Així serà el calendari del curs 2018-2019: consulta quan començaràs i els dies de vacances

per Redacció, 13 de juny de 2018 a les 12:00 |
El Departament d'Ensenyament ha fet ha fet públic el calendari oficial del curs escolar 2018-2019. El curs començarà el dimecres 12 de setembre, quan s'iniciaran les classes tant al segon cicle de l'educació infantil, a l'educació primària com a l'educació secundària obligatòria.

Dos dies més tard, el 14 de setembre, començaran les classes al batxillerat i als cicles formatius de grau mitjà i de grau superior de formació professional inicial i d'arts plàstiques i disseny, i també s'iniciarà el curs de formació específic per a l'accés a cicles de grau mitjà, el curs de preparació per a la incorporació als cicles formatius de grau superior i en la resta dels ensenyaments de règim especial, excepte les escoles oficials d'idiomes.


El calendari determina que el curs escolar finalitzarà el 21 de juny, excepte en els ensenyaments de règim especial i en la formació professional, que ho faran d'acord amb la seva programació acadèmica.

Segons el Departament, no més tard del 19 de setembre s'iniciaran les classes als ensenyaments de centres i aules de formació d'adults i no més tard del 26 de setembre també està previst que arrenquin les classes als ensenyaments de les escoles oficials d'idiomes.

L'aturada per les vacances de Nadal serà del 22 de desembre al 7 de gener i la de Setmana Santa, del 13 al 22 d'abril.

Les proves extraordinàries de l'educació secundària obligatòria, de 1r de batxillerat, i dels cicles formatius d'ensenyaments esportius i d'arts plàstiques i disseny i, quan escaigui, dels cursos de formació específics d'accés als cicles formatius es faran del 2 al 4 de setembre del 2019. Per als cicles formatius de formació professional i el 2n curs de batxillerat, les proves extraordinàries es faran al mes de juny després de les proves ordinàries.


 
Calendari curs escolar 2018-2019
Inici de curs:

- 12 de setembre (segon cicle de l'educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria)
- 14 de setembre (batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i de grau superior)
- 19 de setembre (ensenyaments de centres i aules de formació d'adults)
- 26 de setembre (ensenyaments de les escoles oficials d'idiomes)

Vacances Nadal:

- Del 22 de desembre al 7 de gener

Vacances Setmana Santa: 

- Del 13 al 22 d'abril
Participació
ptavida
Per Anònim el 10 de setembre de 2018 a les 15:32
2   1
jo faig batx i començo el 12, perquè als privats es comença el 12, quina merda!!!

Injust
Per Anònim el 5 de setembre de 2018 a les 22:49
3   1
Jo faig batx i començo el 12, fantàstic tot

Cardonaaa ❤️
Per Anònim el 14 de juny de 2018 a les 14:18
3   9
Cardona comencem el cole mes tard ✌🏻 Tenim FM 🍻

Enhorabona
Per Anònim el 15 d'agost de 2018 a les 01:17
27   0
Vols un gomet?
K cullons
Per Anònim el 14 de juny de 2018 a les 00:56
7   0
El 7 de gener? Stamos lokos?

Llegiu bé siusplau
Per Anònim el 27 d'agost de 2018 a les 16:52
3   0
Diu que les vacances són del 22 de desembre al 7 de gener, cosa que vol dir que és començarà el segon trimestre el dia 8
>:v vull vacances
Per Anònima enfadada :v el 12 de juliol de 2018 a les 00:06
1   0
Jo també he alucinat una mica, de tota, tota la vida s'ha començat el 8, per tenir el 7 per a jugar i tal, pero vamos, jo espero que en alguns instituts es canviï. O no sigui definitiu, si es així de manera definitiva, estem ben servits.
opino igual
Per Anònim el 8 de juliol de 2018 a les 16:26
0   0
jo flipo enserioo
opino igual
Per Anònim el 8 de juliol de 2018 a les 16:24
0   0
jo flipo enserioo
Començament
Per Anònim el 13 de juny de 2018 a les 22:37
4   2
Jo faig eso I l aquest cuts vaig començar el 14 i l any que ve tinc que començar el 12? Quina merda 💩

sorry
Per Anònim el 16 de juny de 2018 a les 22:48
16   2
sorry però necessites anar a l'insti tinc que, està mal dit, és diu he de, aveure si suspendras català... un petó guapo/a
NADAL
Per Anònim el 13 de juny de 2018 a les 20:49
5   1
PERÓ el 7 hi ha insti o comença el 8????

A...
Per Anònim el 27 d'agost de 2018 a les 15:25
0   0
Amazing
d
Per Anònim el 13 de juny de 2018 a les 21:12
4   2
adeu
Unis
Per Anònim el 13 de juny de 2018 a les 19:11
15   1
Iles unis queee?

DL
Per Anònim el 29 d'agost de 2018 a les 14:09
1   1
LES UNIS EL 17
same
Per Anònima el 13 de juny de 2018 a les 23:55
5   1
he pensat el mateix, dic no sé ni perque entro a l'article si segur que no posa res de les unis (putavida) tot i que s'entén perque crec que cadascuna va a la seva bola
Quina merdaa
Per Anònim el 13 de juny de 2018 a les 19:09
14   2
Quina merda que batxillerat comença el divendres😒😒WTF!

Ya ves
Per Anònim el 29 d'octubre de 2018 a les 23:30
1   1
Quina sort que teniu els de batxillerat
ESO
Per Anònim el 5 de setembre de 2018 a les 10:18
4   3
no us queixeu que naltres comensem el 12, tambe ho podrieu haver fet bosaltres
ia veus...
Per Anònim el 17 de juliol de 2018 a les 18:02
7   0
Podriam comensar el dilluns de la semana seguent...
Ieee
Per Anònima el 13 de juny de 2018 a les 17:47
7   24
Jajaj el 21 d juny es el meu cumple. Aquest día sempre es la festa de final de curs i cmença l'estiu! Jajaj em sento afortunada Pd: like si el teu cumple es tmb el 21 d juny.

uoooooooooooooooola
Per Anònim el 13 de juny de 2018 a les 21:40
3   2
qui ets? quina curiositat el meu es el 22 :)