Ja se saben les notes de la selectivitat: consulta-les aquí

En total aquest any van fer les PAU 33.895 estudiants, 1.808 més que l'any passat

per Redacció, 27 de juny de 2018 a les 09:01 |
Aquest dimecres al matí ja s'han fet públiques les notes de la selectivitat 2018, les quals podeu consultar accedint a aquest enllaç. 

Un cop coneguts els resultats de les PAU, si l'alumne no està d'acord amb la puntuació obtinguda en una o diverses matèries, pot demanar una revisió de la qualificació obtinguda en aquells exàmens en què es consideri incorrecta l'aplicació dels criteris d'avaluació.


En total aquest any van fer les PAU  33.895 estudiants, 1.808 més que l'any passat. Es consideraran aptes els alumnes que obtinguin un cinc de mitjana entre la nota de Batxillerat –que té un valor del 60%- i la qualificació obtinguda en la fase general de les PAU, amb un valor del 40% si la qualificació d’aquesta fase general és com a mínim de 4. Molta sort a tots!

 
Participació
Com ha anat?
Per Anònim el 28 de juny de 2018 a les 07:16
0   0
Com us ha anat la selectivitat??? Només a mi m'ha semblat més difícil que anys anteriors (excepte física)???

Sele
Per Anònim el 28 de juny de 2018 a les 11:46
0   0
Història ha sigut follada en alguns llocs, no per l'examen sinó pel corrector (ha passat a tothom que tenia el mateix tribunal). Gent de 9 i 10 ha tret 5. La màxima nota que conec és un 6,5. Per tirar cohets. Per la resta, a mi m'ha anat bé però no tinc prou nota per entrar a la carrera (m'ha quedat un 10,43)
Puta merda
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 20:09
4   0
Algú em pot explicar per què va tan putament MALAMENT la web tio, no puc ni escriure bé de lo lent que va, i tot se carrega a pas de tortuga. A algú més li passa?

URGENT
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 18:46
0   0
com es demana segona correccio???

ajuda!
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 11:27
2   0
Hola nois podeu omplir aquest formulari? és pel meu TDR https://goo.gl/forms/Ut8RjuxIuRzCcFmj1 Merci!

Enllaç
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 10:18
2   0
No funciona l’enllaç

a mi em pasava el mateix