5 consells que em va donar una amiga per veure'm més guapa en només un dia

per Redacció , 14 de juliol de 2018 a les 13:49 |
Segurament existeixen noies que no els fa por ensenyar el seu cos. Però jo no sóc d'aquestes. Jo sóc de les altres. Aquelles que pateixen quan arriba el bon temps, les piscines i els dies de platja. Aquelles que pateixen perquè tenen cel·lulitis, o perquè tenen uns pits petits, o grans, o perquè tenen una piga a l'esquena, o els dits dels peus torts, o...

Aquest tipus de noies som massa complicades per entendre'ns a nosaltres mateixes. Encara no hem après a mirar més enllà del físic per adonar-nos que la felicitat és alguna cosa més que unes cames primes, una panxa plana o uns llavis carnosos.


Sabem la teoria i ens repetim un cop i un altre —sense creure-ho— que el més important és l'interior, però costa tant posar-se davant del mirall i evitar veure tot allò que canviaries...

Cansada de veure'm menys guapa del que segurament sóc, fa uns dies vaig preguntar-li a una amiga —del grup de les que no els fa por mostrar el seu cos tal com és— com s'ho feia...


Em va dir cinc coses que ella fa cada dia des de fa temps...



Cada matí em miro al mirall i em dic en veu alta que són bonica. Al principi només ho deia i no m'ho creia. Però si ho fas cada dia, el teu cervell s'ho creu. Agradar-se és una qüestió d'actitud...



Faig esport —tot i que no puc fer tot el que m'agradaria—. Però des que faig exercici tinc més seguretat en mi mateixa, sóc més optimista i em veig millor.



Després de l'accident, estava enfadada amb el món i amb la vida. No era feliç. Tot em semblava malament. Un dia vaig decidir que era impossible que el món em tingués mania només a mi i vaig provar de canviar la meva actitud. En lloc de criticar tot allò que no m'agradava i retreure-li a la vida tot allò del que m'havia privat, vaig començar a buscar el costat positiu. Tot va canviar. Un cop més, una qüestió d'actitud.



He deixat de preocupar-me per la gent que em mira pel carrer. També de la gent que, quan vaig a la platja, miren de reüll... Viure acomplexada no em provocava res més que inseguretats i deixar de fer coses que m'agradaven. Així doncs, passo dels que miren. Faig el que em ve de gust i a qui no li estigui bé, que s'aguanti.



I m'he donat permís per deixar de comparar-me amb altres noies i estimar-me tal com sóc. Perquè sóc única. I perquè, per fi, he entès que no ser la noia més bonica del món, no vol dir que no pugui ser una noia bonica.

Vaig dir-li que tenia tota la raó del món i que ho posaria en pràctica. A canvi dels consells, vaig convidar-la al cafè. Ella va riure. Sempre riu. Fa temps que és la meva millor amiga i la meva ídola.

—M'aguantes la porta, reina? Que si no, amb la cadira de rodes, no passo... —em va demanar.

L'últim d'arribar al cotxe és tonto! —va cridar mentre s'allunyava empenyent les rodes de la cadira amb els braços i descollonant-se per haver-me fet perdre temps aguantant la porta amb l'únic objectiu de guanyar-me distància.

Sóc tonta, vaig dir-me en veu alta.
Participació
I a mi que
Per Anònim el 16 de juliol de 2018 a les 19:40
1   0
Si que es veritat que no importa el que pensi la gent pero en realitat tefecta el que diguin. Si que tinporta

Pèls de punta
Per Anònim el 15 de juliol de 2018 a les 10:41
2   0
100% real que el final m'ha donat un calfred i m'ha deixat els pèls de punta.

Pqqq jodeer
Per Anònim el 14 de juliol de 2018 a les 22:59
7   0
Soc l unica q estic rodejada de gent.sempre i em sento sola? No estic felis, no tin amics, totom em falla,...vaia verdedera merda

No
Per Anònim el 15 de juliol de 2018 a les 08:57
3   0
No ets l'única...
Olé
Per Anònima 13 el 14 de juliol de 2018 a les 18:18
4   1
Totalment d’acord. Però a part de fer això, tmb s’hauria de canviar la societat, ja q si tens algun complexe, la gent s’aprofitara per burlar-se, i aixo no t’ajudarà pq t’acabaras creient el q et diguin els altres.

gairebé
Per Anònim el 14 de juliol de 2018 a les 22:48
5   0
el que desitges es gairebé impossible
😍❤
Per Anònima el 14 de juliol de 2018 a les 16:54
7   0
Quins bons consells, intentaré fer-los, necesito agradarme.

emmmm
Per Anònim el 14 de juliol de 2018 a les 16:43
17   0
DESCRIPCIÓ DE LA MEVA VIDA QUAN HA DIT: Jo sóc de les altres. Aquelles que pateixen quan arriba el bon temps, les piscines i els dies de platja. Aquelles que pateixen perquè tenen cel·lulitis, o perquè tenen uns pits petits, o grans, o perquè tenen una piga a l'esquena, o els dits dels peus torts, o... Aquest tipus de noies som massa complicades per entendre'ns a nosaltres mateixes. Encara no hem après a mirar més enllà del físic per adonar-nos que la felicitat és alguna cosa més que unes cames primes, una panxa plana o uns llavis carnosos. Sabem la teoria i ens repetim un cop i un altre —sense creure-ho— que el més important és l'interior, però costa tant posar-se davant del mirall i evitar veure tot allò que canviaries... OSIGUI 100% JOOOO

Jolin
Per Anònim el 14 de juliol de 2018 a les 16:19
8   0
Joo que bonicc, m'agradat moltisimm. Gràciees❤️

impresionant
Per Anònim el 14 de juliol de 2018 a les 16:11
8   0
UAAAUU!!! tronu que totes les noies ho haurien de llegir

Olé
Per Anònima 13 el 14 de juliol de 2018 a les 15:49
14   1
Totalment d’acord. Però a part de fer això, tmb s’hauria de canviar la societat, ja q si tens algun complexe, la gent s’aprofitara per burlar-se, i aixo no t’ajudarà pq t’acabaras creient el q et diguin els altres.

14 anys
Per Anònim el 14 de juliol de 2018 a les 15:34
23   1
Posare aixo en practica perqué últimament no m'agrado molt... gracies a la noia que ho ha escrit!!!

M'ha encantat!
Per Anònima el 14 de juliol de 2018 a les 15:06
16   0
No m'esperava el final!! Molt bonic!

🤤🤤🤤😍
Per Anònim el 14 de juliol de 2018 a les 14:17
58   3
Aquest artícle m'ha encantat😍🤤hauríeu de penjar més coses de nois/noies que envien experiències, consells...i menys coses de OT i aquestes merdes que els que no ens agraden ens fotem i molts adolescents ho diuen però passeu de nosaltres.

🧡totes som precioses
Per Anònim el 14 de juliol de 2018 a les 14:14
9   0
😍😍😍M'encanta!!! I espero que també t'encanti, i que t'encantis✨

😍😍😍