Així és el noi que s'ha gastat més de 15.000 euros en aconseguir els «llavis perfectes»

per Redacció, 31 de juliol de 2018 a les 10:49 |
Cada dia es coneixen més casos de persones que se sotmeten a desenes de retocs estètics per assemblar-se a celebrities o personatges de ficció a qui admiren. Un dels últims que ha arribat als mitjans de comunicació és el de James Holt, un jove britànic de 24 anys obsessionat amb Kylie-Jenner.

Segons explica a The Mirror, s'ha sotmès a diverses operacions estètiques (nas, boca, pòmuls...) per canviar per complet la seva aparença física i aconseguir el "look artificial" i els "llavis perfectes" que sempre ha desitjat. En total, i comptant també altres tractaments com les infiltracions de bòtox, aquest jove s'ha gastat més de 43.000 euros en modificar el seu rostre, 15.000 dels quals han estat "invertits" en els seus llavis.


"Abans era avorrit i senzill, em veia igual que els altres. Vull destacar i semblar diferent" explica James Holt. De fet, i malgrat haver passat pel quiròfan diverses vegades, aquest jove assegura que encara no està satisfet amb la seva imatge i no descarta operar-se de nou. 

 
Arxivat a:
ACTUALITAT, noi, llavis, estètica
Participació
Perfectes?
Per Anònima el 4 d'agost de 2018 a les 16:10
0   0
A mi no em semblen gens perfectes ni bonics mes aviat horrorosos... Però cadascu té els seus gustos... si jo tingues tants diners no mel’s gastaria en això. Pd. Enserio heu de parlar de politica aquí? El proxim tema que serà? Ets del Barça o del Madrid? Anda ya

quin horror
Per AnònimaMerlina el 1 d'agost de 2018 a les 17:23
0   0
podia fer servir els diners per alguna cosam es util

...
Per Anònim el 1 d'agost de 2018 a les 02:50
0   0
Em fa molta gràcia jajajaja. estava esperant uns llavis perfectes- quan es desperta la boca li ha de fer olor fatal per deixar-la oberta tota la nit

Ajudaaa
Per Anònima el 31 de juliol de 2018 a les 22:38
0   0
fa pocs dies m'ha vingut la regla Amb 16 anys va estar bastant tard la veritat I doncs volia preguntar quina marca de compreses models i tot això feu servir per exemple el Tampax Doncs si ho feu servir d'un model per exemple en compresses faig servir sense les ales Quin ús va millor quina marca, Quines Utilitzeulitzeu i si va bé i també a part si feu servir alguna cosa més pel cuidado íntim dels genitals??? Perdó per les faltes Moltíssimes gràcies heu estat de gran ajuda

La regla
Per Anònim el 18 d'agost de 2018 a les 14:59
0   0
Jo utlilitzo els tampax de la marca del mercadona,van superbeeee!!
🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 19:18
2   12
VIVA ESPAÑAAAAA COÑOOOOOO Que en vuestros deni aún pone nacionalidad española xatus

Emmm no
Per Anònim el 1 d'agost de 2018 a les 14:37
1   0
Si deixessin votar no seria independent, nomes cal veure la distribucio dels escons
ehm
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 20:46
1   2
spas pq hi fica espanya en el meu DNI? (s.escriu aixi xatu) Doncs pq espanya no es democratica i no deixa votar els seus ciutadans, pq saps q passaria si ens deixessin votar? catalunya seria independent, i espanya aixo no ho pot permetre ja q una immensa i important part dels calers q te els treu de cat. (i no els torna, esta mes q comprovat). Aixi q deixem dir.te q estas mal informat
.
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 20:29
3   1
Aquí es respecta a tothom eh...
XD
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 17:00
3   1
Els seus llavis s'assemblen en el cul que tenen els monos jajajaj

Se li cau la baba no??
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:52
3   0
No se eh, pero vaja, no ppt rancar la boca😂

FLIPANT
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:43
5   0
Una barbaritat el que s'ha gastat per que quedi així, en canvi altres que no tenen ni per un granitzat, molt fort, el mon se'n va a la merda

Tota la raó
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 20:27
1   0
Tanta gent que mor de gana i aquí tenim a un que s’ha gastat la pasta en uns “llavis perfectes” FLIPANT.
ECS
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:36
3   1
Quin fàstig!!

La meva opinio
Per Noia el 31 de juliol de 2018 a les 14:36
3   3
A ver això queda super antinatural i antiestetic....buf pobreu noi, deu tenir només una neurona al cap i ni això pq s'ha de ser tonto per gastar-se tants diners en aquesta merda jajajajaja

.
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:26
8   3
perque collons ens empenyem tant en ficar-nos a les vides dels demes? si a ell li agrada doncs perf

X diversió
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:24
5   0
Q fagi el q vulgui l home pro stic amb vosaltres q es una manera d perdre els diners

HORRIBLE
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:19
7   0
Veig HORRIBLE q algú es gasti tants diners en arreglarse alguna part del seu cos: Tots som humans, i ens hem d'estimar tal com som; per dins i per fora❤️

EMMM..
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:09
7   0
BOCA XOXO

Deumeu
Per Anònima el 31 de juliol de 2018 a les 13:50
3   0
Kina destrosada de cara Mapostu el que vulguis a que aket era un tio minimament bo i que ara sha sotmes a tot tipus doperacions i coses rares amb les que nomes ha aconseguit posar els seus llavis en perill dinfeccions i gastarse moltisims diners aixi pk si

Els llavis
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:49
8   0
Sóc la única a qui els llaviss d'aquest paio Li recorden un Donut?

What?
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:45
8   0
Quin estropici de llavis

Ecss
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:44
20   1
No sé vosaltres, pero a mí en fot fàstic

Horrible
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:43
13   0
Els seus llavis son horribles... no els pot ni tancar... maremevaaaa

Sii
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:43
30   13
Jo soc INDEPENDENTISTA i no men avergonyeixo per res... I u soc pk si... Pk he nescut aqui i pk es la meva terra

com a argument...
Per Anònim el 2 d'agost de 2018 a les 18:41
0   0
...és una mica flojillo eee
Holis
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:42
19   7
Soc catalana i espanyola i respecto a qui em respecta. Es a dir, siguis catala o espanyol, si no em respectes no et respectare.

Ejemm..
Per Anònima el 31 de juliol de 2018 a les 13:41
19   0
Aixo de perfecte...

.
Per Anònimaaa el 31 de juliol de 2018 a les 13:41
33   0
Com menja? I com tanca la boca?😂😂

Horrible
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:40
31   1
Els seus llavis son horribles... no els pot ni tancar... maremevaaaa

Nose jo pro
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:32
32   0
Semblen dues salsitxes 😂😂

maricon
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:31
17   83
vaya imbezil el tio mas feo que una mierda de perro

Per el/la de dalt
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 20:12
9   0
Diu: apren a escriure però diu Haveure...
Haveure si aprenem
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 18:28
6   2
No ho dic a males. Pero abans de insultar algú, apren a escriure. 😉
Insults gratis
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 16:20
13   0
Potser tens un mal dia pero relax, no cal anar insultant per la vida! Si t'insultessin a tu no t'agradaria gens ni mica! Ja sta nms era aixo!
Per la de dalt
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 16:02
14   1
Ah vale, i se suposa que si sí q conwc la persona i ho penso, sí que li puc dir maricon? Ah valeeee Maremeva de veritat Il.luminada :)
WTF?? Aixi sobra i o saps
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:47
25   1
Pq collons as d dir maricon a algu sense coneixel??
Perdó!!!!!
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:26
13   3
Maricon només ho diuen els gilipollas.
Perdó!!!!!
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:24
29   3
Maricon només ho diuen els gilipollas.
Vaya
Per Anònima el 31 de juliol de 2018 a les 13:29
24   0
Doncs l’han estafat

nomes es pura curiositat i amb tot el respecte
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 12:01
246   500
Que dongui dislike qui es independent i qui dongui like qui no. Ho faig amb tot el respecte i nomes es per saber-ho. I si sou atrevits, us animo a exposar de manera educada els vostres arguments. Totalment imparcial. RESPECTE PER A TOTES LES RESPOSTES SIUSPLAU i qui insulti sabra que no te rao pq insultar es el recurs que fan servir qui no sap de que parla.

a veure
Per AnònimaMerlina el 1 d'agost de 2018 a les 17:26
0   1
que vols dir? no has dit practicament res, nomes '' amb tot respecte'' pero que vols dir? que vols opinar?
Hostiab es veritat
Per Anònim el 1 d'agost de 2018 a les 14:24
5   0
Em sap greu es independentista. Perdó.
❤️
Per Anònim el 1 d'agost de 2018 a les 09:07
21   2
Jo no soc independentista pero magradaria que la gente pugui entendre que pots estimar a catalunya sense ser independentista i estimar a españa sense ser facha Ho sento per les faltes pero esq tinc el corrector en castellano i no em deixa escriure molt be
Visca catalunya ||*||
Per Mariano rajoy el 1 d'agost de 2018 a les 00:14
12   8
I-inde-independencia!!!!!💛❤💛❤💛❤💛❤💛
Eoo
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 16:41
14   5
Jo sóc independentista xro he posat like sense voler 😂😂
Sorry
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 16:11
18   5
Sense voler he donat like però jo sóc independentista eh😅❤
.
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 15:00
23   78
VIVA ESPAÑA, VIVA EL REY, VIVA LA ORDEN Y LA LEY ARRIBA ESPAÑA CARAJO
Mm
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:57
11   2
Soc independentista pero no independent😅 so ns q votar
J jjwjje
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 14:25
2   5
jjwjjefkfjtjygjjgjg
Sóc tonta
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:58
20   7
He he entès al revés i he posat like però sóc 100% independentista
Si ho sóc
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:55
35   7
Jo sóc independent i respecto als qe no ho son i ho sóc perque españa no es justa amb catalunya
upps
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:51
18   3
ahaha jo he posat like i soc independent, mhe liat🤦🏻‍♀️
....
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:46
21   3
Un dels likes ha de ser dislike perque m'he equivocat i he posat like perque ho havia entes al revés. Hoo sentooo.
Ups
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 13:33
93   13
Jo soc independent, pero he posat like pk pensava k deies independent de en plan viure amb els pares o no saps?😂😂😅
No soc independentista
Per Anònima el 31 de juliol de 2018 a les 12:54
45   137
Yo no soc independentista y sempre parlo amb castella, pero segueixo aquesta conta perque me semble molt util e interesante aixi queeee Viva España
.
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 12:29
142   7
No és independent és independentista.
En serio?
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 11:45
23   0
No se vosaltres pero jo crec que son dos salsitxes a la boca.😂

aaa
Per Anònimus el 31 de juliol de 2018 a les 11:36
9   0
RIP dignitat

RAAAS
Per Anònim el 31 de juliol de 2018 a les 11:07
21   0
Vaya destrozada de vida pillat!