CONTINGUT PATROCINAT

Descobreix com cuidar bé els teus cabells amb aquest test

| 15/08/2018 a les 08:30h
Arxivat a: INTERACTIUS, cabells, consells
Imatge il·lustrativa
A l'estiu...menys és més! Menges menys, portes menys roba, tens menys preocupacions...de vegades, però, com més t'exposes menys confiança tens. Com pots estimar-te més aquest estiu?

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Planxa planxa i més planxa
Anònim, 17/07/2018 a les 19:39
Interessant
+55
-1
Trobo que no es pensa gaire amb el cabell arrissat. Gairebé sempre et surt l'opció de planxa
Pelo rizado
Anònim, 18/07/2018 a les 00:08
+8
-0
En això tena raó pk holaaa? Tb existim.
Arrissades al poder.
eeh
Anònim, 11/08/2018 a les 20:02
+0
-0
i jo que? no el tinc ni arrissat ni llis jajaja 😂

AJUDAAAA 😂😂😂
Hdhdhz
Anònim, 17/07/2018 a les 19:56
Molt interessant
+148
-1
Aixo que es, esteu patrocinant tresemme? ?
Pensava que ens donariau consells per el cabell a l'estiu.
idem
Anònim, 17/07/2018 a les 22:08
+13
-0
jo tb he flipat
Igual
Anònim, 17/07/2018 a les 22:30
+4
-0
Totalment d'acord amb tu
SPAM
Anònim, 30/07/2018 a les 14:56
+2
-0
marameva quin spam
Propaganda
Anònim, 17/07/2018 a les 20:14
Interessant
+89
-2
Ara feu propaganda de xampus?
Hola..?
Anònima, 17/07/2018 a les 21:50
Interessant
+59
-1
Puto marketing de merda
la colaboració
Anònim, 17/07/2018 a les 22:13
+17
-1
de la vostra vida
Que?
Anònim, 18/07/2018 a les 01:26
+44
-2
Pero aixo es un article o un link directe a la publicitat? Adolescents abans molava mes
PATROCINAT
Anònim, 18/07/2018 a les 10:23
+13
-0
Si veniu de insta, ja ho posa a dalt, sota el nom de @adolescents_cat, posa PATROCIONAT!!!
Timo
Anònim, 18/07/2018 a les 11:22
+8
-2
Vaia timo, s'han venut i ens l'han colat.
...
Anònim, 30/07/2018 a les 12:32
+15
-1
Ningú pensa en les persones amb els cabells curts...
Yaa
Anònima, 30/07/2018 a les 14:46
+12
-0
Cabells curts y ondulats/arrissats... es molt difícil mantenir-los perfectes sense que es bombegin per la calor i la xofagor
Siusplau!
Anònima, 30/07/2018 a les 12:53
+1
-0
Podeu respondre aquesta enquesta de la Raíz!?





Moltes gràcies!
Cabell rissat o ondulat
Anònim, 30/07/2018 a les 19:28
+9
-0
Eii algu q tingui els cabells tirant a llargs ondulats o rissats em podría donar consells per q quedin beee. Mersi.
cabell més o menys llarg rinxolat
Anònim, 01/08/2018 a les 17:14
+4
-0
jo faig servir SEMPRE productes naturals xk són els que fan menys mal al cabell. després de dutxar-me em poso o oli d'argan o algun altre oli. de tant en tant també em poso oli de coco (enplan cada dues setmanes o així). sí et pentines per desenredar fes-ho o abans de dutxar-te o a dins de la dutxa xk el cabell no et quedi estirat. que t'hagi servit🙂❤️
Estimats treballadors d’Adolescents.cat,
Anònim, 01/08/2018 a les 17:08
+8
-3
Se suposa que aquest atricle era per a que ens donàreu consells sobre com cuidar els nostres cabells al estiu, però sabeu què, això no ha estat així, us ha pogut més el patrocini ( diners ) d’una marca, que satisfer realment als vostres visitants. No cal que enganyeu, si ja sabíeu que anàveu a fer aquest patrocini, doncs el poseu com anunci, i no ens feu tragar-nos tot aquest rollo de tests.
Som adolescents, però no per això som més manipulables.

Atentament,

Anonim/a Adolecents.cat
Carrefour
Anònim, 01/08/2018 a les 17:13
+7
-0
Magredaria que fessiu un article sobre lanunci
masclista del carrefour. Gràcies. Crec que tothom se nhauria de concienciar.
Per cert, i aquet article... i els nois?
wow
Anònim, 11/08/2018 a les 20:05
+0
-0
ACABO DE VEURE'L I HE FLIPAT, QUINA VERGONYA
Indignació
Anònim, 01/08/2018 a les 17:26
+4
-2
Trobo indignant que patrocineu una marca de productes de bellesa que tracta amb animals i els maltracta....
Adicta a la (de)coloració
Anònima, 01/08/2018 a les 17:31
+4
-1
No m’he tenyit ni un sol cop el cabell xd
CANSDA
Anònim, 01/08/2018 a les 20:32
+9
-2
TU LOKO sempre criticeu mol adolescents.cat,averr estan patrocinant algo,no es per tant,quanta gent ho fa?,esque els maxaqeu per tot ostia.
Jaja
Anònim, 02/08/2018 a les 12:58
+3
-0
La pregunta de què desitges els risos de la zendaya rastes O color fantasia em fa gràcia perquè jo els risos com la zendaya ja els tinc no tants però els tinc,el meu cabell per si sol és de 3 colors negre, pèl-roig i castany i si em pentino el cabell sec ja em surten rastes no podeu picar un altre desig per les que tenim risos jajaja 😂
Sorry not sorry
Anònim, 09/08/2018 a les 21:36
+0
-0
#demilovato 😂😂 m encanta la cançó😂
Repeticio
Anònim, 10/08/2018 a les 08:40
+1
-0
Aquest test i aquests consells potser jo els he vist com 3 vegades com a minim
Tresseme xddd
Anònim, 10/08/2018 a les 10:34
+0
-1
Tresseme es una estafa, adolescents no feu cas, el millor champu que podeu utilitzar es matrix-biolage, que es de perruqueria de veritat, a mi no m enganyeu xd un champu que costa 4€ ha de ser l ideal? JAJAJAJAJA abans em rapo tots els Cabells mes del que tinc ja, si lunic que porta es silicona i aromatitxans, la silicona no deixa respirar al Cabell, si el vostre objectiu es quedar-vos calbs endevant xd
Hemm. Vale
Anònim, 10/08/2018 a les 13:01
+0
-0
L'he trobat molt merda
I els cabells dels nois quee
Anònim, 10/08/2018 a les 13:54
+1
-0
Tmb hauríeu de pensar amb els nois q ens agrada tenirlos tmb fins i perfectes!!!!