​Tens un cos de platja?

| 09/07/2018 a les 10:53h
Arxivat a: CONSELLS, consultori
Imatge il·lustrativa
Aquesta i moltes altres frases i missatges són els que aconsegueixen crear-nos una sensació de malestar amb el nostre cos perquè sempre creiem que no és suficientment perfecte.

Per començar, el cos de platja és molt fàcil d'aconseguir:
Tens un cos?
Sí.
Vas a la platja/piscina?
Sí.
Doncs ja tens un cos de platja. Un cos que anirà a passar-ho bé i a gaudir de l'estiu.

Moltes vegades ens sentim fatal, ens veiem fatal, i en comptes de gaudir dels diferents moments de l'estiu, estem tota l'estona donant-li voltes a tot allò que no ens agrada de nosaltres: Com dissimular-ho, com amagar-ho, com despistar... PROU!

Precisament és el teu cos el que et permet poder fer tot això que t'agrada fer! Sense ell podries fer-ho? Perquè en comptes de depreciar-lo no comencem a agrair-li tot el que ens permet fer? I potser així el podrem estimar més.

Per què ens passa tot això, i sobretot ara a l'estiu? Com ja saps a la societat li encanta això de fer-nos sentir malament. Fixa't amb aquest anunci:
 


“Ets tu un cos de platja a punt?”

Aquest és un dels missatges que rebem i que ens posen pressió a través d’un ideal de bellesa que per una banda NO REPRESENTA A LA MAJORIA DE DONES, i per altra banda NO ÉS REAL perquè és una foto que està molt editada amb el photoshop. 

Per sort hi ha una part de la societat que es comença a reivindicar en contra d’això. Per exemple, després d’aquest anunci, van començar a sortir imatges reivindicatives criticant l'anunci.
 
 

“Cada cos és un cos de platja a punt”
 

“Sí, som un cos de platja a punt”
 

“El teu cos és bonic”.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Preciós
Anònim, 09/07/2018 a les 11:40
Molt interessant
+121
-2
Cada cos és preciós
Bad body
Ana(?), 09/07/2018 a les 12:53
+51
-25
Tinc un cos de merda, pero merci per intentar animar
2134
Anònim, 09/07/2018 a les 13:39
+1
-4
rt
...
AnònimA, 09/07/2018 a les 14:14
+27
-2
No diguis això! Estic segura que tens un cos preciós. Què és considerat un cos de merda? No existeix un cos perfecte. Cadascú és com és i el teu cos només per ser teu ja és preciós i ÚNIC. Fora els estereotips de la noia/noi perfecte. No existeix la perfecció. Estima't com ets i seràs més feliç. Agraeix tenir un cos! De veritat no pensis que el teu cos és pitjor que el d'aquest anuncis banyats de Photoshop que s'allunyen moltíssim de la realitat. Recorda-ho sempre: tens un cos que només és teu, únic i preciós!
:^)
loliconaomg, 11/07/2018 a les 15:38
+11
-0
no diguis aixo que potser tenim el mateix tipus de cos i jo el considero de puta mare.

Cadascu es com es i es maravellos
Anònim, 09/07/2018 a les 13:08
+8
-0
Estimemnos tal com som!
Nens i NENES
Anònim???? , 09/07/2018 a les 13:20
+22
-0
Faig aquest comentari perquè molts nens i sobretot nenes critiquen als altres per tenir un "mal" cos. Deixeu-los!! I en comptes de criticar ajudeu-los si els volen i voleu. La societat ha de canviar JA
Espantada
Anònim, 09/07/2018 a les 13:31
Interessant
+54
-0
Realment estava flipant al veure el títol, pensava: realment ens volen dir si tenim o no un cos de platja??? Però sou increïbles, teniu tota la raó. TOTS els cossos són de platja, prou d'estereotips i de tonteríes amb el cos.
eie
Anònim, 09/07/2018 a les 13:33
Molt interessant
+110
-0
si has entrat a larticle pensant que seria la tipica burrada superficial i ho anaveu a criticar a fons, sou dels meus
Buffff
DEFENSORA DE LES CONVERSES D'AMIGUES, 10/07/2018 a les 11:29
+10
-0
Sustos que dan gusto...
Mentida
Anònim, 09/07/2018 a les 14:06
+8
-37
Soc una puta gorda. Mestas dient que tinc un cos bonic?? Mes duna vegada mhan dit gorda obesa i sabeu quee? Tenen mes rao que aquestno article. Soc fea, gorda, inútil.... nomes vull morir
Mira
Anònim, 09/07/2018 a les 15:24
+14
-1
Siusplau no diguis això. Passa del que et diguin la resta. Per ser mes gorda no ets mes fea ni pitjor persona. Es un cos i no tothom te el mateix. Hauries d’estimarte mes i apreciar el teu cos. Segurisim que es maquissim. Si necessites parlar respon aixo. No fagis cap tonteria siusplau.
Mmmmm
rei de l'univers, 09/07/2018 a les 16:15
+12
-1
I que paaassa si tens s'obrepes? O no ets precisament la tia més bonica del món? Doncss reees, no passa res, tothom és com és i a qui no li agradi que miri cap una altre banda ns si les persones que estimem aguessin de ser perfectes aquest món seria una merdaa o no?

A cas tots els vostres amics són guaaapos? O tenen un cosdia perf? A cas ettots cauen millor si sonno guapos o aixi? Noo clar que noo!, no te res a veure així que el teu pitjor enemic ets tuu, mira la vida ambde mes optimismee i fes elun que etet faci feliç i si algu no li agrada que si foti fulles!

Pd: sóc conscient que hi ha faltes i merdes pero la vida segueix penya, pazz i amorrr❤❤

Ppd: per certel em mola dobar consells i tal, si voleu digueu-los per aquii i sinó bon vent i barca novaaa!
m
Anònima, 10/07/2018 a les 13:46
+2
-6
elq ets es jilipolles
EJEMM
Anònim, 11/07/2018 a les 21:42
+6
-0
Dient això estàs insultant la meva ídola número 1 Ashley Graham. És grassa, gorda, com li volgueu dir, però és una DIVASSA. Quina enveja em dóna... És TAN guapaa
Ei
Anònima, 21/08/2018 a les 19:06
+1
-0
Escolta, si necessites parlar, bua esq no se com fer-ho però manifestat, hi ha gent q s'ha sentit així al llarg de la vida i han aconseguit canviar d'opinió. Estima't i no et facis mal. 💜
Rabia
Anònim, 09/07/2018 a les 16:20
+18
-1
Estic d'acord amb que haurien de fer anuncis amb persones primes i grasses, però sempre que es contesten a un anunci o pancarta així ho fan amb fotos de noies més grasses, també hi ha gent més prima, i no tant com a la foto amb photoshop, per tant podrien fer cartells amb noies de tot tipus no només amb noies exageradament primes o grasses.
❤️
Anònima, 21/08/2018 a les 12:17
+2
-0
Ja ho fan.