selectivitat

Hem preguntat als estudiants de la sele què ha estat el més difícil i ens han dit això [VÍDEO]

Els primers exàmens de les PAU han estat els llengua catalana i llengua castellana

per Redacció, 12 de juny de 2018 a les 12:47 |

Avui un total de 33.895 estudiants, 1.808 més que l'any passat, han començat la selectivitat, un dels moments de més nervis de tot el curs. Els primers exàmens que han fet han estat els llengua catalana i literatura i els llengua castellana i literatura, que formen part de la fase general de les PAU.

I quin dels exàmens ha estat més difícil? Doncs segons els estudiants amb qui hem parlat, el de castellà. I és que, tal com podeu veure en el vídeo, la pregunta sobre tipologies d'adjectius els ha sorprès.

"Ho havíem fet feia temps i ja no ho recordàvem" o "No t'esperes que et preguntin una cosa tan concreta" són algunes de les queixes que més ens han repetit els alumnes. De fet, segons ens ha explicat una professora de castellà, els tipus d'adjectius se solen tractar durant el primer trimestre del curs i, per tant, és cert que els estudiants potser no tenien aquest tema tan fresc com d'altres. Vosaltres heu fet la selectivitat? Quin examen heu trobat més difícil? Molta sort!

 
Participació
Mates ccsss
Per Anònim el 13 de juny de 2018 a les 22:34
2   0
A mates de ccss s’han passat moltisim, molt! N arribo ni el 2😴🤞

Mates ccsss
Per Anònim el 13 de juny de 2018 a les 20:36
3   0
A mates de ccss s’han passat moltisim, molt! N arribo ni el 2😴🤞

Lmao
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 22:37
3   0
A viam la pregunta dels adjectius era rebuscada que flipes, la he deixada en blanc. Però el de castella EN GENERAL era més fàcil que el de català, per mi al menys (que no dic que fos fàcil, pero més que el de català sí). Però no us ralleu perque he anat sense esrudiar per tant qui hagi estudiar aproba fijo, animsssss❤️

Química
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 19:46
7   0
A química sí que hem mort. Cat i caste xupat.

Empresa
Per Anònima el 12 de juny de 2018 a les 18:13
8   1
A Empresa han anat a suspendre o algo un examen diferent a la resta d’anys i molt complicat

S’han passat
Per Anònima el 12 de juny de 2018 a les 18:10
8   2
El de castellà ha sigut méd difícil amb diferència! Déu ens ajudi demà amb el d’història🙏🏼

ujg
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 18:00
2   0
literatura no

Exàmens selectivitat
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 22:29
0   1
A veure a mi els exàmens de castellà i català no m'han sembla molt difícils (em pensava que seria pitjor), si que algunes preguntes eren més rebuscades però s'aprovava facilment! El d'economia d'empresa si que ha sigut el pitjor de tots! Jo durant el curs no baixava del 9'5 als exàmens, i el temari me'l sabia perfectament, però no m'ha anat gens bé! A més no s'assemblava a cap dels exàmens dels anys anteriors pel que fa a ripus de preguntes com fons de maniobra, DAFO, punt mort, ràtios (només ha sortir una), PMM... Sincerament crec que s'han passat moltíssim, esperem que demà l'examen de matemàtiques sigui assequible!!
Empresa
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 17:18
12   2
Economia de l'empresa ha sigut lo pitjor, no sé qui l'ha fet però t'odio molt😂

ec
Per HOLA! el 12 de juny de 2018 a les 20:14
6   0
els companys que han fet economia reclamaran xq diuen q shan passat jajaja
MICROESFERES DE PLÀSTICS CONTAMINANTS
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 16:19
3   1
Hola podrieu respondre aquesta enquesta, es pel meu TR que va sobre les microesferes que són un tipus de microplàstic que contaminen el medi aqüàtic. Moltíssimes gràcies, només són 2 minuts! https://goo.gl/forms/COk5W3R4IuACGex92

No aabeu triar!!
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 16:17
10   0
Si castella era easyest impossible, 1 punt menys i . per lo dels adjectius... Catala era follada😂

Sele
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 15:47
14   0
L'exàmen més xungo per mi ha sigut el de català, però en general crec que és més fàcil del que ens diuen

Dubte resolt
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 15:37
2   0
Soc jo

La faré al ssetembre
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 15:24
3   6
Els meus companys de classe diuen que castellà ha sigut horrible!!😱

mmmm
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 15:59
6   7
Flipaos si ha estat fàcil!!! Ni follades, ni violacions ni res súper complicat. Tot coses bastant senzilles la verdá.
Caste Opció B
Per Anònima el 12 de juny de 2018 a les 15:23
54   7
👍🏼👍🏼👍🏼 Si heu agafat l'opció B de castellà😂

Res
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 15:08
5   35
Era tot molt fácil, haguessin estudiat sino. Pringaaats!

?
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 15:07
1   4
Si no surt cap noi

Adjectius
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 14:53
5   2
Jo ho he respost bé perquè ho havíem fet a llatí hehe

Opció B a mort
Per Aineta13 el 12 de juny de 2018 a les 14:35
22   4
El de castellà tret dels adjectius era fàcil. La sintàxi de català ens han violat a tots plegats. Like si tu tampoc sabies que "agrament" i "assedegat" estava ben dit en català!

Buaaaa
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 14:00
8   3
M'he enamorat a primera vista del noi que surt. Em podeu ajudar a saber com és diu i d'on és? Moltes gràcies! Petons adolescents

Es diu Bruno Aguilar
Per Anònim el 12 de juny de 2018 a les 22:51
0   0
Aquest noi es diu Bruno Aguilar, i viu a Tona. Jugava a futbol. Però crec que té parella .
Empresaaaa
Per HOLA! el 12 de juny de 2018 a les 22:00
2   0
A economia de l’empresa s’han passat moltissim. Siusplau firmeu això si el voleu repetir perque és injust: https://www.change.org/p/repetició-de-l-examen-d-economia-de-l-empresa-de-les-pau-2018
NO SÉ COM ES DIU
Per HOLA! el 12 de juny de 2018 a les 19:39
0   0
segurament és de vic o voltants (OSONA) perquè està a la universitat de Vic.