Així és la model de 21 anys que s'ha fet famosa per les seves peculiars celles

| 16/05/2018 a les 11:46h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, bellsa, model
 

Sophia Hadjipanteli no va tenir una infància i adolescència fàcils. Els seus companys se'n reien de les seves celles: molt juntes i gruixudes. Tot i això, aquesta jove de 21 anys va decidir ignorar els comentaris ofensius i va convertir en una virtut el que molts veien com un defecte.


I és que, han estat les seves característiques celles les que l'han ajudat a triomfar com a model. La seva bellesa natural i sense retocs ha captivat conegudes marques de roba de tot el món: ha treballat amb Gucci i ha aparegut en portades de revistes tan populars com Vogue.

Sophia Hadjipanteli assegura en una entrevista a Vice que ha rebut tota mena d'insults, crítiques i fins i tot amenaces a través d'Instagram, però que no pensa canviar. "Vull que la gent vegi que allò diferent no té perquè ser lleig".
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

bno
Anònim, 16/05/2018 a les 13:09
+36
-3
a mi personalment m'agrada com li queda, pro jo no ho portaria aixi
Infància difícil
Anònim, 16/05/2018 a les 14:30
+33
-9
Flipo de classificar infancia dificil una infancia només per tenir les celles juntes i grosses... Pensem una mica en tots els nens morint-se de gana i vaja

Anònim, 16/05/2018 a les 18:54
+2
-0
Tens tota la raó!!
Mi opinión
Anònim, 16/05/2018 a les 19:03
+12
-0
Des de mi punto de vista una infancia dificil también la puedes tener si te hacen bullying, obviamente la gente que no tiene hogar o se muere de hambre tendrá una infancia muy mala,pero eso no quita que a gente que sufre acoso no les sea dificil y yo creo que el texto se refiere a eso.
👋👋👋
Anònim, 16/05/2018 a les 20:00
+7
-0
Jo crec q es refereix a insults per n seguir els esteriotips i tal, un [email protected] al que insulten contanment ja sigui x físic o persona tamb ho pasa malament eh crack.
A més trobo q el pèl on sigui hauria d'estar normalitzat.
Horrible
Anònim, 16/05/2018 a les 15:37
+32
-2
A mi els entrecejos no m'agraden gens. Ole per ella si li agrada, pero si jo en tingués me'l trauria, perquè em sembla horrible
Horrible
Anònim, 16/05/2018 a les 17:29
+9
-1
Es lliure de der el que vulgui pero em sembla horrible
Diosss
Anònim, 16/05/2018 a les 17:40
+10
-11
Que lletja
Culpa de la societat
Anònim, 16/05/2018 a les 21:01
+10
-0
Sincerament no diria que son horribles, diem que ho son perque la societat i els estereotips diuen que les celles boniques son unes altres i que aixo es lleig pero si fos al reves que la moda fos aixi i les celles que ara pensem que son les boniques les consideresim horribles? En realitat es la societat la que ens inculca lo que es bonic i lleig.

Crec que aquesta noia trenca tot aixo i fa lo que vol amb el seu cos sense que li importi lo qie li diuen aixi hauria de ser per tots
M'agraden
Anònim, 16/05/2018 a les 23:20
+0
-0
A mi no m'agrada perque no te el mateix color del pel amb les celles. Sinò si que m'agradariia.
buaah horrible
Anònimaa, 17/05/2018 a les 09:39
+1
-1
A mi no m'agrada gens pero si a ella li agrada...
A veure...
Anònim, 17/05/2018 a les 10:37
+0
-2
D pta mare que tingui aquestes celles, i que n'estigui orgullosa, però no m'agraden, ni com li queden ni com són. Això si, si jo hagués tingut la meva infància amb ella, no li hauria fet Bullying, si té les celles així i no se les vol canviar, olé tu!