Així són les ungles més llargues del món

| 12/07/2018 a les 10:09h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, ungles, llargues
 

L'hindú Shridhar Chillal de 82 anys, l'home amb les ungles més llargues del món, ha decidit tallar-se-les després de 66 anys sense fer-ho! Fins la setmana passada cada una de les seves ungles feia dos metres de llarg.

Tenint en compte això, no és d'estranyar que necessités una funda especial "per recollir-les" durant les nits i així poder dormir sense que fossin una molèstia.

Chillal ha explicat en diverses ocasions que va decidir no retocar aquesta part del seu cos el 1950, després que un professor l'esbronqués per haver-li trencar una ungla i li digués que seria incapaç de tenir cura de les seves.

Si teniu curiositat per veure en directe com eren les ungles d'aquest home, us informem que d'aquí poc estaran exposades al museu de curiositats de Ripley's Believe It Or Not de Nova York.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Bua
Anònimaaa que tambe hi han neneees, 12/07/2018 a les 12:02
+1
-4
Buff quin putu fàstig i a sobre les exposen a Nova York i no a España😬
fastic
Anònima, 12/07/2018 a les 12:05
+2
-1
Aixo fot fastic nose com ha pogut viure amb aquestes ungles
Ew
Anònim, 12/07/2018 a les 12:14
+2
-1
Això ha de ser molt antihigiènic
Ascoo
Anònim, 12/07/2018 a les 12:21
+9
-1
Perke portar les ungles aixii.?.
Hola?¿
Anònim, 12/07/2018 a les 13:51
+16
-1
Algu em pot explicar qui portaría les inglés aixi. Pq jo sería incapas. Cuan he obert El article me ha donat entre una barreja de asco i grima.
Esta be que al cap de 66 anys hagui decidit tallarse-les XD
Una cosa es portarla com es porten ara k son xules/Tumblr/cute pero aixo, les complicacions k et potrebbe portar: per dutxarte, per vestirse...
Dioss
Anònim8, 12/07/2018 a les 15:06
+5
-0
Però i aquest home podia fer alguna cosa amb aquestes ungles?

Com escrivia? Com agafava objectes?

No ho enteenc!
.
Anònim, 12/07/2018 a les 19:33
+1
-0
I com cagava?😂
.
Anònim, 12/07/2018 a les 23:11
+0
-0
amb l'altre mà. però, com nasos tallava el menjar?
Ejem
Anònim, 12/07/2018 a les 19:37
+1
-0
I jo em pregunto. Tots aquests anys com s'ha rentat el cul?
Haha vaya chaval
Anònim, 12/07/2018 a les 20:02
+0
-0
No se que diria el professor si veiés a quin punt a arribat el senyor😂 si, llargues les té, ara bé, molt cuidades no es veuen, son marrons 🤢
Per què?
Anònim, 12/07/2018 a les 21:50
+1
-3
Per què tots els comentaris son tipo: "Aiix, quin fàstig!"? A mi em sembla super xulo, vale que si pot ser una mica antihigiénic però es super curiós :'D
???
Anònim, 12/07/2018 a les 23:16
+7
-0
No se li trencaven??

Duda existencial 🤔😂
XD
Anònim, 13/07/2018 a les 09:12
+2
-0
Per pintar-se una ungla amb pintaungles necesitará dos pots xD

Fa fastig xr dios