15 coses sobre l’amor que m’agradaria haver tingut clar als 15 anys

| 14/06/2018 a les 17:23h
Arxivat a: ALTRES, mesllegitjuny
 
Imatge il·lustrativa
Us compartim la carta que ens va enviar fa temps una lectora d’Adolescents.cat. Una reflexió sobre l’amor que escrivia amb 20 anys mentre recordava els amors que va viure quan en tenia 15. Sempre va bé conèixer les experiències de gent més gran que ha viscut moltes de les coses que, probablement, viuràs els pròxims anys.

 


*Si no pots veure el Playbuzz, espera uns instants mentre es carrega. També pots actualitzar la pàgina.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Poliamor
Anònim, 14/06/2018 a les 22:39
+21
-13
No és única opció ser monogam
.
Anònim, 15/06/2018 a les 07:07
+16
-0
Aquests des estic en una situació i aquesta carta m'ha ajudat moltíssim gràcies!
Uaaaaat
Anònima, 15/06/2018 a les 09:21
+20
-9
M'he enamorat del nano de la foto 6. Algú més?
..estaria agraïda si per casualitat algú sap el seu nom jej
uaaat x2
Anònim, 04/09/2018 a les 14:34
+5
-0
Jo del xic de la 14 xd
😍😍
Anònima, 12/10/2018 a les 21:31
+2
-0
Jo del 6 i el de la 14!!
fotos gays
Anònim, 25/06/2018 a les 22:27
+20
-17
hagues estat bé que hi haguessin més fotos de parelles homosexuals :vv
Sii
Anònima, 26/06/2018 a les 15:25
+14
-14
Sii! Si no sembla que les poseu per compromís, en plan: bé, ja hi ha dues fotos gays, ja estariem.
Haber...
Anònima, 29/08/2018 a les 15:20
+21
-5
Esta molt bé que reivindiqueu la igualtat i que exigiu els drets que us mereixeu, perquè al cap i a la fi, l'amor és amor. Però tampoc cal que estigueu buscant tota l'estona queixes,per que que hi hagin 2 O 10 fotos de parelles geys no canvia res.
UAU
baio, 15/11/2018 a les 20:13
+1
-6
Primer de tot estaria molt bé que aprenguessis a escriure, no és haber , és A VER i segon crec que una persona aliena al col·lectiu no té dret a dir-nos com hem de portar la nostra lluita, si una minoria et diu que el que fas l'oprimeix , L'ESCOLTES, ET DECONSTRUEIXES, HO CANVIES I CALLES, de veritat perquè a els cisheteritos us costa tant escoltar?
És tant estrany que demanem més visiblitat?
D'un artícle que conté 15 fotos NOMÉS HEM SORTIT A DUES.


Al cap i a la fi això només és adolescents.cat i realment no sé com he anat a parar a aquest artícle però ja estic farta que neguin que patim opressió, no consenteixo que em tractin d'exagerada per reclamar que les persones LGTB existim.
Siusplau no exagerem
ANÒMIN, 13/12/2018 a les 23:23
+3
-0
No crec que et falti raó al donar a reconèixer els teus sentiments,però de veritat s'ha d'estar mirant amb lupa tot? Abans que diguis res jo sóc bi i qualsevol persona d'aquestes fotos ho pot ser per tant si que hi pot haver més d'una parella i estàs portant la teva repressió reforçant a la gent homo principalment,trobaria més correcte la teva queixa si no hi hagués cap foto o una però tampoc ho han d'omplir tot perquè l'impuls més abundant és l'heterosexual i més gent es pot sentir identificada.

P.D.: qualsevol es pot equivocar ( tu has posat aprenguessis i és aprenessis), pobre anònim dóna el seu punt de vista no destructiu i el porten a cremar. Alguns/es adolescents teniu la pell molt fina i us ofeneu per a tot.
Enquesta TDR
Anònim, 04/07/2018 a les 23:42
+6
-3
Hola! Podríeu fer-me un petit favor i contestar a la meva enquesta?

Gràcies!



CGLQIZcwJlGDgq2
foto 10
Anònima, 16/08/2018 a les 14:16
+5
-3
en zaaynn 😍😍
16
Anònim, 16/08/2018 a les 22:26
+14
-2
Deixa clar el que vols en una relació, comunicat amb la teva parella o lio. Si el que vols es sexe comenta-ho, si vols esperar demana-ho. Si t'estima esperà pero tampoc per sempre. Si no et veus preparada per fer-ho en uns mesos i crea massa tensió talla-ho abans de estar 4 anys sense fer-ho i estant amb la teva parella. Estar en parella es super important tenir comunicació.
L'amor és respecte
Anònim, 28/11/2018 a les 14:16
+2
-0
creiem que l'amor és compartir i ningú ha d'estar per sobre, mai violència