Una noia que feia cua li va dir que no es comprés aquell biquini perquè era massa «gorda», i ella li va contestar

per Adolescents.cat, 13 de juliol de 2018 a les 14:18 |
Us compartim la història que va ciure la Jessica Portelli, una noia de 24 anys, quan l'estiu passat va viure una de les situacions més incòmodes de la seva vida. Així és com va reaccionar.

Mentre feia cua en una botiga de roba interior per emprovar-se un biquini, una clienta que també s’esperava li va dir…


—Ets massa “gorda” per aquest biquini…

Un comentari que podria haver enfonsat a qualsevol però que la Jessica va saber gestionar amb tota la contundència del món.

«Quan la dona em va dir aquell comentari tan lleig, només em vaig allunyar i li vaig dir que noies com ella no haurien de dir-li a noies com jo el que poden o no utilitzar. Jo tenia el bikini a la mà, i li vaig dir que hauria de veure'm amb el bikini posat però ella va seguir rient-se de mi.

Normalment no publico fotos de mi mateixa, tot i això, el que em va passar ho haig de compartir perquè tothom ho vegi: Una noia a la botiga avui ha dit que "noies com jo" no hauríem d'utilitzar bikini. Bé noia, deixa'm dir-te una cosa: estic feliç amb el meu cos i amb la meva graaaan panxa. Pot ser de qualsevol talla i lluir bé. Perquè, per si no ho saps, la confiança és el que realment fa sexys les persones»
 
Participació
Idola
Per Anònim el 14 de juliol de 2018 a les 13:04
1   1
Sense paraules👏🏻👏🏻👏🏻

Si fos una prima...
Per Anònim el 14 de juliol de 2018 a les 12:35
5   2
Si una gorda li digues aixo a una prima avere si hagea sigut tant OLE.

OLE
Per Anònim el 13 de juliol de 2018 a les 22:30
7   1
OLe ella i els seus ovaris 💪🏻💪🏻💪🏻

Genial!
Per Anònim el 13 de juliol de 2018 a les 20:44
5   1
Molt ben dit!! I encara no em puc creure que hi hagi gent que faci comentaris com el d'aquesta noia!

Ole
Per Noemí el 13 de juliol de 2018 a les 19:51
4   1
Ole el teu cony nena! 👏🏼👏🏼

Ja ja
Per Anònim el 13 de juliol de 2018 a les 18:49
10   0
Veig molt m'agrada però en realitat molts adolescents fan el mateix.

jo li hagues dit a la imbecil de la cua
Per Anònimamatoll el 13 de juliol de 2018 a les 17:02
8   1
'' escolta maca, tu ets model o alguna cosa aixi? tu no emb coneixes per dirm-me aixo i per si no t' has enterat, ets patetica rien-te de algu com jo, per culpa de gent sense sentiments hi ha tans estereotipis i complexes''

ole ole y ole
Per Anònima el 13 de juliol de 2018 a les 16:56
3   1
per aquesta noia tan maca i a mes no s' avergonyeix del seu cos, es va passar 4 pobres la noia de la cua, ella que era? model? no es que tingui cos d' escandalo pero ha d' estar be amb ella mateixa, es igual, gorda, prima...

L'adoro✨🦋🙏🏼
Per Anònima 16 el 13 de juliol de 2018 a les 16:41
16   1
"Pot ser de qualsevol talla i lluir bé. Perquè, per si no ho saps, la confiança és el que realment fa sexys les persones." Tanta raó...💗 A més, mai ens em d'oblidar que tots els cossos són bonics✨

Olé su coño
Per Anònima el 13 de juliol de 2018 a les 16:39
24   1
A qué collons va la tía i li diu k no pot posarse aquell bikini. En sembla de ser una puta i gilipolles, contenta estic de que alguns al segle XXI puguin acceptarse al ser com son a ells mateixos i als demes. A molta gent k es grassoneta Hi ha de anar a comprarse roba/banyadors/bikinis els i costa trobar la selva talla pero k et vingui una desgrasiada de merda i et digui algo a lo millor el problema el te ella. A lo millor no me explicat be i o algo, pero vull dir k ningu es perfecte, I k so estás millorant per tú poderte sentir millor i et ve algún gilipollas i et diu algo com k perts aquella ilusio de esforsarte a se qui vols se. Sisplau, no us fiqueu amb la gent o k es molta prima o molta gorda, pq no importa. La societat ens a ensenyat,sobretot a Les noies i dones, k em de ser de una manera i gracies a deu ara aixo se está cambiant pero no podemos cambiarlo del tot si no ens acceptem tal com som.

Hola
Per Anònim el 13 de juliol de 2018 a les 16:19
5   3
Em sembla molt bé

Oleeee
Per Anònim el 13 de juliol de 2018 a les 15:32
5   2
Puta ama tia. Si a mi m'haguessin dit això, hagués entrat en depressió, pero aquesta amb dos collons. Em fa super feliç saber que hi ha gent així al món, ets una grande!

100% d'acord
Per Anònim el 13 de juliol de 2018 a les 15:15
10   2
Falten persones que penssin aixi i en sobren de les que comenten malament

Oleeee
Per Anònim el 13 de juliol de 2018 a les 15:13
30   2
Puta ama tia. Si a mi m'haguessin dit això, hagués entrat en depressió, pero aquesta amb dos collons. Em fa super feliç saber que hi ha gent així al món, ets una grande!

Esta gorda i no es cap insult
Per Anònim el 13 de juliol de 2018 a les 15:00
8   22
Aquesta noia té obessitat; una enfermetat que provoca malalties cardiovasculars, propensió a tenir artrosis i altres malalties. Aquesta noia ha d'estimar el seu cos quan el seu cos sigui sa i no quan el seu cos li pot provocar danys en un futur o en el present. El comentari de l'altre noia està fora de lloc però no deixa de ser una descripció objectiva del seu cos.

nose
Per Anònim el 20 de juliol de 2018 a les 15:47
0   0
home jo crec que si que te obesitat...
jo no la veig obesa