consultori

«Quines són les millors postures per fer-ho per primer cop?»

| 30/06/2018 a les 16:23h
Especial: CONSULTORI
Arxivat a: CONSELLS, consultori
 
Imatge il·lustrativa
A continuació llegiràs la consulta d’una noia enviada al Consultori d’Adolescents.cat. El text és exactament el que ens ha enviat:

Noia, 16 anys:

Hooola
 
M'agradaria saber quines són les millors postures per fer-ho per primer cop, tenint en compte que el meu nòvio i jo som verges i que no ens faci mal però sí plaer. Gràcies!

RESPOSTA:

Resposta de la sexòloga Anissa Ouali:

El mal acostuma a sorgir quan estem molt angoixat, nerviosos... Ja que la musculatura del voltant de la zona vaginal es posa en tensió i això provoca dolor si s'intenta la penetració. Aquests nervis seran inevitables que apareguin sobretot quan parlem de la primera vegada.
Per això és important buscar aquelles coses que ajudin a estar tranquils, còmodes i us facin sentir bé, entre ells la postura. No n'hi ha una d'ideal, mireu com esteu més còmodes, de costat, tu sobre ell, o a la inversa, etc... Podeu jugar o fer petting, per anar coneixent que us agrada més i de mica en mica decidir.

Espero haver-vos ajudat! Una forta abraçada!!

Anissa Ouali
@AniOuali

 Pots fer la teva consulta al Consultori d'Adolescents.cat aquí

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Ccbjfdhhhfgr
Anònim, 30/06/2018 a les 22:22
+3
-0
Q es petting?
petting
Anònim, 01/07/2018 a les 16:14
+5
-0
el petting es comm refregarse osigui follar amb roba interior
:-)
Anònim, 30/06/2018 a les 22:26
+1
-0
Jo crec que la millor es ella sobre ell, així entrarà mes facil i serà mes comode (l'himen també es romprà més rapid si es que n'hi ha)
Jo jo vaig provar tres pics fins que a la tercera va funcionar amb aquesta postura (sang per tot jaja)
Fem bullir l'aigua
Anònim, 30/06/2018 a les 22:41
+0
-0
Tinc un dubte una miqueta patètic, jo i la meva parella hem intentat fer-ho a la platja però tinc por de quedar-me embarassada, el condó s'ha de ficar abans d'entrar i si ho fem sense tinc les mateixes possibilitats?
Que es fer petting?
Anònim, 01/07/2018 a les 10:18
+2
-0
Que es fer petting?
Petting
Anònim, 01/07/2018 a les 14:22
+2
-12
Petting son tocaments, sexe oral, coses aixi, sense penetracio
Petting
Anònim, 01/07/2018 a les 22:02
+9
-1
Aixo, no es petting. El petting es fer-hl amb roba, és a dir, refregar-se
El petting
Anònim, 06/07/2018 a les 01:11
+3
-0
Petting no es sexe oral ni tocaments es solament restregarse com si follesis pero sense penetració hi ha persones que es corren de la exitació.
El petting
Anònim, 06/07/2018 a les 01:09
+4
-2
Petting es com fer l'amor sense roba es una mica mes sensual crec perque tens moltes ganas pero t'ha les contens.