Aquests són els millors parcs d'atraccions del món (i alguns els tenim molt a prop)

| 11/07/2018 a les 09:51h
Arxivat a: INTERACTIUS, parc temàtic, parc atraccions, National Geographic, PortAventura
 
Imatge il·lustrativa
El millor parc temàtic del món el tenim a tocar de casa. Així ho creu la prestigiosa revista National Geographic que en el seu article "Els 12 millors parcs temàtics del món" afirma que PortAventura Park, entre Salou i Vila-seca, ocupa la primera posició del rànquing mundial.

La mateixa publicació apunta que les atraccions com Shambhala, Furius Baco o Dragon Khan són les autèntiques joies d'aquest parc temàtic que ja fa 23 anys que va obrir portes.

Nathional Geographic també destaca que un altre parc temàtic, ubicat en el mateix PortAventura World, ocupa gairebé les posicions de podi. Ferrari Land, que es va inaugurar l'any passat, és el cinquè més ben valorat i considera que els plats forts d'aquesta zona dedicada a l'escuderia italiana són la velocitat, l'adrenalina i el disseny. L'atracció més espectacular del parc del "Cavallino Rampante" és el Red Force, l'impactant accelerador vertical. Us deixem amb el rànquing dels 12 millors parcs d'atraccions del món:


 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

tibidabo
Anònim_2, 11/07/2018 a les 11:30
+41
-2
aqui us heu colat amb el tibidabo.... terrible
Mare meva...
Anònima, 11/07/2018 a les 15:37
+19
-1
Això qui ho ha fet? El National Geofraphic? No pot ser 😅😂😂😂😂 jajajaja que avui no és 28 de desembre eh! Amb la de parcs bons que hi ha al món (DISNEY, UNIVERSAL, SIX FLAGS, SEA WORLD...) i posen el Tibidabo jejejeje
😍😍
Anònim, 11/07/2018 a les 16:47
+3
-0
Europa Park😍😍😍😍 es la polla enserio
Aixo
Anònim, 11/07/2018 a les 18:15
+15
-7
Aixo jo crec que es mentira yo no vuy fer mal a ningu pro el que no crec esque por aventura sigui el millor del mon quan hi ha molts parc tematics alucinats❤️a mi port aventura m'agrada molt pro no crec que sigui al millor espero que no faci mal a les persones que ho creuen sorry
Ahdhxhd
Anònim, 11/07/2018 a les 18:39
+6
-1
Soc a portaventura ajaja kina amusió
=_=
Anònim, 11/07/2018 a les 18:50
+7
-0
Dels 12 he anat a 6 d'ells y si son molt guays. Pero el tibidabo no he anat mai y no meo recomanan aixo esta malament segur.
Informacio
Anònim, 11/07/2018 a les 18:51
+6
-0
No es per res, però ho he buscat i al Trip Advisor surt que el Port Aventura es el 22 🤦
Normal
Anònim, 11/07/2018 a les 18:55
+4
-0
Us heu informat del National Geographic ESPANYA, normal que el primer surti Port Aventura.
Pero wtf
Anònim, 11/07/2018 a les 20:13
+11
-2
El Tibidabo? En serio? No s’ho creu ni Déu això 😂
Tibidabo
Anònim, 11/07/2018 a les 20:16
+11
-0
Us heu enfilat un xic amb el Tibidabo, no?
Parcs d'atraccions
Anònimaaa, 11/07/2018 a les 20:46
+8
-0
Algun enamorat/da com jo dels parcs d'atraccions s'anima a fer una excursió? 😂😍 #altibidabonosiusplau
Disney
Anònim, 11/07/2018 a les 20:50
+3
-6
Disney land paris es moltisim millor que port aventura us ho garantitzo
Olee
Anònim, 11/07/2018 a les 21:52
+3
-1
Algú de Tarragona?
Wizarding World of Harry Potter
Anònim, 11/07/2018 a les 22:00
+2
-0
perquè els parcs als que vull anar estan a estats units????? ( careta plorant x 3)
Wizarding World
Potterhead❤, 11/07/2018 a les 23:44
+2
-0
Aguante Harry Potter!🙋🏻‍♀️
Indignant
Anònim, 12/07/2018 a les 02:17
+3
-0
Coma seguidor i aficionat a aquest món que és el dels Parcs temàtics i d'atraccions, aquest article és una presa de pèl.

Si viatges una miqueta i visites grans parcs de renom te n'adones que PortAventura és un gran parc però que té bastants punts a millorar (gestió del parc, tracte i experiència del client, localització de les ampliacions...).

Aquest article ha estat fet per algu que poca idea té de parcs i que ha posat els primers que li han vingut al cap.
Llista alternativa de parcs recomenats
Anònim, 12/07/2018 a les 02:21
+3
-0
Us deixo una petita llista de parcs que haurien de ser en aquest ''Top'':

- Phantasialand, Alemanya.
- Cedar Point, EUA.
- Qualsevol Universal (Japó, EUA...)
- Disney Sea, Japó.
- Puy du fou, França.
- Six Flags Magic Mountain, EUA.
- Alton Towers, UK.

I molts molts més que hi ha en el món abans que Ferrariland, Tibidabo, Legoland, Luna Park, Blackpool o PortAventura mateix.
Quina mania al pobre tibidabo
Anònim, 12/07/2018 a les 17:04
+2
-1
Potser hi ha poques atraccions fortes...però es un lloc preciós per disfrutar de les vistes, molt romàntic també s'ha de dir... La història que té es increíble i per mi si que es mereix estar en aquesta llista. Però algun dels altres potser el cambiava per (Luna Park de Sidney).
Fals
Anònim, 12/07/2018 a les 17:45
+1
-0
Tu flipes que aquesta noticia és verídica. Aneu a Orlando i flipareu amb els parcs d atraccions d allà, els hi donen mil patades a la meitat que surten aquí JAJAJAJAJ
Indignadissima
Anònim, 12/07/2018 a les 18:07
+0
-0
No comparteixo gens la vostre opinió ja que hi han parcs datraccions com els que estan situats a orlando que li donen mil voltes a port aventura per no parlar del tividavo
montaña rusa
AnònimaMerlina, 12/07/2018 a les 18:22
+0
-0
soc la unica que no pujaria a montaña rusa ni borratxa? mes ven dit, atraccions fortes
Hola?
AnònimAAA, 23/07/2018 a les 17:10
+0
-0
Tibidabo millor q Harry Potter?
Estem bojos jajajaj???