Aquestes són les carreres universitàries més populars a Catalunya

Consulta les notes de tall per entrar a la universitat

| 12/07/2018 a les 10:46h
Arxivat a: INTERACTIUS, universitat, selectivitat, nota de tall
Imatge il·lustrativa
Aquest dimecres es van publicar les notes de tall de 2018. El doble grau de Física i Matemàtiques a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) va repetir un any més com la carrera amb la nota de tall més alta, un 13,318, lleugerament per sobre del 13,310 de l'any passat. La segona posició va ser per al mateix doble grau que s'imparteix a la Universitat de Barcelona (UB), amb un 13,250.

Medicina al Campus Clínic de la UB (12,82), Enginyeria Física a la UPC (12,732) i Filosofia, Política i Economia a la UPC (12,710), completaven el rànquing dels graus amb les notes de tall més elevades.

Ara bé, les carreres amb les notes de tall més altes són també les més sol·licitades pels estudiants? Doncs el cert és que coincideixen força, tot i que no al 100%, tal com es pot veure en el rànquing publicat per Universitats. A continuació us mostrem els graus més demandats a Catalunya aquest any i els centres que més sol·licituds han rebut:
 


 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Carreres Universitàries
Anònim, 12/07/2018 a les 12:03
+2
-0
Hola! M'agradaría saber quines carreres universitàries n'hi ha ja que d'aquí poc n'hauré d'escollir alguna. Ja sé que es pot canviar sense necessitar d'acabar la que estàves fent. Però estic perdut/da.
Gràcies!!!
taula
Anònim, 15/07/2018 a les 17:48
+0
-0
mira't la taula de poderacions, ja que allà surten tots els graus en llista
LOOL
Anònim, 12/07/2018 a les 13:33
+3
-0
He entrat a enginyeria informàtica amb un 9,42 jajajajaja i com que la nota de tall de l'any passat era 8,7 pensava que entraria sobrat pero veig que no
Dret
Anònima 16, 12/07/2018 a les 14:06
+6
-0
Jo vull fer dret!! 🤷🏼‍♀️🙋🏼‍♀️👩🏼‍⚖️💜

...
Anònim, 12/07/2018 a les 15:19
+2
-0
Hola ara fare un gran mitja de administración gestio k son 2 años i después fare un de superior i llavord cal que vagis a la universitat? I si no vas a la uni que post fer? Ja que m agradaria fer hoteleria
Gracias 😘
Creieu en que el bachillerato es molt difícil? I el social o es molt? ja se que a cada lloc es "diferent" pero si no fa?
...
Anònim, 12/07/2018 a les 17:44
+0
-0
Holaaa a mi també m'agradaria fer hoteleria o administració d'empreses. Jo el següent curs faré batxillerat humanisticosocial i després suposo que faré algo a la universitat.
Si tu fas un grau mitjà i un altre superior després si vols pots anar a la uni, pots treballar o pots fer més graus superiors com per exemple el de hoteleria i turisme i així tindré més possibilitats de poder treballar en algo relacionat amb l hoteleria.
Espero haver-te ajudat. ❤️❤️
Ei
Anònim, 12/07/2018 a les 22:05
+1
-0
En el teu cas si que és necessari, al menys per millorar aquestes faltes d’ortografia☺️

Anònim, 12/07/2018 a les 23:33
+0
-0
Aviam depent de l'insti però jo vaig trobar el bat científic pur difícil...
Hi ha molt de temari en molt poc temps i t'has d'organitzar molt molt bé per portar les coses al dia. Ara bé el social en particular m'han dit que no és difícil en sí.
Catala o castella?
Anònim, 13/07/2018 a les 00:15
+1
-0
Aclarat