Aquests són els cognoms més populars a Catalunya

per Redacció, 27 de juny de 2018 a les 11:50 |
Fa pocs dies us parlàvem dels noms més populars a Catalunya, és a dir, aquells que són més comuns. Maria, Montserrat, Antonio i José encapçalaven el rànquing: més del 20% d'habitants es diuen així. 

Avui, però, hem decidit centrar-nos en els cognoms més freqüents al nostre territori. Per saber-los hem consultat les dades de l'Institut d'Estadística de Catalunya  i hem elaborat el següent rànquing. Si el vostre cognom no apareix a la llista i teniu curiositat per saber amb quanta gent el compartiu, podeu buscar-lo en el cercador d'Idescat i us apareixeran les dades:


 
Arxivat a:
RÀNQUINGS, noms
Participació
Flipant amb la gent que s'indigna
Per Anònim el 29 de juny de 2018 a les 17:47
6   0
En cap moment diu que el cognoms siguin catalans només diu que son els més frequents a Catalunya i obviament hi ha moltisima gent a Catalunya que no es 100% catalana y que te arrels d'altres llocs. Indignadets calma que si només hi hagués gent 100% catalana a Catalunya, Catalunya es quedaría en la meitat.

Inutils
Per Anònim el 29 de juny de 2018 a les 00:43
2   0
Pots ser igual de català dient-te García que Puigdemont😪😪

TORRAS
Per Anònima el 28 de juny de 2018 a les 12:46
1   0
Jo em dic TORRAS amb A, més original que amb E. Tothom m'escriu amb E quan els hi dic el meu cognom i em fa molta ràbiaaaa

Pujol
Per Anònimaa❤ el 28 de juny de 2018 a les 12:44
3   3
Visca els pujols jdr😂❤😍

Jiménez
Per Henar el 28 de juny de 2018 a les 11:39
0   0
Jooooo

Garcia
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 22:31
1   3
Una mica se cultura que no fa mal i per la gent que diu que no hi ha cap cognom català: Garcia (sense accent) és d'origen català.

El meu
Per Anònima el 27 de juny de 2018 a les 21:39
0   0
Montserrat 💪🏻

D'on és el vostre cognom, gent?
Per DEFENSORA DE LES CONVERSES D'AMIGUES el 28 de juny de 2018 a les 21:20
0   0
Mas d'Avià
Jejeje
Per Anonimus el 27 de juny de 2018 a les 20:54
23   2
Algu mes te un cognom estrany i els seus amics li fan "bulling"😂? No puc ser la unica jajajjaj

Cognoms
Per Anònimaa el 27 de juny de 2018 a les 20:52
35   0
Like si tens un cognom original i q casi ningu coneix jajajaj

Jimenez?
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 19:34
0   11
Perdoneu-me bonics, però Giménez va amb G i amb accent, de tota la vida!

Amiga
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 21:19
8   1
Sento dir-te q es pot escriure de les dos formes; tinc amics en als quals als seus D.N.I s'escriu amb J i d?aktres amb G. Apren cultura
González
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 18:32
6   2
Algu és González?(Jo o soc)

poto
Per Garcia el 27 de juny de 2018 a les 18:19
4   2
Jdr quina merda, no m'agrada el meu cognom, apart de que no es gens ni mica catala, es maassa comuu!!

El meu cognom
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 16:55
34   3
El meu si que es català, ja que literalment em dic "Català"

JAjajj
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 19:51
4   0
Ets el meu idol 😂😂
Lamentable i trist
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 16:33
12   19
Lamentable i molt trist que cap cognom sigui català... així es veu tota la immigració que hi ha i com de catalans cada cop som menys...😅

Imbesil...
Per Anònim el 28 de juny de 2018 a les 20:36
2   3
Immigrante tu puta madre ojala algun dia tengas que huir de tu querida tierra
????
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 20:39
13   2
Soc catalana i em dic Muñoz.
Millor
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 16:28
4   5
Martínez es el millorrr

Clar
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 21:07
1   1
Òbviament! 😂 Martínez al poderr! ✌✊
Cognoms catalans
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 16:24
28   5
Pels que dieu que no son cognoms catalans, en ningun moment han dit que fossin d'origen català, son els cognoms més FREQÜENTS A CATALUNYA. 🖤🖤🖤

Jdr
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 15:13
10   6
Tots son espanyols

Com q com q i?
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 22:40
5   4
Per als k no tenim tanta sort de tenir algun cognom català (ja sigui per la societat masclista, ja k en el meu cas els cognoms catalans eren de iaies meues i shan anat perdent) i nomes sin cognoms, no cal ser tan rascista en este sentit, k no passa res per dir-se aixi o per dir-se aixa, i k conste k soc lo mes catalanista daqui, per no dir indepe fins la independència.
Com q i?
Per Anònima el 27 de juny de 2018 a les 21:17
16   7
Pues q es veu q s'estan perdent les arrels i pues fa llastima pensar q el teu cognom o els de la teva terra (en cas de q siguis català - tinc els 8 cognoms catalans-) acabaran desapareixent molt rapid...i fa pena
Maremeva
Per Anònimaa el 27 de juny de 2018 a les 18:43
20   9
La pregunta es, i? Com si son de xina xaval esq mare meva
Zz
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 14:36
20   1
Casi totss acaben amb z tioo😂

hola!
Per Anònim el 29 de juny de 2018 a les 23:45
0   1
molts acaben amb z pq venen d'andalusia...
Indignada
Per ll*ll el 27 de juny de 2018 a les 14:31
28   16
Quina llàstima que gairebé cap cognom és en català!

//*//
Per Anònim el 30 de juny de 2018 a les 11:02
0   1
Putos xarnegos!!!!!!!!!!
//*// indignació
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 16:29
9   10
Ja veus,, indignant!! CAP cognom català, què és això?
Flipa
Per Anònim el 27 de juny de 2018 a les 14:30
48   0
Ditet amunt qui conegui a algú de cada cognom !!!! 👆🏼👆🏼👆🏼👆🏼

Cognom fernandez