI encara hi hagi influencers que pengen coses així? Fent-ho donen clarament una "suposada" imatge de la "perfecció" totalment idealitzada: la d'un "esquelet amb pell" (sense voler ofendre a tots els que són així per constitució)

El més greu és que aquestes "influencers" tenen molta repercussió en les/els adolescents quan cada cop més se'ls fa creure que la perfecció és això. I no és així. No és real.

Fa temps veig en comptes d'aquest mateix estil missatges com el que us he enviat. Però és que aquesta vegada... Aquest cop he pensat que ja no es podia deixar córrer...

Us agrairia que ho tinguéssiu en compte i que encara que fos amb una petita referència en un dels vostres posts, podeu ajudar molts adolescents influenciats per imatges com aquestes per fer-los prendre consciència que el que es veu a la imatge no és real. És a dir, un cos així no és la "perfecció". La perfecció la tenim cadascú de nosaltres en la nostra forma de ser i d'acceptar-nos tal com som.»

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

ffd
Anònim, 15/05/2018 a les 18:36
+50
-2
Ofeneu igualment dient "esquelet amb pell". La influencer directament és superficial i estúpida.

PD: redactors, encara que poseu "sense ofendre", ofén igualment.
DGD
Anònim, 15/05/2018 a les 18:38
+29
-0
Aquesta tia no hauria de ser influencer.

pd: NO ÉS UN ESQUELET AMB PELL, HI HAN NOIES MOOOLT MÉS FLAQUES PER CONSTITUCIÓ (ni se li marquen els ossos). AH! I OFÉN QUE DIGUEU AIXÒ.
Wtf
Anònima, 18, 15/05/2018 a les 18:49
+7
-4
A veure... No és necessari, senyors/es influencers. No sé, això ni és "perfecció" ni és realitat. La noia està col.locant l'esquena de tal forma que "ficant cul" queda aquest efecte (ella ja serà primeta de cintura de normal) però això no sé... Ella mateixa segur que té problemes d'autoestima amb el seu cos. Jo faig 60 i algo de cintura per qué sóc primeta i no em sembla perfecció ni tonteries d'aquestes, tinc defectes físics com.tothom. Ja n'hi ha prou, no? De pit en faig super poc i per exemple em podria sentir acomplexada per això, però mira tant se val tinc el que tinc i punt. xD
Evolució
catpower2.0, 15/05/2018 a les 19:04
+21
-5
Pels que no ho veieu, l'ideal de moda que s'està imposant és el cos "Kardashian" és el cos considerat "perfecte". El model de bellesa prim com un esquelet era model dels anys 90 i principis del 2000, ara està canviant la cosa i moltes passarel·les de moda ja tenen models amb unes proporcions de mida normals.
I si no hem cregueu, mireu les models "curvy"
(El meu tema de TdR)
PD: Sort amb els que hàgiu de fer el TdR!
PD2: Que per cert, no em vàreu deixar publicar la meva enquesta, molt maco vosaltres.
Fdlgm/c ♥
no ho veus?
Anònima, 15/05/2018 a les 20:39
+19
-0
es igual el cos que estigui de "moda" el que intenten fer veure esq tots els cossos estàn be ni els mes prims ni els curvy, tots.
“Esquelet amb pell”
Anònim, 15/05/2018 a les 21:44
+28
-2
Esteu en contra dels ideals de bellesa per a evitar la repercussio que poden tindre en els adolescents,i anomeneu “esquelet amb pell” a una persona flaca. Em pareix un poc hipocrita.
Les models curvy tampoc son perfectes
Anònim, 16/05/2018 a les 00:28
+5
-1
Crec que no entens el problema real. Tots els cossos son perfectes amb les seves imperfeccions i cap cos hauria de estar idealitzat(ni el de les moders curvy ni el de les models primes). Totes som dones sense importar si tenim molt o poc pit, som molt primes o molt grasses, tenim taques a la pell, tenim pigues, tenim molt o poc cul, etc. Son coses a les que no hauriem de donar tanta importancia i que ens fan sentir-nos insegures amb el nostre cos dia a dia.
fgss
Anònim, 16/05/2018 a les 22:27
+1
-0
Les primes també som normals.

Les més curvys no haurien d'estar de moda, ningún cos hauria d'estar de moda, tots els cossos són bonics, i tot depén del gust de cada persona.
jajuaja
Anònim, 15/05/2018 a les 20:01
+15
-43
Perfecte diu, és una planxa i està molt prima. Ties com aquesta s'ho tenen molt cregut quan no valen una merda.
Igual però al revés
Anònim, 15/05/2018 a les 20:58
+12
-0
Precisament el que adolescents.cat està dient és que no hi ha un cos "ideal", tothom és perfecte tal com és, i que diguis que aquesta noia li falten quilos em sembla que no has entès res.
Entenem les coses
Anònim, 15/05/2018 a les 23:04
+7
-1
Si la gent amb sobre pes vol que siguin respectats també que respectin els que estàn prims .
Pels redactors : esquelet sense pell ? En serio ? I vosaltres voleu igualtat ? Vaja... a mi m'agrada el cos de la tia i crec que està bé ,tot i que això no vulgui dir que és el cos perfecte . Potser el que ella volia dir és que veu el seu com a perfecte , no com a model a seguir pels altres si no simplement perfecte per ella .
Joder
Anònim, 16/05/2018 a les 00:03
+9
-0
Jo estic molt prima i no m'ho tinc cregut, sóc així...i a més, per què si no tens unes mides més amples i comunes has de valer una merda? Pq q jo sápiga, jo si que valc... no siguis hipòcrita vinga
fds
Anònim, 16/05/2018 a les 22:28
+0
-0
gelosa...
XXI
Anònim, 15/05/2018 a les 20:04
+20
-4
Estem al segle XXI🤭
Pesats amb lo de esquelet
Anònim, 15/05/2018 a les 20:07
Interessant
+52
-1
No es per res, pero cada vegada que voleu fer veure a la gent que te mes quilos que no shan de sentir malament, ens trepitjeu a les persones que estem molt primes per constitució i aixo tambe fa apareixer complexes...
Flipant
Anònim, 15/05/2018 a les 21:53
+16
-0
Jo soc primeta de constitució i em consideru perfecte, contamt çes meves imperfeccions, en canvi una persona mes gordeta tambe pot seru, aquesta influencef no diu que sigui la unica perfeció
Jo estic prima i prgullosa de seru, sempre que dieu coses així ens deixeu pels terras als primets, tant si u soc per constitució o perque vaig al gym i magrada cuidarme ,tant els prims com els gordos tenim dret a sentirnos perfectes i aixo vosaltres no u veieu
Per la del titol flipant
Anònim, 16/05/2018 a les 09:50
+4
-4
Pots dir gordos i gordes si us plau?
El q passa es q la societat q ems envolta fa q ho veiem clm un insult i no com un simple adjectiu.
jeje
Anònim, 15/05/2018 a les 20:11
+9
-1
segle XIX😂😂❤️
Ho trobo genial
Anònim, 15/05/2018 a les 20:12
Interessant
+57
-2
Aquest cos es la perfecció. I el meu també ,i el de ell,i el d'ella. Tots els cosos son perfectes,el seu per ser un "esquelet amb pell"i el meu per ser uns composició de donuts de diferents mides. Siplement estimeu-vos!😋
Estic totalment dacord amb l'article pero...
Anònim, 15/05/2018 a les 20:13
+22
-1
Doncs a mi aixo que heu dit de:un esquelet amb pell,ma dolgut,val que heu posat sense ofendre a la gent amb aquesta constitució, pero es lo mateix. Per mi es com si eu dit a tota la gemt molt prima escalet sabeu. Jo port molt temps volent engordar una mica i no ho consegueixo, aquets ultims dies m he aprimat i estic feta merda encara que no ho sembli. Vigileu que dieu.
No es veritat
Anònim, 15/05/2018 a les 20:16
+29
-6
Haurieu de informar-vos os abans de publicar res, aquesta noia no es anorexica ni res d'això, porta quatre anys anant al gimnas i treballant dur diariament per a aconseguir el cos dels seus somnis, per mi es un exemple a seguir de dedicacio i constancia, si vols un cos aixi treballa i esforçat.
Ja
Anònim, 15/05/2018 a les 23:40
+1
-0
Si, jo la segueixo i també es per constitució, te una germana bessona no molt coneguda que es igual de cos que ella
NO
Anònima, 15/05/2018 a les 20:16
+28
-0
Em fa molta gracia lo de : sense ofendre a la gent que es aixi per constitucio. Hola? Hi ha cossos de tots els tipos i formes i colors i de tot, pero no ho entenc. Us queixeu de que nomes ensenyen cossos prims, pero despres quan veieu a una persona grassa sou els primers en criticarla, i no despres la culpa es de les models, perque “no tenen cossos reals”. TOTS ELS COSSOS SON REALS. aixo no vol dir que alguns siguin millors o pitjors. Pero esque fot molt quan et diuen lo prima que estas, que si ets anorexica, que fots FASTIC, que ets un espagueti, que ets un esquelet amb pell, HOLA? un esquelet amb pell? Despres digueu que ofen a les grasses veure nomes noies primes, pero que et diguin de tot nomes per estar prima tampoc es molt agradable, Jo crec que se li dona massa importancia. Els estereotips canvien, fa 50 anys el cos perfecte era el d’una dona amb mes volum, amb mes corves, pit i cul i cuixes. Pero ara que es de noies primes, anem a fer drames. SUDEU DE TOT, Cadascu es com es i el estereotips i modes van canviant, De veritat cal posar a parir a una persona nomes perque no es com tu? No sabeu el que fot. Aixi que a chaparlaa i que cadascu deixi tranquila a la persona del costat. Que la gent nomes fa que criticar i fixarse en les coses negatives
Idola
Anònim, 15/05/2018 a les 22:25
+2
-0
No puc estar més dacord amb tu! Tens molta raó
Una falta de respecte.
Anònim, 15/05/2018 a les 22:54
+7
-1
M’ha semblat una falta de respecte que poséssiu que aquesta noia és un esquelet amb pell i després entre parèntesi que no volieu ofendre a ningú. Jo tinc el cos semblant al d’aquesta noia i mha molestat moltíssim que la descrivíssiu aixi ja que m’agradaria poder engreixar i no puc i és una cosa que m’acomplexa molt.
Sobra
Anònim, 15/05/2018 a les 23:01
+4
-0
Aquesta publicació sobra totalment: esta be defensar la acceptació d'un mateix amb el seu cos, i aquesta noia s'accepta pel que sembla. El que esteu fent és tant greu com preguntar-se si el cos d'una persona obesa es la "perfecció" amb ironia. Es que directament l'error està en donar per fet que hi ha un cos perfecte. Heu volgut ser politicament correctes i us heu anat cap al extrem contrari. Potser per vosaltres no es perfecció o potser la perfecció no existeix per vosaltres pero aquesta noia es considera perfecta. Què hi ha de dolent? "Un esquelet amb pell (sense voler ofendre a tots els que sou així per constitució)" WHAT THE FUCK. I si vull estar esquelètic perquè hem surt dels collons? No voleu ofendre els que ho són per constitució però si ofeneu els que ho son perquè volen (sense cap pressió social), dient-los que no suiguin prims perquè és lleig. I si vull ser obès perquè m'agrada, hem direu que no perquè la perfecció no es ser una bola de greix?
Això és discriminació cap a les decisions (inofensives pels demés) que pren algú. És com la gent que diu: la homosexualitat s'ha d'acceptar perquè al cap i a la fi no s'escull. BITCH i si ho soc per desició, que collons 'tha d' importar. A VEURE QUAN DEIXEM D'ESTAR PENDENTS DELS DEMÉS I ENS CENTREM EN NOSALTRES. Repeteixo vaya CAGADA
.
Anònim, 15/05/2018 a les 23:16
+2
-0
Esque potser us sembla que ens està dient que si no ets així no ets perfecte? No, pareu de fer l'imbecil amb opinions hipòcrites i apreneu a respectar les desicions dels demés. Aquesta noia es sent perfecte i vosaltres li dieu no no no no. Després amb discursets encoratjadors dient-nos "accepteuvos a vosaltres mateixos bla bla" BAM ets un esquelet amb pell. Només us dic que per pròpia experiència la gent es posa a la defensiva quan algu te la autoestima suficient com per presumir del seu cos. Reprimiu els vostres instints cavernícoles i troglodites i lluiteu per una societat no hipòcrita. Bye
Prou
Anònim, 15/05/2018 a les 23:36
+1
-0
Jo segueixo a la noia de la foto (@iblowyourmind) i ella es aixi per constitució, perque te una germana bessona que es igual, ella promou una vida sana perque té una altra compta de fittness i vida sana, pero en cap moment ella diu que tothom hagi de ser així, ella només penja el seu cos perque se sent bé amb ell, com qualsevol persona faria
Inditex and company
Anònim, 15/05/2018 a les 23:52
+0
-0
Em dona moltissima rabia perque tio jo solc comprar una 36 de vaquers i la meva amiga quan anem de compres no es pot comprar vaquers a tendes com Stradivarius o Bershka perque ella sol usar de la 44 o aixo i a aquestes tendes NO HI HA PANTALONS AMB EIXA TALLA!! NO ES FABRIQUEN!! Jo si no trobo de la talla 36 pregunte al encarregat/ada i SEMPRE tenen talla, ja sigui dins o fora del magatzem. No ho entenc... penso que ells estan decidint com hem de ser, perque la meva amiga al igual que moltes altres noies pensen que han d'aprimar nomes pel fet de poder comprar roba a aquest lloc perque pensen que es mes comode que elles s'adapten abans que les tendes s'adapten a les necessitats de tothom.
Pd: penso el mateix amb les talles inferiors, que quedi clar sisplau
ACCEPTACIÓ DE TOTHOM
Anònimt, 16/05/2018 a les 00:17
+2
-0
Jo no sóc gens prima, de fet estic bastant grada i sincerament, aquesta noia es veu guapa com es, pues ja está. Si aquesta foto hagués estat posada per una noia curvy, no tindria tanta repercussió. Potser no feia falta posar perfección, simplemente dir que ella es sent perfecte. Però el cas és que, el missatge que es dóna és la de l'acceptació de cadascú. Aquesta noia s'accepta així i se l'està jutjant....
Esquelet amb pell
Anònim, 15/05/2018 a les 20:16
+17
-0
Trobo que us heu passat amb el comentari de “esquelet amb pell”, soc aixi i tinc molt de complexe, moltissim, aixi que una altre vegada tingueu cuidado amb el que publiqueu perque igual que aquesta influencer es una referent per a molts adolescents, vosaltres tambe ho sou, no ho oblideu...
Ehem si
Anònim, 15/05/2018 a les 20:20
+2
-1
Jo crec q cada adolescent pot fer el que li dongui la gana amb el seu cos i també ho pot penjar a les reds socials, però que després no digui que han passat la foto i.
Advertència: Qui passi qualsevol foto que no sigui seva és un complet idiota.💪🏼Ho necessitava dir 😅😅
Hey llegiu
Anònimx, 15/05/2018 a les 20:25
+1
-0
Em sembla be el missatge que vols transmetre pero el fet de parlar sense acabar de tenir tota la informació no em sembla be
Si t’hi fixes a la fotografia està la noia etiquetada, la que surt a la fotografia, però l’ha penjada una compte d’instagram que ven bikins
Es per això segurament que parla de perfecció, si segueix referint-se d’alguna manera a la noia i al seu cos però la raò és promocionar el bikini
Mes que res que sempre pensem en que la gent que és ‘influencer’ acaba perjudicant i potser hi ha cops que ens perjudiquem veient coses on no hi són
Thnks 🙄
Ho sento pero..
Anònim, 15/05/2018 a les 20:31
+6
-0
Crec que aqui adolescents tambe heu sigut perjudicials.. io tinc la constitucio prima i alta i tinc molt de complex per qe em diguen esquelet o taula.. i vec qe el portal que admiro pel seu compromís en contra de les injusticies i igualtat em diu esquelet amb pell... se que heu ficat no vos sentigueu ofesos i tal pero dien aquest insult ja heu fet un mal. Imaginat que hagueseu ficat aquesta es la perfeccio?? “Una ballena humana” (sense voler ofendre a tots els que sin aixi per constitucio) Trobeu que queda be?? Que no dixeu d’ofendre??? Espero qe tingueseu en compte el meu missatge per a la pròxima vegada.
Ja no es pot ni opinar
Anònima, 15/05/2018 a les 20:43
+4
-0
Si a algu li sembla que aquest cos es perfecte, pues molt be, que ho digui!! Ara ja no es pot dir res xq "ai que sofendran" jo vaig ser anorexica i justament aixo no t influeix en RES(x lu menys amb mi) t influeix mes l opinio dels altres exemple: un nen/a et diu gordo/a. Aixo si que fa mes mal. Ho sento x les faltes. No us ofeneu. Es la meva opinio i respecto la vostra.
Vigileu el que dieu i no critiqueu tant als influencers
El primer de fer a la vida es acceptat-se a un mateix
_ursu__ , 15/05/2018 a les 20:46
+0
-0
Ja se q es la meva opibio pero si la gent d'avui en dia crec q aquell cos es perfecte va molt equivocada. Cadascú es perfecte a la seva manera. I a més si hi ha alguna influencer q et fa pensar diferen per el seu fisic. Nen o neba estem molt equivocats.
“Esquelet amb pell”
Anònim, 15/05/2018 a les 20:48
+6
-0
Sense ofendre dieu, dons onfeneu igualment. Tingueu cuidado amb el que dieu, perque cada persona es com es i no sou qui tampoc per dir que si una persona es prima es un “esquelet amb pell”.
Avere...
Anònima, 15/05/2018 a les 20:52
+4
-0
Jo soc de constitucio prima i per molt que menja no m'engordo i m'ha semblat una mica malament qur fiquessiu aquell comentari ni que hagueu ficat sense ofendre ofen igualment...
Ok
Anònim, 15/05/2018 a les 20:58
+2
-0
Doncs a mi m'encanta el cos d'aquesta noia i m'encantaria tenir-lo, què vols que et digui.
Això va a gustos xd.
a estimar-se
Anònim, 15/05/2018 a les 21:02
+1
-0
Estic completament d'acord amb l'article.
De fet trobo que la perfecció en aquest cas de la dona no existeix ja que totes som perfectes i estem tot buenorres, hombre ya!
noiees estimeuvos sempre
Prima
Anònim, 15/05/2018 a les 21:04
+0
-0
Jo crec realmente que la gent no s’hauria de mal influenciar en acuestes coses cadascun tenim un cos diferent i tenim que estimar-Nos tal com son i no com ho veuen en les xarxes socials
a estimar-se
Anònim, 15/05/2018 a les 21:06
+0
-1
Estic completament d'acord amb l'article.
De fet trobo que la perfecció en aquest cas de la dona no existeix ja que totes som perfectes i estem tot buenorres, hombre ya!
noiees estimeuvos sempre
Contrasteu la informació abans d'atacar
Anònim, 15/05/2018 a les 21:16
+2
-0
A veure la noia ha penjat una foto d'una altra hi ha posat perfection. Sincerament no sé quin problema hi ha en dir-li a un cos normatiu que és perfecte. A partir d'ara no se li podrà dir a cap persona amb qualsevol tipus de cos que és perfecte o què passa?
En cas que el cos de la foto no fos normatiu i hagués perfection no hauríeu escrit un article.
PD: Tots els cossos són perfectes.
Perillos
Anònim, 15/05/2018 a les 21:16
+0
-0
No es amb intención d ofendre, pero en sembla molt mes perillos q una noia mes o menys grasa agafi anorexia o bulimia q inclos por morir q q una noia prima tingui complexe d prima
Mmm... khe?
Anònim, 15/05/2018 a les 21:39
+3
-0
Jo tinc un cos així, per constitució ( no perque casi no menjo ) i sí, ofen k em digueu esquelet amb pell, soc mes k aixo. I no fa que el “sense ofendre” no m’ofengui . Cuideu mes el k penjeu, perque si el que voleu es que tinguis el cos que tinguis t’estimis, dir coses com aquestes no ajuda. Crec que tothom pot penjar fotos del seu cos, ja sigui prim o mes gras.
Pd: el k no em sembla bé és el “perfect” (encara que tots els cossos són perfectes).
flipant...
Anònim, 15/05/2018 a les 21:50
+4
-0
Lu de esquelet amb pell us ho podrieu estalviar. Esque ofen.
Hipòcrites
Anònima, 15/05/2018 a les 21:51
+9
-0
Redactors sou molt hipòcrites, per una banda, dieu stopbullying i que tots ens hem d'estimar i per l'altra, insulteu el cos d'una noia que no té culpa de tenir-lo dient-li esquelet amb pell.
El què importa són els actes i no pas el què es diu.
Esquelet amb pell
Anònim, 15/05/2018 a les 22:32
+0
-0
Feu veure que vosaltres també teniu un prototip de bellesa, és a dir, tota la gent que no és un '' esquelet amb pell'' mentre que moltíssima gent és així per constitució i els feu sentir malament. Perquè no siguen criticades normalment (encara que moltes vegades si, moltíssimes referint-se a elles com a `palosʼ), no vol dir que no els ofenga, sols que no està mal vist com dir-li a una amb una massa corporal més elevada '' gorda''. No feu el mateix que la influencer que heu criticat.
...
Anònima, 16/05/2018 a les 09:20
+2
-2
A veure penya q no veieu q aixo de l esquelet amb ell ho ha dit la noia q ha enviat el missatge i ells nomes ho han escrit? Deixeu als redactors en pau, i vinga no cal tal drama del pal 'a mi m'ofen aixo d'esquelet amb pell pq estic prima'
bff
Anònim, 16/05/2018 a les 20:52
+1
-0
Bn es q la cosa no és qui ho ha dit, la cosa es que han dit. Tu creus que dir esquelet amb pell a una persona és una bona manera de parlar? Ns pero per mi aquest "sense ofendre a la gent que és així per constitució" és el mateix que dir-li a un calb odio a tots els calbs pero no et vull ofendre
Bueno...
Maria de Flix, 16/05/2018 a les 09:27
+3
-1
Si tots els cossos són perfectes, llavors ella no té dret de posar que ella també és perfecció?? És una contradicció el que dieu. És cert que hi han molts estereotips, que has de ser prima, cintura petita, cames llargues... Però si algú té aquestes característiques resulta que es deixa influenciar per la societat, que no pot ser influencer, que farà mal a la gente, blablabla... Què passa? Ara la noia s'haurà de tancar a casa perquè algú es pot sentir ofès pel seu cos? En tot cas hauríem de canviar nosaltres de pensament i no voler ser com l'altra gent, sinó com nosaltres mateixos. No conec a aquesta noia, no sé si té bons ideals i fa veure que la perfecció és variada, no tinc ni idea. Però no em sembla bé que diguessiu que no es pot penjar una foto dient que és perfecció, quan tots, TOTS, som perfectes a la nostra manera (sent grassos, sent prims, tenint les cames curtes o llargues, o cintura petita o gran)
esquelet amb pell
Anònim, 16/05/2018 a les 18:48
+3
-0
Bueno gràcies redactors d'Adolescents per aixo de "esquelet amb pell". Tinc 18 anys i jo soc d'aquest tipus de constitució. A vegades no haurien de utilitzar cap tipus de terme, ja que ANEU CONTRA EL BULLYING I DONEU IDEES!!! Per a totes les noies que son aixi, QUE NO US ARRIBI AL COR, SÉ EL MAL QUE FA PERO AL FINAL, T'ACCEPTES.

Ja no tornarè a llegit Adolescents.cat, ja que en part sou bastant hipocrites i les noticies que llegeixo per aqui les llegeixo a qualsevol altre lloc.

Petons!
no ho entenc
Anònim, 16/05/2018 a les 19:34
+0
-0
No sé perquè us queixeu tant dels redactors, ja es veu al principi que això és una carta, és la opinió d'una persona... una opnió, ja està. I als comentaris també podem opinar... Quin és el problema?
Cos perfecte?
Anònima, 16/05/2018 a les 20:45
+0
-0
jo crec que un cos ''perfecte'' és aquell que no sigui tan gros que no pugui casi sentarse en una cadira normal, i que no sigui tan prim que sembli un esquelet amb pell, tots els altres crec que son perfectes al seu estil.
ns
Anònima, 16/05/2018 a les 20:48
+0
-0
crec que la perfecció si existeix, però ccadasqun tenim una visió distinta, per exemple a tu una persona et pot semblar perfecte pero a una altra no... dic jo
Gràcies per endevaaant!
AnònimA OSTIA, 16/05/2018 a les 21:38
+0
-0
Hola, me ayudarían mucho al hacer este corto formulario sobre género. Les tomará 2 minutos como mucho. ¡Gracias y compartan!




pd: jajaj com si per dir "sense ofendre" deixés d'ofendre. vosaltres també promoveu les inseguretats entre els adolescents.
Perfecte
Anònim, 16/05/2018 a les 22:29
+0
-0
Cadascu es perfecte a la seva manera i cadascu veu la perfecció de maneres diferents per ella sera perecta aixi per unes altres persones no, si que es cert que hi haura gent que vulgui estar com ella i tal pero no tots. Tothom podem pujar una foto del nostre cos i posar perfecte.
Desepcionada
Anònim, 17/05/2018 a les 18:34
+0
-0
He de dir que com ha web m'he desepcionad molt es a dir si aquesta per aquesta noia el seu cos es perfecte pues perfecte per ella crec qie no sou qui per jotjar el cos de una persona, y molt mes si sempre esteu dient qie ens em de estimar al nostre cos.
JODERRRRRR
Anònim, 17/05/2018 a les 22:43
+0
-0
JÖD3RR ÀMV LÊS FÁLTËS