El canvi radical de María Isabel 14 anys després d'«Antes muerta que sencilla»

per Redacció, 11 de juny de 2018 a les 09:29 |
Fa 14 anys María Isabel López es va convertir en un fenomen de masses. Com segur que molts recordareu, el 2004 la cantant va guanyar Eurovisió Júnior amb el tema Antes muerta que senzilla, una cançó que va arrasar arreu del món i que la va portar de gira per Amèrica.

De fet, es va fer tan popular que fins i tot va desfilar com a model per dissenyadores com Carmen Vega. Ara, anys després de saltar a la fama, María Isabel López continua dedicant-se al món de la música, tot i que actualment és més coneguda pel seu perfil d'influencer a Instagram.


Amb 23 anys i amb més de 32.000 seguidors en aquesta xarxa social, la cantant comparteix el seu dia a dia i els seus looks, que recorden molt al de les germanes Kardashian, tal com podeu veure en les imatges de més avall.
 
Participació
la millor
Per Anònim el 11 de juny de 2018 a les 23:17
4   1
La millor guanyadora d'Eurovisión Junior SENSE DUBTE!!!!!!

ua loko
Per Anònima el 11 de juny de 2018 a les 22:38
2   10
esta tope bona le comia to

OLE
Per Anònim el 11 de juny de 2018 a les 21:11
6   6
Toma que toma, vaya artista. Viva maria isabel, viva el flamenco, las rumbas, el arte, las palmas y las castañuelas. Viva el sur y viva España.

S'ha operat?
Per Anònim el 11 de juny de 2018 a les 21:09
4   0
No se, els llabis a la primer foto sembla que portin un quilo de botox😕

...
Per Anònim el 11 de juny de 2018 a les 15:33
7   2
La meva idola de quan era petita, me’n recordo que ballava i cantava les seves cançons a la meva habitació😍 Encara així la tinc com de les millors artistes que hi ha hagut!

Decepció
Per Anònim el 11 de juny de 2018 a les 12:52
18   4
Era una grandíssima fan d'ella i la veritat es que vaja canvi a pegat mare meva....

.