TEST Quin tipus de persona t'atrau?

| 10/07/2018 a les 18:00h
Arxivat a: TESTS, amors tòxics, amor
Imatge il·lustrativa
Et consideres una persona romàntica? Ets dels que quan s'enamora perd el món de vista? Fes aquest test i intentarem endevinar quin tipus de persona t'atrau segons la teva manera de ser

 


Si no pots veure el playbuzz espera una segons o torna a carregar la pàgina.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Tal qual JAJAJAJA
Anònima, 10/07/2018 a les 20:20
+41
-3
El resultat és 100% cert, és la descripció del meu crush actual. La primera vegada que l'heu clavat tan!!!!
Talcual
Anònima, 10/07/2018 a les 22:03
+1
-0
L’han clavat però molt semat es l descripcio del meu crush xd
😔😔
Anònim, 10/07/2018 a les 22:07
+0
-0
Doncs per mi han dit tot al reves😂😂
Kvaa
Anònim, 10/07/2018 a les 22:05
+2
-3
Les persones romaantiques? Nserio?? Les odioo

Like si us ha posat les romantiques i sou el contrari
igual
Anònim, 12/07/2018 a les 11:31
+0
-0
No ho entenc i a sobre no he dit res del q es podria considerar romàntic.
Ajuda pls
Anònim, 10/07/2018 a les 22:07
+4
-0
Sóc una noia, i m'agrada una amiga meva però no se com dir li.....
Igual
Anònimaa, 11/07/2018 a les 12:19
+3
-0
Em passa el mateix, tot i que ella ja sap que m'agrada.
No has de tenir por, si sou amigues no u deixareu de ser encara que li diguis.
Digueli el què sents sense por!
Sort!
Clavada xd
Anònim, 10/07/2018 a les 22:14
+12
-0
Persones amb sentit de l'humor! 😂😂
(Cert)
Humor
Anònim, 12/07/2018 a les 16:37
+1
-0
A mi tambe i no s’han equivocat pas ajajaj, ets noi o noia?
Lol
Anònim, 18/07/2018 a les 14:02
+0
-0
Noia😂 Per??
Cert
Anònima, 10/07/2018 a les 23:11
+3
-0
A mi m'han descrit tal qual sóc😂
Uauuuuu
Anònim, 10/07/2018 a les 23:18
+1
-0
Molt asertat🙃
Pq vau treure aquest article?
Anònim, 11/07/2018 a les 00:47
+2
-0




L article es sobre quina edat es veuen mes guapes les noies
T'atrauen les persones tranquil·les i afectuoses
Noemí, 11/07/2018 a les 04:29
+4
-0
No ho sé encara..
Qui li hagi pasat responeume plis
Anònima, 11/07/2018 a les 07:25
+1
-0
Hola m’agradaria saber com se sent quan es mor un avi o una avia a la qual hem pasat molt de temps junts pk els tens desde que tenen uns 60.... No he perdut cap avi i tinc 2 besavies vives aixi que nose com se sent un mateix i tinc por de com em sentire quan em passi si algu em vol dir que va sentir quan se li va morir sispli que ho comparteixi moltes gracies.
No crec que pugui ajudarte pero be..
Anònima, 11/07/2018 a les 10:46
+1
-0
Jo no he consegut les meves besavies i només tenc 1 avi i 1avia, quan es va morir el meu avi de part de munpare vaig plorar i si que hem vaig sentir malament pero gairabe ni ho recordo perque tenía 5 anys, i quan es va morir la meva avia de part de munpare, tambe vaig plorar pero no hem va afectar molt perque ella tenía alzheimer i ja ni sabia xerrat quasi, no la podía veure mai, feia mes de 4 anys que tenia alzheimer i no sabía ni on es trobava es a dir que no crec que pugui ajudarte perque no estavem gaire units.
Espero poder-te ajudar...
Anònim, 12/07/2018 a les 11:41
+0
-0
A veure, a mi també se'm va morir un avi quan tenia cinc anys i vaig plorar molt. Els meus altres avis són vius, però fa poc se'm va morir un tiet i la sensació q vaig tenir era q no m'ho podia creure, no podia ser veritat i em va costar d'assimilar, però quan et passa una cosa així has de seguir endavant perquè la vida continua. Aprofita cada moment!!!

PD: Perdo per les faltes
clavadet
Anònim, 11/07/2018 a les 14:36
+0
-0
Esta clavadet
Jo igual