El «zasca» d'Ana Guerra a aquesta pregunta masclista

| 10/07/2018 a les 10:04h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Ana Guerra
Imatge il·lustrativa
Ana Guerra va anar aquest dilluns al plató del programa Amigas y conocidas de TVE. La cantant, com és lògic, s'esperava que l'entrevista se centrés en la seva música i la seva experiència a OT, però no va ser així.

Les periodistes de l'espai van decidir que debatrien sobre les fotografies en biquini que la cantant havia publicat a Instagram. La primera a preguntar va ser la presentadora Inés Ballester: "Entenc que és una moda i que totes les que sortiu sou molt mones, però d'aquí a dir que és una reivindicació feminista, no, oi?".
 
Ana Guerra, sorpresa amb la pregunta de to masclista, va donar una lliçó responent amb aquestes paraules: "Ho faig, primer, perquè m'encanta aquesta foto. La veig artística i és la feina d'una persona, un dels ballarins de la gira. Me la va tirar i em va agradar. A més, la publico perquè em dona la gana i estic molt còmode pujant aquestes coses a les xarxes socials, estic còmode amb el meu cos".

Malgrat la contundent resposta de la cantant, les periodistes van seguir insistint en el tema. De fet, una de les col·laboradores del programa, Beatriz Cortázar, va insinuar que l'exconcursant d'OT havia publicat fotos en biquini a Instagram amb l'únic objectiu de "guanyar seguidors". Una afirmació que Ana Guerra va negar, remarcant que no sent "cap mena de pressió" i que no "cobra res" per difondre aquest tipus de fotos.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

.
Anònim, 10/07/2018 a les 12:27
+4
-61
les coses masclistes no eren nomes d'homes?
:)
??
Anònim, 10/07/2018 a les 14:21
+38
-0
Si lo dices enserio es que no estás entendiendo nada de esta lucha que debería ser de todos, vivimos en una sociedad machista, y la sociedad incluye tanto a hombres como a mujeres.
pff
Anònim, 10/07/2018 a les 14:30
+14
-0
tu ets idiota?
🤦🏼‍♀️
Anònim, 10/07/2018 a les 14:43
+2
-2
No
doncs no, tambe de homes
Anònimafeminista, 10/07/2018 a les 16:47
+2
-0
ells tambe volen igualdad, informet una mica
Estas b?
Anònim, 10/07/2018 a les 17:13
+6
-0
Machisme es una maner de pensar k els homes son superiors a les dones i aixo no vol dir k nms o pensin els homes sino k tmb hi ha moltes dones k pensen aixo.
el de '' estas b?''
Anònimafeminista, 10/07/2018 a les 17:50
+0
-0
si, et sorprendia la de noies que fan servir insuls o es comporten com masclistes
TERMINOS MACHISMO FEMINISMO
Anònima, 10/07/2018 a les 18:07
+4
-0
ni el machismo es solo cosa de hombres ni el feminismo de mujeres. Vivimos en una sociedad machista; donde la mujer es oprimida en muchos ambitos, tanto obios como economicos como no tan obios como abusos (que son muy obios tambien pero la gente se hace la sorda). El feminismo es la idea del empoderamiento de la mujer para igualar al hombre, no para superarlo (MUY IMPORTANTE), no queremos ser mejores que los hombres, no queremos tener mas derechos que ellos, queremos los mismos. Así que el machismo no es cosa de hombres, es verdad que hay muchos hombres machistas pero en general hasta gente que intenta terminar con las desigualdades tiene pensamientos machistas porque nos han educado así (no los justifico y deberiamos cambiar el modo en que educamos a nuestros hijos para cambiarlo). A lo que voy, no, el machismo es una forma de pensar y no tiene genero.
Indignació total
Anònim, 10/07/2018 a les 16:34
+3
-0
Flipo com encara poden seguir havent dones masclistes, i encara mes que surtin a la tele. Quan s’esta intentant que la societat busqui la igualtat, el feminisme.

Quin fàstic de programa!
Tot i així l’Ana ha sigut súper educada i ha respectat les opinions de les altres, cosa que no ha rebut. Espero que després d’això ningú hi vulgui anar i aquesta merda de programa acabi.
Gggg
Anònim, 10/07/2018 a les 17:15
+7
-0
Es clar si un home famos com Anna ages pujat una foto hot no se lo hages fet aquesta pregunta.
Hola?
Anònim, 10/07/2018 a les 20:00
+3
-4
En quin moment es mascliste preguntar si es tracta de una reivindicacio feminista assumint que no ho es?🙃
Sóc la de “Indignació total”
Anònim, 11/07/2018 a les 00:34
+0
-0
No entenc ben bé el comentari però crec que cal dir que aquestes dones només buscaven fer mal. Si has vist l’entrevista, elles l’entrevisten simplement per atacar-la i es posen d’acord, utilitzant comentaris masclistes i ideologies totalment contradictòries a les que te ella, acoralant-la de mala manera. I el més penós es que això s’emeti a un programa de televisió on el respecte hauria d’estar per devant de tot. NINGÚ HAURIA DE VIURE AQUESTA SITUACIÓ!
Hola?
Anònim, 10/07/2018 a les 20:02
+4
-1
A no clar, que si poses que es un "zasca" a una "pregunta mascliste" ven mes, no hi havia caigut🙃