Aquesta és una de les millors postures per arribar a l'orgasme, segons un estudi

| 10/06/2018 a les 13:55h
Arxivat a: ALTRES, sexualitat, postura, sexe, orgasme
 
Imatge il·lustrativa
A diferència dels homes, moltes dones no arriben a l'orgasme durant les relacions sexuals. Així ho assenyalen diversos estudis científics duts a terme els darrers anys. El desconeixement del propi cos, la falta de comunicació amb la parella i la poca estimulació de les zones erògenes són alguns dels motius pels quals no s'assoleix el clímax.

Doncs bé, segons un estudi publicat pel Journal of Sex and Marital Therapy hi ha una postura sexual que ajuda a arribar a l'orgasme. S'anomena alienació coital i és similar a la coneguda postura del "missioner" però amb alguns canvis. La diferència principal és que en l'alienació coital l'home es col·loca damunt la dona, però una mica més amunt, alineant el seu maluc amb el maluc de la dona. D'aquesta manera hi ha una major estimulació del clítoris i és més fàcil arribar al clímax.

De fet segons aquest estudi, les dones que van posar en pràctica aquesta tècnica van aconseguir augmentar la freqüència en què assolien l'orgasme un 56%, tal com recull The Huffington Post

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Responeu si us plau!
Anònim, 10/06/2018 a les 20:16
+1
-1


QE9G7zGLDRh1
És per un treball. Són 5 preguntes de sí i no.
Moltes gràcies
🌈🌈
Anònim, 10/06/2018 a les 20:27
+12
-0
O millor et fas bollera i ja estariajajajaj
...
Anònima, 10/06/2018 a les 20:33
+13
-2
El títol hauria de ser "Aquesta és una de les millors postures per arribar a l'orgasme si sou una parella cisheterosexual, segons un estudi".

Redactors, hauríem de tenir en compte aquests títols, ni totes les parelles són noi i noia, ni tots els nois/noies tenen els mateixos genitals.
Mmm pues molt bé
Anònima, 10/06/2018 a les 20:34
+19
-1
Mentrestant, els que som homosexuals tirarem.d'imaginació B) jajaja
Dubtee
Anònim, 10/06/2018 a les 20:54
+4
-0
Noies, quan li feu una paja al vostre novio/lio que feu quan es corre i s'us taca la mà? Vull dir, aneu ràpid al lavavo, us dóna igual, seguiu jugant una estona amb el seu penis, us dóna igual que us agafi la ma?? Tinc un munt de dubtes sobre aquest temaaa
Mmmm depen
Anònim, 11/06/2018 a les 00:08
+7
-0
Aixo depen molt de cada persona. Pots anat al lavabo i netejart'ho desseguida. Tambe hi han agunes noies que els hi agrada xupar-ho cosa que posa molt als nois. I si vols acabes de jugar amb la polla fins que deixi de estar dura i despres ja vas a netejar-ho,no cal que vagis corrents al lavabo. De fet en el sexe no hi han unes normes, te les fas tu per tan et recomano que facis el que et vingui de gust fer a tu.
hmm
Anònima, 10/06/2018 a les 21:48
+25
-0
vale en falta el tio i ja podré provar-ho
Si vols
Anònim, 11/06/2018 a les 18:14
+3
-1
Jo mofereixo voluntari
jaa i...
Anònimaa, 10/06/2018 a les 21:53
+12
-2
per parelles de lesbianes o gays?
Heteronormatiu again
Anònim, 10/06/2018 a les 23:32
+8
-1
No m'importa que sigui d'heteros eeeh? Es nomes que com a lesbiana m'he sentit com enganyada quan he obert l'article 😂😂😂😂
Us lovejo 😘
esque
Anònim, 11/06/2018 a les 17:04
+1
-4
les lesbianes no teniu tantes dificultats per arribar a l'orgasme jajajajjaja
Collo com esta el panorama
Anònim, 11/06/2018 a les 12:55
+19
-7
Com esta la societat avui en dia, que fas un article, no menciones a les parelles homosexuals i ja set tiren al coll, menys victimisme noiis i la gent tindra mes empatia!! Un petonet i em vaig preparant pels atacs k rebre.
Consell
Anònima, 11/06/2018 a les 17:08
+2
-0
Jo i la meva novia (soc lesbi) volem fer "coses noves" pero no se el que ni com; pq mai he fet res amb ningú. Em podeu donar idees o consells?