10 moments vergonyosos que tots hem viscut algun cop

| 11/07/2018 a les 12:51h
Arxivat a: RÀNQUINGS, situacions, vergonya
Imatge il·lustrativa
Caure al mig del carrer, que se t'escapi un pet en públic...hi ha situacions vergonyoses que gairebé tots hem viscut alguna vegada. En repassem algunes:

 


Versió sense playbuzz:

- Caure al mig del carrer, que se t'escapi un pet en públic...hi ha situacions vergonyoses que gairebé tots hem viscut alguna vegada. En repassem algunes:

- Quan envies un whatsapp per error i l'altra persona el llegeix abans que l'esborris

- Quan estàs xafardejant l'Instagram d'algú i poses like a una foto sense voler
 
- Quan se t'escapa el riure en el pitjor moment i tothom se't queda mirant

- Quan t'entrebanques i caus al mig del carrer (a més sempre sol passar als llocs on hi ha més gent)

- Quan plou, es posa a fer vent,se't doblega el paraigua i ets incapaç de plegar-lo

- Quan la teva mare o el teu pare et pillen ballant i cantant per casa com si no hi hagués demà

- Quan t'adones que la persona de qui estaves parlant està just darrere teu

- Quan fas una broma...i ningú riu

- Quan, sense voler, et surt un escopit disparat

- Quan surts de casa i al cap d'una estona t'adones que t'has posat la samarreta del revés

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Sempre
Anònim???? , 11/07/2018 a les 14:20
+6
-0
La d'escopir sense voler sempre hem passa!! Quina vergonya!! Algú té idea de per què? M'ajudaria molt saber-ho jeje
Caure pel carrer
Anònima, 11/07/2018 a les 14:21
+3
-0
L'altre dia anava jo tota digna amb uns tacons amb plataforma nous altíssims i vaig caure a l'entrada del metro. M'aixeco rauda y veloz y una noia jove q m'havia vist fa buah tia abans m'ha passat una cosa semblant estava al Sephora i quan portava un rato pujant escales mecàniques me n'he adonat que anava en sentit contrari.
A tots ens pot passar😂
La del WhatsApp
Lechuga, 11/07/2018 a les 14:46
+2
-1
Jo un cop estava fent broma amb una amiga i em va dir que no m'atrevia a enviar un cor vermell dels q es van movent al meu crush per WhatsApp, i el vaig esborrar perquè no el veiés i hi havien dos opcions:
-Esborrar només per mi
-Esborrar per tothom
I jo sense voler vaig escollir la de només per mi i ell ho va veure, quasi em moro a l'institut quan el vaig veure...
Tots em passen!!
Anònim, 11/07/2018 a les 15:37
+23
-1
Sóc la única persona que li ha passat TOT això més d'una vegada?
Totes
Anònim, 11/07/2018 a les 15:41
+6
-0
M'han passat totes i molts cops.. jajajaj que trist
La merda regla