La moda d'aquest estiu pot ser més perillosa del que sembla

| 11/07/2018 a les 13:22h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, flotador, moda
Imatge il·lustrativa
El flotador estrella d'aquest estiu és el d'unicorn. Des que va començar la calor que Instagram s'ha omplert d'imatges d'aquest inflable, el més venut a les botigues online.

Ara bé, utilitzar aquest o altres dissenys similars de manera inadequada pot ser més perillós del que molts es pensen. Així ho ha assegurat l'Agència de Guardacostes del Regne Unit després que en un sol dia haguessin de rescatar 15 persones a les platges per culpa d'aquests flotadors.

"Per favor no feu servir els inflables al mar. Només han d'utilitzar-se en les piscines, no a les costes, on són potencialment letals", adverteix Piers Stanbury, el responsable de l'Agència de Guardacostes.

I és que, quan es fan servir aquest tipus de flotadors al mar, el corrent els va arrossegant aigua en dins. Això fa que, sense adonar-nos-en els allunyem de la costa i no tinguem prou forces per tornar a la platja.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

FLOTADOR
LB, 11/07/2018 a les 15:15
+31
-3
No es el mateix el mar mediterrani k el mar atlantic, aket ultim esmentat, es mes “agresiu” i amb mes corrents que el nostre.
....
Anònim, 11/07/2018 a les 15:48
+21
-3
mar atlàntic??? diràs oceà, no??😂😂😂jolín Sorry per ser tan borde, però esq ho havia de fer, sóc un tiu repelent
Mmmm
Anònim, 11/07/2018 a les 16:32
+0
-0
Dona igual el mar que sigui perquè la corrent mes forta o mes fluixa es corrent igualment i vulguis o no et pots trobar en problemes.
Al loroo!!
Anònim, 11/07/2018 a les 15:41
+4
-0
Aixó es el que em va passar a mi pero amb una barqueta daquelles imflables, vigileu cosat molt tornat a la a la platja!!!
Semblen tontos
Anònim, 11/07/2018 a les 16:05
+3
-0
Yo crec que si et dones comte si s'et endu la corrent y apart yo si no puc tornar deixo el flotador y torno jo nadant. I com ja han dit no es el mateix el ocea atlantic que el mar mediterrani
no va a borde
Anònima, 11/07/2018 a les 16:36
+8
-1
pero yo crec q aixo era obvi 😂🤷🏻🤷🏻
...
Anònim, 11/07/2018 a les 18:06
+33
-4
Una mica exagerat aixo no??😂
1- totes les piscines k conec no deixen portar inflables
2- el mar mediterrani no te tantes corrents agresives
3- quan vaig a la platja amb flotafor sempre em trobo k el mar em porta cap a la sorra en comptes de mes enlla
4- si tu veus k tenvas no seras tan tonto de quedarte alla i no tornar cap a la sorra

Jajajajai es evident😂😂😂
.
Anònim, 11/07/2018 a les 22:19
+7
-2
Sento anar en contre teva, haig de rectificarte:
1- obiament a piscines públiques no deixen portar aquests tipus de flotador, però a la de casa teu pots fer el q vulguis
2- no té tantes corrents però en té, no ho oblidis
3- vas equivocat, l.aigua del mar va endintre i no cap a la sorra (si vas una mica més lluny de la platjeta te n.adonaras😉)
4- a vegades la gent es despista, li sembla que estan prou a prop però de seguida estan a 200m de la platja (ho dic x experiencia)

no és tant evident saps.
JEJE
Anònim, 11/07/2018 a les 18:31
+5
-2
A veure, això pot passar amb qualsevol flotador no?😂 I son una mica exagerats yo crec...
Xdd
Anònim, 11/07/2018 a les 20:33
+29
-1
El flamenco no es perrillos, nomes l'unicorn xdd
y nomes aquest inflable es perillos?
Anònima, 11/07/2018 a les 18:50
+5
-1
dic jo perque altres inflables no passa re suposo
A ver...
Anònim, 11/07/2018 a les 19:31
+7
-1
Sigui el mar que sigui, la corrent es present igual, i ja mo es q una sigui mes forta o no...
I tots els q diuen de que tornen nedant, no creieu q es tan facil, q vulguis o no, no sempre tens sort de tenir mes força que el mar o q no hi hagin onades... (i no vull sonar borde pero hi ha de gent molt inocent per aqui)