5 coses que t'agradarà saber abans d'anar a dormir

| 11/07/2018 a les 19:49h
Arxivat a: RÀNQUINGS, curiositats
Imatge il·lustrativa
Com cada dia, ens agrada compartir algunes de les curiositats que més ens criden l'atenció a la redacció d'Adolescents.cat. Esperem que les trobeu interessants!

 

Versió sense Playbuzz:

El país amb el sou mitjà més alt és Suïssa, segons un informe de l'Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic. Els treballadors cobren una mitjana 58.437 euros l'any - a Espanya, 32.000-.

Les ratlles de cada zebra són úniques i diferents. Igual que cada un de nosaltres té la seva pròpia empremta dactilar.

Valentina Tereshkova va ser la primera dona astronauta de la història. El primer viatge espacial que va fer va ser a bord del Vostok 6 el 16 de juny de 1973.

Els fills de Will Smith i Jada Pinkett es diuen igual que ells però al revés: en nen es diu Jaden i la nena Willow.

El melic és considerat una cicatriu. Tot depèn de com va ser tret el cordó umbilical i com es va assecar. A més a més s'ha de rentar amb freqüència ja que pot tenir una olor desagradable!


 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

no entenc el primer
Anònim, 11/07/2018 a les 20:54
+0
-0
no entenc el primer, algu m'ho explica?
resposta
Anònim, 11/07/2018 a les 21:18
+7
-0
doncs que el pare es diu will i la filla willow i ma mare es diu jaden i el fill jaden
Mmmm
Anònim, 11/07/2018 a les 21:23
+5
-1
Jo he entes q es diuen cm ells pero el.fill te el nom de la mare i la filla del pare. En plan cm si un pare es diu joan i li posa a la seva filla joana😅
1?
Anònim, 11/07/2018 a les 21:01
+12
-7
Si els noms fosin al reves no es tindrien que dir lliw i adaj?
Que algu mu expliqui
Al dels noms al reves
Anònima, 11/07/2018 a les 21:17
+5
-0
Es refereix a que el de noi l'han posat a la nena i el de la noia l'han posat al nen
Noi i noia
Anònim, 11/07/2018 a les 21:28
+0
-0
Pos q si la dona es diu Jada el nen es diu Jaden i si l'home es diu Will la nena es diu Willow, Jo he trigat bastant en saber-ho, ho haurien d'explicar millor
Milli Bobby Brown😍
Anònim, 11/07/2018 a les 21:05
+10
-2
Bn qui sigui fan de st (stranger things) ja sabra🤤😍
Esque mencanta taaaaaaaant😍🤤🤤
I a mi
Anònim! , 11/07/2018 a les 21:24
+4
-0
Jo igual!! Només he entrat per la foto de la Millie😂😍😍😍
Suïssa
Anònima, 11/07/2018 a les 21:41
+14
-0
A Suïssa cobren més però viure allà també és més car...
Melic
Anònimaa, 11/07/2018 a les 22:27
+3
-1
Jdr hi ha un amic meu que sempre es fot el dit al melic i despres fa que l'olori, fa una podor🤢🤒
suïsa
Anònima, 12/07/2018 a les 09:21
+3
-0
Estem d'acord en que a Suïssa guanyen més diners que aquí però també paguen tot molt més, allà per exemple el 98% de la gent viu de lloguer perquè les cases són massa cares i els impostos són molt més elevats que Espanya.
en resum dir que potser aquí sembla que quan diem que guanyen molt més estigui tot solucionat però en realitat ve a ser el mateix perquè també es gasten molts diners.
noms
Anònima, 12/07/2018 a les 14:00
+0
-0
bueno, si, te sentit, tot jhi que podrien ser unisex alguns noms, no?