CONTINGUT PATROCINAT

Descobreix com cuidar bé els teus cabells amb aquest test

| 19/08/2018 a les 06:00h
Arxivat a: INTERACTIUS, consells, cabells
 
Imatge il·lustrativa
A l'estiu...menys és més! Menges menys, portes menys roba, tens menys preocupacions...de vegades, però, com més t'exposes menys confiança tens. Com pots estimar-te més aquest estiu?

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Planxa planxa i més planxa
Anònim, 17/07/2018 a les 19:39
Interessant
+92
-1
Trobo que no es pensa gaire amb el cabell arrissat. Gairebé sempre et surt l'opció de planxa
Pelo rizado
Anònim, 18/07/2018 a les 00:08
+27
-0
En això tena raó pk holaaa? Tb existim.
Arrissades al poder.
eeh
Anònim, 11/08/2018 a les 20:02
+17
-0
i jo que? no el tinc ni arrissat ni llis jajaja 😂

AJUDAAAA 😂😂😂
Hdhdhz
Anònim, 17/07/2018 a les 19:56
Molt interessant
+227
-2
Aixo que es, esteu patrocinant tresemme? ?
Pensava que ens donariau consells per el cabell a l'estiu.
idem
Anònim, 17/07/2018 a les 22:08
+22
-0
jo tb he flipat
Igual
Anònim, 17/07/2018 a les 22:30
+9
-0
Totalment d'acord amb tu
SPAM
Anònim, 30/07/2018 a les 14:56
+5
-0
marameva quin spam
okai
Anònim, 16/08/2018 a les 16:47
+4
-1
Jo crec que està bé que patrocineu productes i tal perquè d'algun lloc us han d'arribar diners per fer el que feu redactors, però podrieu pensar una altre manera de fer publicitat d'aquest producte.. No sé una altra manera seria veient si aquest producte funciona o no. Es que m'he sentit un pèl enganyada hehe
Petons!
Propaganda
Anònim, 17/07/2018 a les 20:14
Molt interessant
+128
-2
Ara feu propaganda de xampus?
Hola..?
Anònima, 17/07/2018 a les 21:50
Interessant
+94
-2
Puto marketing de merda
la colaboració
Anònim, 17/07/2018 a les 22:13
+20
-1
de la vostra vida
Que?
Anònim, 18/07/2018 a les 01:26
Interessant
+76
-2
Pero aixo es un article o un link directe a la publicitat? Adolescents abans molava mes
PATROCINAT
Anònim, 18/07/2018 a les 10:23
+19
-0
Si veniu de insta, ja ho posa a dalt, sota el nom de @adolescents_cat, posa PATROCIONAT!!!
Timo
Anònim, 18/07/2018 a les 11:22
+13
-3
Vaia timo, s'han venut i ens l'han colat.
...
Anònim, 30/07/2018 a les 12:32
+21
-1
Ningú pensa en les persones amb els cabells curts...
Yaa
Anònima, 30/07/2018 a les 14:46
+18
-0
Cabells curts y ondulats/arrissats... es molt difícil mantenir-los perfectes sense que es bombegin per la calor i la xofagor
Siusplau!
Anònima, 30/07/2018 a les 12:53
+1
-0
Podeu respondre aquesta enquesta de la Raíz!?



TxdxhgpHzn2

Moltes gràcies!
Cabell rissat o ondulat
Anònim, 30/07/2018 a les 19:28
+11
-0
Eii algu q tingui els cabells tirant a llargs ondulats o rissats em podría donar consells per q quedin beee. Mersi.
cabell més o menys llarg rinxolat
Anònim, 01/08/2018 a les 17:14
+6
-0
jo faig servir SEMPRE productes naturals xk són els que fan menys mal al cabell. després de dutxar-me em poso o oli d'argan o algun altre oli. de tant en tant també em poso oli de coco (enplan cada dues setmanes o així). sí et pentines per desenredar fes-ho o abans de dutxar-te o a dins de la dutxa xk el cabell no et quedi estirat. que t'hagi servit🙂❤️
Estimats treballadors d’Adolescents.cat,
Anònim, 01/08/2018 a les 17:08
+10
-4
Se suposa que aquest atricle era per a que ens donàreu consells sobre com cuidar els nostres cabells al estiu, però sabeu què, això no ha estat així, us ha pogut més el patrocini ( diners ) d’una marca, que satisfer realment als vostres visitants. No cal que enganyeu, si ja sabíeu que anàveu a fer aquest patrocini, doncs el poseu com anunci, i no ens feu tragar-nos tot aquest rollo de tests.
Som adolescents, però no per això som més manipulables.

Atentament,

Anonim/a Adolecents.cat
Carrefour
Anònim, 01/08/2018 a les 17:13
+9
-2
Magredaria que fessiu un article sobre lanunci
masclista del carrefour. Gràcies. Crec que tothom se nhauria de concienciar.
Per cert, i aquet article... i els nois?
wow
Anònim, 11/08/2018 a les 20:05
+0
-0
ACABO DE VEURE'L I HE FLIPAT, QUINA VERGONYA
Indignació
Anònim, 01/08/2018 a les 17:26
+5
-2
Trobo indignant que patrocineu una marca de productes de bellesa que tracta amb animals i els maltracta....
Adicta a la (de)coloració
Anònima, 01/08/2018 a les 17:31
+4
-1
No m’he tenyit ni un sol cop el cabell xd
CANSDA
Anònim, 01/08/2018 a les 20:32
+12
-2
TU LOKO sempre criticeu mol adolescents.cat,averr estan patrocinant algo,no es per tant,quanta gent ho fa?,esque els maxaqeu per tot ostia.
Jaja
Anònim, 02/08/2018 a les 12:58
+4
-0
La pregunta de què desitges els risos de la zendaya rastes O color fantasia em fa gràcia perquè jo els risos com la zendaya ja els tinc no tants però els tinc,el meu cabell per si sol és de 3 colors negre, pèl-roig i castany i si em pentino el cabell sec ja em surten rastes no podeu picar un altre desig per les que tenim risos jajaja 😂
Sorry not sorry
Anònim, 09/08/2018 a les 21:36
+0
-0
#demilovato 😂😂 m encanta la cançó😂
Repeticio
Anònim, 10/08/2018 a les 08:40
+2
-0
Aquest test i aquests consells potser jo els he vist com 3 vegades com a minim
Tresseme xddd
Anònim, 10/08/2018 a les 10:34
+0
-1
Tresseme es una estafa, adolescents no feu cas, el millor champu que podeu utilitzar es matrix-biolage, que es de perruqueria de veritat, a mi no m enganyeu xd un champu que costa 4€ ha de ser l ideal? JAJAJAJAJA abans em rapo tots els Cabells mes del que tinc ja, si lunic que porta es silicona i aromatitxans, la silicona no deixa respirar al Cabell, si el vostre objectiu es quedar-vos calbs endevant xd
Hemm. Vale
Anònim, 10/08/2018 a les 13:01
+0
-0
L'he trobat molt merda
I els cabells dels nois quee
Anònim, 10/08/2018 a les 13:54
+3
-1
Tmb hauríeu de pensar amb els nois q ens agrada tenirlos tmb fins i perfectes!!!!
CRACKS
Anònim, 16/08/2018 a les 11:13
+0
-0
Quant us han pagat ?
Que Fort
Anònim, 16/08/2018 a les 22:44
+0
-0
US ESTEU VENENT