La contundent decisió de Dulceida després de ser criticada per aquesta foto

| 13/06/2018 a les 09:58h
Arxivat a: FAMOSOS, influencer, Dulceida
Imatge il·lustrativa
Dulceida ha eliminat el seu compte de Twitter. Una decisió que ha pres perquè estava "farta de les crítiques ferotges i gratuïtes" que rebia a través d'aquesta xarxa social, segons ha explicat a Divinity una persona propera a la influencer.

Segons apunta el portal citat, Aida Domènech hauria decidit esborrar el seu perfil de Twitter definitivament després de la polèmica generada per les imatges de la seva col·lecció de moda de bany.
 

I és que les fotografies, protagonitzades per altres influencers com Laura Escanes o María Pombo, no van agradar a alguns usuaris. El motiu? La poca diversitat de talles i de cossos.

Segons explica el seu entorn, Aida Domènech en cap cas pretenia ofendre a ningú. "Només desitjava fer alguna cosa amb les seves amigues", comenta a Divinity una font propera a Dulceida.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

No ho entenc...
Anònima, 13/06/2018 a les 14:42
+5
-5
Que pesada pot arribar a ser la gent! Que li deixin fer el que vulgui que es la seva vida i la seva marca de roba! És criticar per criticar...
LIKE SI CREIEU EL MATEIIX 1 PTÓ
Anònim, 13/06/2018 a les 22:37
+1
-1
hi ha gent que no te vida
sense ofendre a ningú
Anònim, 14/06/2018 a les 10:07
+15
-0
Evidentment pot fer el que vulgui amb la seva colecció de banyadors, però el que és una mica extrany és que fa dos dies va fer un vídeo que es va fer viral on deia que no existeix el cos perfecte i clar ara que a la seva colecció d'estiu només hi hagi un tipus de cos concret és extrany.
Toca collons
Anònim, 13/06/2018 a les 15:06
+3
-1
A veure em semble una mica tonteria ja k volen "igualtat" per tots els cosos pues igual que un ha d'estar orgullos per ser com es aquestes "models" han d'estar comodes tal i com son pk tots som iguals i que tu pensus que son cosos "perfectes" es el teu problema perque jo penso que tots siguem com siguem som perfectes.
ella
Samanta Samarreta, 13/06/2018 a les 15:11
+0
-2
Doncs jo opinu que aquesta es (segurament) una més de les de body positive i tal.
Us recomanu vore un video de Chica Fitness que es genial ni idea de com es diu però es com una parodia del video de la circa Aida. Us recomanu el seu canal, res més a dir.
títol
una persona, 13/06/2018 a les 15:20
+8
-2
nose perque la critiquen si per casualiat les seves amigues son primes pos mira aixi es la vida si jo pgues triar les meves models serien les meves amigues.
Ostrrres
Anònim, 13/06/2018 a les 15:25
+12
-5
Soc jo o per tot el que fa la pobra Dulceida (encara que estigui be o malamenr) sempre rep moltissimes critiques?
Jo crec que esta bé donar la teva opinió sempre quw sigui amb respecte. Si no t'agrada deixa de seguir-la per exemple o no miris els seus videos. O fes li una critkca constructiva
Que malament que em cau aquesta pava.
Anònim, 13/06/2018 a les 15:48
+39
-24
És una hipòcrita de merda, fa un vídeo del respecte i de respectar a tots els cossos i que tothom és perfecte tal i com és i després les seves models estan totes anorèxiques o casi.
Odïo a aquesta pava I no només per això, també perque es una creguda I es sent contenta I orgullosa per no tenir ni la ESO.Vergonya és el que dóna,no entenc com pot ser "influencer" perque el missatge que transmeteix és patètic.
Ai tu que plasta
Anònima, 27/06/2018 a les 17:52
+0
-0
La tia estava allà amb amigues seves i va decidir fer-se una foto amb elles promocionant la seva marca. Estic segura de que si TOTS els cossos de la foto siguessin de talles més grans, encara que siguessin similars, (com el cas que es veu a la foto) no diries res. Aquí és on demostres que la persona hipòcrita deus ser tu. Idiota. Que els cossos de talles grans siguin macos no vol dir que els de talles més petites no ho siguin. Osti ja quina ràbia em fa la gent que aprofita la mínima oportunitat per criticar a algú. Deixa d’anar de justicierx per la vida joder. Sempre i quan no hi hagi problemes de salut, tothom té dret a mantenir el cos com vulgui.
Toma
Anònim, 13/06/2018 a les 16:02
+19
-7
Aquesta noia es una falsa i es treu el compte perque totes les seves critiques son verdaderes, i a mes quin tipo de influencer es si a la minima ja s’elimina el twiter, escolta maja que vulguis o no SEMPRE tindras critiques es el preu de la fama.
Aqsta perra es lo peorrr
Haters anònimes, 13/06/2018 a les 16:08
+10
-12
Només vol cridar l'atenció sempre. És merda humana
foto
Anònim, 13/06/2018 a les 16:16
+9
-7
esque els haters sempre busquen excuses per criticar els altres i si son amigues teves i són de la mateixa talla que tu, no es el teu problema que el destí us hagi fet amigues a més la gent va dient prou el bulling i tot pro cada vegada n'hi ha més per ser algú (tipus jo soc amiga d'ella i som de la mateixa talla i ara em criticaran pq ens hem posat juntes amb un banyador (de debó la gent es tant torrecollons?)

like si sou dulceidos
menk la dulceida
Per favor
Anònim, 13/06/2018 a les 16:27
+26
-1
La qüestió és q no eren només unes fotos amb amigues, si no la campanya publicitària per la seva nova línea de banyadors. Per molt amigues que siguin les models i per molt q vulguis fer algo amb elles, si fas una campanya a favor de la diversitat de cosos i després les teves models són XS... Tela. Que no et sorprengui que et critiquin filla meva.
La meva opinió
Anònim, 13/06/2018 a les 16:49
+3
-0
Sóc fan de la Dulceida i dono una mica la raó a qui a criticat la foto per aquest motiu perque potser és ser una mica hipòcrita però es que la gent també aprofita qualsevol cosa per criticar el que fan els altres.
(Igualment respecto totes les opinions)❤
Penso igual
Anònim, 13/06/2018 a les 22:40
+0
-0
Penso igual que tu. Soc fan de la Dulceida i el video que va fer em va agradar molt, però que ara faci aixó no te cap sentit😂🤦‍♀️
JODER
Anònim, 13/06/2018 a les 16:49
+6
-2
Us queixeu per tot ja, és la seva línea, i son les seves amigues, que faci el que li dongui la real gana. Esque ens rallem per tot, que passa que ara resulta que elles per tindre aquest cos no tenen cap dret de treballar en lo seu, perque hi ha desconegudes que poden fer-ho també igual o millor? Vinga va home... Tothom te dret a escollir a qui vol per fer les coses que a li agraden, no veig el problema, tots ho fem quan em d'escollir companys per realitzar treballs de classe, no?
Doneu importànica a gent que quan vol si que aporta dintre d'aquestes polemiques, i no a qui no fot mai res per cambiar aquestes normatives estétiques..
La meva opinió
Anònim, 13/06/2018 a les 17:04
+13
-0
La veritat és que la Dulceida m'agradava però va fer aquell video amb diverses dones amb diferents aspectes físics. Aquell video em va semblar que estava bé per fer veure a la gent que tots els cossos són bonics, però sembla que no s'ho ha aplicat en ella mateixa en el moment de promocionar la seva marca. Podem dir que m'ha decepcionat molt.
Asco gent
Anònim, 13/06/2018 a les 17:21
+3
-2
Osigui pero quin putu problema teniu en que nomes posi talles de les seves amigues? Si son talles grans us quixeu pq nomes son talles grans si son talles petites pq nomes son talles petites per favor fiqueuvos amb la vostra vida loko
.
Anònim, 13/06/2018 a les 17:57
+12
-0
El problema no és que tingui amigues primes. El problema i la mostra d’hipocresia total es troba en què mesos abans va fer un vídeo promocionant la igualtat de talles i la bellesa en tots els cossos, però amb aquesta foto ha mostrat les models de la seva línia de roba, totes dins els cànons actuals. És hipòcrita, en realitat no aposta per la igualtat de talles.
Una menys
Anònim, 13/06/2018 a les 21:36
+1
-0
Una capitalista menys a twitter
Farta
Anònim, 13/06/2018 a les 21:44
+2
-1
N'estic ja fins ovaris . Per què la gent no fa servir ni mitja neurona ? Tant costa ? De veritat... estima el teu cos és igual com sigui . Que carai importa quins tipus de cosos surten en una puta foto o un anunci ? Si et sents frustrat/ da per això fes un canvi en la teva vida pero no vinguis a queixar-te que només surten noies primes en les fotos i no sé que . Madurem d'una vegada . Jo m'estimo moltíssim tot i tenir mil defectes i que surti una tia molt més guapa i bona en un anunci publicitari ? Ole ella me'n alegro total . Tothom és un món diferent i tothom s'ha de valorar pel que és .
Fastic
Anònima, 24/06/2018 a les 17:48
+0
-0
Aquesta tia va d q ens hem d estimar i aquestes coses. Em sembla tope de be perq es hora de q canvii una mica la societat. Pero hipocrita un rato tmb eh, osigui al tezenis em porta un photoshop qflipas i pues ara la seva linea i tal pues vale q son les seves amigues i lo q vulguis, pero sincerament, la seva dona no esta prima com les amiguetes en plan esta normal i no hi participa quina casualitat