Ets capaç de superar aquest senzill test de coneixements bàsics?

| 11/07/2018 a les 10:35h
Arxivat a: TESTS, ciència
Imatge il·lustrativa
La Fundació Nacional de Ciències dels Estats Units elabora cada cert temps un senzill test de 10 preguntes per posar a prova els coneixements dels estudiants del país.
El 2017 la puntuació mitjana dels alumnes es va quedar en el 6, tot i que les qüestions se centraven en coneixements bàsics sobre ciència que haurien de tenir assimilats. Sou capaços d'encertar totes les preguntes?

 


Si no pots veure el playbuzz espera uns segons o torna a carregar la pàgina.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

10/10
Anònim, 11/07/2018 a les 11:44
+7
-3
Al setembre començo 2n batx social, es a dir que l’ultim any que vaig fer ciencies va ser 3r eso i aqui em veieu treien un 10 i mira que les coses em sonaven pero lo de la genetica ni papa
Se mes k la majoria
Anònim, 11/07/2018 a les 11:45
+4
-1
7 de 10 like si heu fet igual
10/10
Anònimaaaa, 11/07/2018 a les 11:45
+2
-1
A veure... Aquest test si vas a 2n o 3r d'ESO és fàcil, sincerament no sé perquè 6 és la mitjana, ja que si el fan a gent més gran o d'aquesta edat, haurien de saber el mateix no?
10/10
Anònim58j, 11/07/2018 a les 11:50
+25
-2
Massa fàcil jejej
No es tant dificil
Anònim, 11/07/2018 a les 11:52
+37
-0
8/10
8-10
Anònim, 12/07/2018 a les 00:12
+1
-1
No es tant dificil ja que he fet 8-10 i ara anire a 1r de la eso
Uooooo
Anònim, 11/07/2018 a les 11:53
+20
-2
10/10 super facil!!!🤓🤓🤓
????
Anònim, 11/07/2018 a les 11:59
+14
-0
he fallat una i mha dit que ho he fet mes be q la majoria. realment hi ha gent que no sap coses tan basiques?
Ueeee
Noia, 14 anys, 11/07/2018 a les 12:00
+25
-0
9/10 :3
uis
Anònim, 11/07/2018 a les 12:00
+18
-0
m'he emocionat un xic al veure la cara de satisfaccio de Sheldon Cooper
8
Anònima, 11/07/2018 a les 12:38
+6
-1
Mare meva, que tinc 13 anys y això és molt fàcil.
XD
Anònima, 11/07/2018 a les 15:46
+1
-0
Jo tinc 12 anys y he fet 9/10 jejeje... no sta mal
Xdd
Anònim, 11/07/2018 a les 21:02
+0
-0
Jo tinc 11 i 8/10
CMC
Anònim, 11/07/2018 a les 12:57
+7
-0
Ara entenc de què servia ajajaja en el seu moment l’odiava. Tot i així són preguntes mooolt bàsiques.
??
Anònim, 11/07/2018 a les 13:06
+20
-3
Des de quan un gen dóna al sexe a un individu, es tot el cromosoma que dóna lloc al sexe de un individu, un cromosoma conté molts gens.
Dos gens
Anònim, 11/07/2018 a les 14:25
+1
-4
Hi han dos gens si no recordo malament X i Y les dones crec que són XX i els nois XY (però no recordo molt bé) És això el que preguntaves??
Cromosomes
Anònim, 11/07/2018 a les 15:38
+10
-2
X i Y son cromosomes no gens😂😂, un gen es una sequencia de ADN que es transcriu i es tradueix per donar una proteïna, despres q no diguin q les ciencies no son importants, perque no saber diferenciar un gen dun cromosoma ja es vergonyós.
Igual
Anònim, 11/07/2018 a les 16:07
+3
-2
M'he quedat igual, és impossible que sigui correcte...
La pregunta és correcta
Anònim, 11/07/2018 a les 17:45
+3
-2
És el gen anomenat SRY, present al cromosoma Y, l’encarregat d’activar el FDT (factor de diferenciació testicular) que és el que fa que es desenvolupin els testicles.
Apa, un petó, guapes😉
Mentida
Anònim, 11/07/2018 a les 20:23
+4
-0
En el cromosoma Y no nomes hi ha el gen SRY, tambe hi ha altres gens que donen lloc al sexe de l'individu com el gen que activa la produccio de testosterona, tambe n'hi ha d'altres, per tant no nomes es un gen, podem dir que son varis, per tant es fa referencia a tot el cromosoma Y.
7/10
Anònim, 11/07/2018 a les 13:15
+4
-3
El septembre faré 1r d’ESO😂❤️
Biologia
., 11/07/2018 a les 13:28
+13
-2
Hi ha una resposta malament. El que fa que sigui nen o nena és el cromosoma sexual del pare. Depèn de si és X (nena) o Y (nen). NO és pas un GEN el que fa que sigui nen o nena. Si us plau sapigueu distingir entre gen i cromosoma. Són termes força diferents.
T’equivoques.
Anònim, 11/07/2018 a les 17:46
+0
-2
Abans de replicar informa’t. Sí que és un gen el que diferencia home de dona, i s’anomena SRY. Busca-ho si vols.
T’equivoques.
Anònim, 11/07/2018 a les 17:48
+2
-2
Abans de replicar informa’t. Sí que és un gen el que diferencia home de dona, i s’anomena SRY. Busca-ho si vols.
Hgf
Anònim, 12/07/2018 a les 17:20
+0
-0
Perdona però tu també t'equivoques, ja que el fet que sigui el gen SRY només és possible quan està present el cromosoma Y, ja que en el cromosoma X no hi és, i el que hi ha present és el gen Od que dóna lloc a als ovaris.
Per tant, directament és necessari la presència del cromosoma Y per donar lloc a un home.
No està bé
Anònim, 11/07/2018 a les 13:41
+10
-1
Darwin no es va inventar la teoria de la evolució. Sinó com expliqueu la teoria de l'evolució de Lamark que va ser anterior a ell? (encara que em sembla que tampoc va ser ell el primer en proposar l'evolució
No es així
Anònim, 11/07/2018 a les 23:18
+0
-0
La teoria de Lamark es errónea ja q diu q la funcio fa l'òrgan i q aquest organ passa al fill, darwin elq deia era q l'òrgan es feia per casualitat (mutació genetica) i es feia en el moment de l'encreuament de gens i llavors la mutació passava al fill, Elq li pases al individu durant la vida no afectava a la descendència.
Pel q diu no és així
Anònim, 12/07/2018 a les 16:09
+0
-0
Darwin no deia res de les mutacions eh. Aixi q tu tmb thas equivocat [email protected]
Malameent
Anònim, 11/07/2018 a les 13:44
+6
-1
Tots els que heu fet 10/10 esteu equivocats, no és un gen el qui decidrix el sexe sino un cromosoma
Està mal fet
Anònim, 11/07/2018 a les 14:14
+3
-1
La pregunta de l'origen de l'univer està mal feta. No es va crear a través d'una explosió, encara que es digui Big Bang, no hi havia res que pugues explotar. De fet les explosions son impossibles a l'espai ja que no hi ha aire, per tan no pot haver-hi foc ni cap so.
Aixo potser no era així abans de l'espai...
Anònima, 11/07/2018 a les 17:16
+0
-0
L'univers tal com el coneixem actualment passa això, tal com has dit, però potser abans del Big Ban no era així, i l'explosió va fer que pasi el que ara pasa (nose si m'explico del tot bé) però que bueno, que no se sap realment el que va passar o sigui que es bastant inútil qud t'ho discuteixi
Zoc intelectual
Anònim, 11/07/2018 a les 21:12
+1
-0
Sabieu k el nom de Big Bang s'el va inventar un tio quan s'explicava la teoria per ràdio per primer cop (^o^).
Haver anormal
Anònim, 12/07/2018 a les 01:37
+0
-0
Axaben de dir que com es va crear l espai. Per tant la logica de no aire no existeix pq NO HI HA ESPAI. Abans no hi havia res, ni espai. Nomes uns atoms al no res. (El no res no es l espai q quedi clar.) Costa d entendre
10/10
Anònim, 11/07/2018 a les 14:54
+2
-0
Faré 1er de ESO i he fet 10/10
Enserio?
Anònim, 12/07/2018 a les 01:29
+0
-5
Faig literalment 4rt de primària i he tret 10/10, es nota que sóc més llesta que la resta(l'any que bé m'avançaran i faré l'ESO!)
9/100
Anònim, 11/07/2018 a les 14:55
+2
-0
És molt fàcil, l'any que faré 2n d'ESO!!!
9/10
loliconaomg, 11/07/2018 a les 15:34
+0
-0
10* :^)
Hay preguntas mal hechas
Anònim, 11/07/2018 a les 15:17
+5
-1
El Big Bang es una teoría, no se puede poner como algo confirmado porque no lo está
10/10
Anònim, 11/07/2018 a les 16:24
+2
-0
Faré 3r d'ESO l'any que ve i ho he trobat massa fácil. No sé com hi ha gent que falla coses tan sencilles...
9
Anònim, 11/07/2018 a les 17:44
+0
-0
9/10 esta molt ez
Vamooos
Anònim, 11/07/2018 a les 17:48
+0
-0
Es lunica que havia fallat.Vol dir que les he fet totes be?
5/10
:), 11/07/2018 a les 20:46
+3
-6
Pff no se jo pero hi han coses que molt basiques no son. Potser perque vaig a 4t d’ESO?
Tirat
Anònim, 14/07/2018 a les 23:38
+0
-0
10/10. No entenc com la people no por saber això🤦‍♀️