Els perills de portar una talla de sostenidors equivocada (i com saber quina has d'escollir)

| 12/07/2018 a les 11:49h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, sostenidors
Imatge il·lustrativa
Més del 90% de les dones que viuen a Espanya porten la talla de sostenidors equivocada. Així ho revela un estudi dut a terme per Dama de Copas, una empresa especialitzada en Bra Fitting.

Segons aquesta anàlisi les talles errònies més utilitzades són la 95C i la 90B, mentre que les talles reals més comunes, és a dir, les que té gran part de la població espanyola, són la 85E i 90B. I com és que la majoria no sap escollir la mida correcta?

Doncs sobretot pel desconeixement: pràcticament no es fa difusió de la importància de portar uns sostenidors que s'adeqüin als nostres pits ni s'expliquen les conseqüències que pot tenir no fer-ho. I és que, no escollir la talla correcta pot provocar mals de cap i fins i tot dolors d'esquena crònics.

Així ho explica l'experta Paula Sboboda al Daily Mail: "Els mals de cap solen estar causats per sostenidors molt ajustats o tot el contrari, és a dir, que queden poc agafats al pit". Pel que alls dolors d'esquena, estan lligats a portar uns sostenidors més grans del que toca, un fet que pot provocar males postures corporals i que ens encorbem.

Com puc saber quina és la meva talla?
Segons explica Marie Claire, l'ideal és mesurar el contorn del teu pit amb una cinta mètrica. La longitud que obtinguis -80cm, 90cm, 95cm..- és la talla de sostenidors que has de fer servir. Per conèixer la copa, cal que mesuris l'altura del teu pit i restis el resultat que hagis obtingut al contorn. Si la diferència és de 10 cm, la teva copa és una A; si és de 15, una B; si és de 17 una C; si és de 20 una D i si és de 22 una E.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

a mi no em serveix
Anònim, 12/07/2018 a les 12:53
+3
-2
si segueixo aquesta manera, hauria de portar una 85A i ni de conya m'entra un sujetador tant petit, porto la 90B i em va perfectee
Ummmh
Anònim, 12/07/2018 a les 13:12
+4
-0
Com es mesura laltura del pit?
Poc tetudes
Anònim, 12/07/2018 a les 13:15
+14
-0
Jo agafo la més petita i sempre em sobra espai
Like si a algu més li passa
dubte
Anònim, 12/07/2018 a les 13:25
+30
-0
com es calcula l'altura del pit
Perque portar-los?
Anònim, 12/07/2018 a les 13:35
Interessant
+95
-0
Algun dia podríeu fer un article amb els pros i els contres de portar sostens i els beneficis de no portar-los😊
Avera
Anònim, 12/07/2018 a les 15:30
+9
-23
Si portem sostens es per sostenir el pit, tal i com diu la paraula, perque sino als 20 anys el tindràs tot penjat i desfet.
Jo porto sostens perquè vull que les meves tetes aguantin fins els 40 firmes
Mentida
Anònim, 12/07/2018 a les 18:45
+7
-0
Dur sostens atrofia els musculs dels pits, l'ideal per que no et caiguin es no dur-ne
Sorry
Anònim, 13/07/2018 a les 08:41
+7
-0
Reina , és totalment el contrari . Sense sustenidors tens uns pits moltm es ferms que amb . T'ho dic jo . El sostens va fatalissim , tant pels pits com per l'esquena....
Per a la poc tetuda
Anònim, 12/07/2018 a les 15:05
+13
-1
No ets l'única. A mi també em passa
Mides diferents
Noia, 12/07/2018 a les 15:32
+20
-1
Noies no ho sé vosaltres, pero jo tinc un pit molt més petit que l'altre en diferència. Que faig? Normalment porto el que li va bé al pit gran, perquè si no s'em surt per tot arreu... Que haig de fer?
X2
Anònim, 12/07/2018 a les 20:38
+3
-0
A mi em passa el mateix. En un tinc una talla 95 i l’altre 85🤷🏻‍♀️ Tot i així porto la talla del pit més gran.
Te’l han de fer a mida
Anònim, 12/07/2018 a les 23:17
+0
-0
Has d’anar a una botiga específica per a que te’l fasen a mida. Així al pit més petit li posaràn relleno per a que visualment queden simètrics. Això si, són molt cars.
No problem
Anònim, 13/07/2018 a les 01:42
+2
-1
A mi i a tothom li pasa això, normalment el pit esquerra el tenim més gran perquè tenim el cor, així que ni et preocupis és una cosa molt normal.
Mai he sabut
Anònim, 12/07/2018 a les 15:43
+3
-0
Yo fins fa poc pensava que purtava una 85 o 90 y mai m'anaven bé fins que vaig anar al mercat a una dona que en sabía molt y emb va dir la teva es la 95 de copa petita y m'el vaig provar y m'anava perfecte així que esta interesant aquest article
Tinc un dubte
Anònim, 12/07/2018 a les 15:59
+7
-0
Com es mesura l'altura del pit??
no em.cuadta
Anònim, 12/07/2018 a les 16:06
+4
-0
segons aixo hauria de portar una 105C i a mi aixo em va molt gran, porto la 95 C i em va dpm
Ok
Anònim, 12/07/2018 a les 16:49
+3
-0
Segons això hauría de portar un 85 copa E 😂😂
No funciona així
Anònim, 12/07/2018 a les 23:11
+1
-0
La talla surt de el contorn de baix del pit en cm i li sumes 15 cm. Aquest seria el “nombre” de la talla. I la lletra surt de mesurar el contorn de baix del pit menys el contorn per sobre del pit. Com més petit siga aquest nombre, més petita serà la copa i com més gran siga el nombre, més gran serà la copa
Gent equivocada per lo de portar o no sostens
Anònima, 13/07/2018 a les 11:35
+0
-0
Sempre depen de la muda dels teus pits si va millor portarne o no, per example jo tinc una 100A I si no en portes em faria mal l’esquena a part de que a vegades es incomode, en contra si tens els pits petits entenc que sigue mes comode no portarne, i a mes cadascú te la sua perspectiva sobre si son pits caiguts o no, i hi ha gustos com colors potser no a tothom els hi hagraden firmes.
no medir
Random Girl, 13/07/2018 a les 19:18
+0
-0
yo quan vaiga comprar soten, agafo tallas petites i ya. no em paro a medir quina he da agafr pk es perdre massa el temps amb la de gent k hi acostuma a haver.