7 indirectes de noies i nois a adolescents que han vist al carrer, a la platja i que els han agradat molt… i si va per tu? [VOL. 2]

| 08/08/2018 a les 14:20h
Arxivat a: INTERNET, indirectes, adolescents, 6
 
Imatge il·lustrativa
Si encara no coneixes aquesta secció d'Adolescents.cat, has de saber que és un espai on els usuaris envien indirectes a persones que a vegades ni coneixen però amb qui es troben o han conincidit en un lloc concret. A partir d'aquí li envien un missatge a la persona que només ella pot entendre.

Consells a l'hora d'enviar-nos una indirecte a través del formuali que trobaràs al final de l'article: intenta donar prou informació perquè la persona que llegeixi la indirecta se senti identificada encara que tu no diguis qui ets. Concreta a quin lloc, població o carrer, us trobeu normalment, o descriu com és aquesta persona.

I si ets el protagonista d'una d'aquestes indirectes?
 

Versió sense Playbuzz:

Noia, 17 anys
Segurament no llegeixes adolescents.cat però simplement vull escriure els meus sentiments. Tu tens més de 30 anys tens una família formada amb uns fills preciosos. L'últim any abans que jo marxes de l'escola em vas fer sentir única i especial. Gràcies a tu vaig aprendre que vol dir la paraula "enamorar-se" i em vas ajudar a sortir del pou com mai m'hagués pensat. Mai t'he arribat a confessar res perquè ho dono molt per perdut, però que sàpigues que en un any em vas marcar molt i et recordaré per sempre. Segueixo pensant en tu. Ets el meu amor platònic. T'estimo moltíssim i espero algun dia poder-te retornar tots els favors que em vas fer.

Noia, 17 anys
Ets un noi alt amb cabell negre, et vaig veure el 3 d'agost a Motril. Sé que ets català pq portaves una camiseta groga de la marató de Barcelona i una polsera blanca de la discoteca cocoa. Anaves amb un home alt i una dona més baixeta amb cabell negre i curt. No sé si te'n va adonar però vaig estar tota l'estona mirant. Estàvem al xiringuito Alonso de la platja del Varadero, tenies taques blanques per tot el cos, et vaig trobar molt mono i guapo i vaig pensar que ets una persona molt interessant i m'agradaria molt poder parlar amb tu.

Noia, 16 anys
Hem estat una setmana de creuer (MSC)... i em parlat un parell de cops, però tu crec estaves pillat per una malaguenya, total que no he tingut nassos a dir-te que m'agrades.
No crec que llegeixis adolescents.cat però si per casualitat ho llegeixis i et sents identificat amb això respon a baix o obrem per insta.

Noia, 17 anys
Va ser el meu cambrer l'altre dia a la piscina de Jorba. Vam creuar moltíssimes mirades, inclús alguna paraula, fins i tot em fas fer riure bastant, però em vaig quedar amb ganes de més. Crec que et dius Bernat. Anava amb me mare i el meu pare. Sóc rossa i baixeta. Si saps qui sóc deixa-ho als comentaris.

Noia, 18 anys
No és cap indirecta. Només vull dir que els hi parleu a les persones que us criden l'atenció, siguin amigues vostres, us les trobeu pel carrer, al metro o a la parada de bus cada matí. No perdeu res en intentar-ho, això de les indirectes està molt guai, però la vida real és a fora i la millor oportunitat per parlar amb algú i començar qualsevol tipus de relació és acostant-se a parlar. Dit això, birra, feminisme i revolució!
(@menjamlapattata aka mi insta jsjs el bon spam)

Noia, 17 anys
És la tercera vegada que escric aquí i cap dels dos pics anteriors han publicat la meva indirecta, per tant, no sé si aquest pic serà diferent... anem al mateix insti a Mallorca, aquest curs passat hem anat junts a classe, ens vam conèixer en començar el curs, però abans de començar les classes em vas enviar un missatge per insta i ja vaig preveure que em cauries bé. Vam trigar una mica en parlar en persona, però em van posar em van canviar el lloc a classe i em vaig asseure davant teu fins a final de curs. El que no vaig preveure era que m'acabaria enamorant de tú. I em fa ràbia perquè un dia abans de dir-te el que sent em vas fir que aquest estiu havíem de quedar molt, però sembla que allò ha canviat, ja que quan et vaig dir de quedar, em vas deixar en vist. El darrer dia de l'insti vam anar a dinar sushi.

Noia, 17 anys
Ens vam veure un cop en un bar musical a l'hivern. Ens vam quedar mirant-nos mútuament molta estona. Tu anaves amb una camisa blanca i parlaves amb molta gent. Jo anava amb un jersei de nirvana i anava acompanyada d'una amiga. Si no hagués sigut per no deixar-la sola a ella m'hauria acostat a parlar-te. Des de llavors sempre et busco quan surto però no t'he tornat a veure.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Noia, noia, noia...
Anònim, 08/08/2018 a les 13:39
+18
-0
Que no hi ha nois al planeta o que?
Es veritat!!
Anònimaaaa, 08/08/2018 a les 17:45
+2
-0
Que no hi ha nois a les indirectes d'avui ????

Hola?
X?
Anònim, 08/08/2018 a les 16:17
+1
-0
pengeu les indirectes normals
pliiiis
NO u sabeu
Anònim, 08/08/2018 a les 16:47
+4
-0
NO sabeu el q se sent quan entro (Suposo que no soc la única) a indirectes i veig q totes son noies...joeeeeerr
piscina jorba
Anònim, 08/08/2018 a les 16:54
+23
-15
M'estic rient molt amb el del cambrer de la piscina de Jorba JAJAJA conec el noi XD (ho sento però no faré de Celestina lol)
Brutal
Anònim, 08/08/2018 a les 22:54
+0
-0
Jo tambeJAJAJA quan u he vist he rigut moltisim
Ahhahahah
Anònimdiosszs, 12/08/2018 a les 00:39
+0
-0
Quin riure tioo yo igual se qui es🤣🤣🤣
Ola k ase
Bernat, cambrer, 08/08/2018 a les 19:30
+3
-17
Se quien eres mami, yo dar filete cada dia. Passa insta y te tiro unos likes
Sis
Anònim, 08/08/2018 a les 20:31
+1
-0
Aliguaaaal
Cambre piscina de jorba
@bernidq, 09/08/2018 a les 01:04
+5
-0
Hola, soc el cambrer el bernat
Ula
Anònim, 09/08/2018 a les 15:52
+1
-0
Ja has trobat eo cambrer noia pots estar contenta
Indignació xd
Anònim, 08/08/2018 a les 19:46
+33
-11
M agrada molt adolescents.cat i no tinc res en conte només q estic una mica farta de q sempre siguin nois o noies d entre 16 18 anys i casi mai menors de 16
Mai penjareu la meva indirecta
Anònima, 08/08/2018 a les 20:00
+29
-2
Mai pengeu res del que he escrit, ni experiencies hots ni indirectes.
Primer ho ficava amb 14 anys, que eren els que tenía i vau deixar de publicar situacions menors de 15 i ara fico una edat que no tinc i tampoc.
Estic indignada tothom hauria de mereixer una oportunitat de ser llegida al menys un cop en això.😑
PROU FEMINISME!
Anònim I home , 08/08/2018 a les 20:04
+3
-104
A la noia feminista de 18 anys: ja n'hi ha PROU de donar la tabarra amb aquesta ximpleria del feminisme. Fins i tot en aquest portal ens heu de marejar! PROU ADOCTRINAMENT JA!
Pero k?
Anònim, 08/08/2018 a les 20:23
+20
-0
Tu ets tonto/tonta?
Com vols que no i agui feminisme si ja ni ha prou poc ?
Jo flipo bastant amb la gent
besis
Anònima, 08/08/2018 a les 20:25
+40
-0
PROU MASCLISME JA!* havies escrit malament masclisme jaja salu2
.
Anònim, 08/08/2018 a les 20:28
+15
-0
Com pots dir aixo?? Estas malal
Per gent com tu calen mes reflexions del feminisme,no se si ho veus😂😂
@__sagr__, 08/08/2018 a les 20:29
+23
-0
No es adoctrinament,es educació i respecte🤫🤫🖤
no ha dit res de feminisme
Anònima, 08/08/2018 a les 20:34
+14
-3
en tot el que ha dit, en cap moment ha parlat del feminisme hahahah l'ha escrit abaix aixi pk si, aligual que la birra. Pero daixo no en dius pas res oi? Apa trempat, salut i força al canut!

Pd: si el feminisme es una ximpleria perque et molesta tant?🙃
?
Anònim, 08/08/2018 a les 20:37
+20
-0
El feminisme es una ximpleria? Fes-t'ho mirar i informa't, potser així penses diferent. Ho dic sense odi en serio pero crec que 1. La noia pot posar el que vulgui en el post, no es res d'acotrinament i 2. Crec que tu també has de tenir menys odi i respectar les persones feminises ja que alguns pensem que no es una ximpleria. Espero que entris en raó, petons i sort
Ves a la merda
Feminista anònima, 08/08/2018 a les 20:39
+23
-0
Si la resta d la societat no es dediqués a adoctrinar amb merda masclista per crear èssers com tu, nosaltres no et donariem "la tabarra", capullo.
Ves a la merda
Feminista anònima, 08/08/2018 a les 20:58
+3
-0
Si la resta d la societat no es dediqués a adoctrinar amb merda masclista per crear èssers com tu, nosaltres no et donariem "la tabarra", capullo.
Ves a la merda
Feminista anònima, 08/08/2018 a les 21:07
+3
-0
Si la resta d la societat no es dediqués a adoctrinar amb merda masclista per crear èssers com tu, nosaltres no et donariem "la tabarra", capullo.
Soc feminista
X, 08/08/2018 a les 21:56
+3
-0
Nose que tarriba a pasar per el cap, pero sembles una mica curt, el feminis-me a estat i sempre i sera, lu que a de desapareixer es el masclisme i persones com tu, cabron.
#Feminista
Anònim, 08/08/2018 a les 23:10
+3
-0
Però bueno, tu ets idiota o què? Per gent com tu cal més feminisme. És el concepte que faria que les coses fossin molt millors. Potser no saps ni que és. Hauria d'haver-hi més feminisme i poc masclisme! Enlloc de comentar aquí busca al diccionari o a internet què vol dir. Avera si ho trobes majo...
Ndkdb
Anònima, 08/08/2018 a les 23:14
+1
-6
Jo penso que no hi hauria d'haver ni feminisme ni maclisme. Si no hi haguessin diferències entre generes penso que estariem millor. Per aixo jo defenso més la igualtat de genere que el feminisme, tot i que entenc i respecto les opinions dels altres
Holii
Anònim, 09/08/2018 a les 00:47
+2
-3
Sincerament soc noia i no necesito dir que soc feminista per estar a favor dels drets de la dona i la igualtat. A l'igual que no necesito anar a cap manifestacio ni muntar cap revolucio per saber que esta be i que malament. Opino que no necesito dependre de cap home per ser feliç i que ser fer les coses per mi mateixa. Sincerament, també opino que aixo del feminisme se'ns esta anant de les mans. Potser en un passat si que li hagues trobat mes sentit, quan les dones no podien votar i eren propietat dels homes pero avui en dia... ns, no necesito dir i cridar als aires que soc feminista perque es nomes una etiqueta que no et fara ni mes important ni menys important.
Noies? Really?
Anònim, 08/08/2018 a les 23:05
+1
-0
Però per què totes noies joder? Què jo també ho sóc xd
Al cambre de la piscina de Jorba
Bernat el cambre, 09/08/2018 a les 00:40
+2
-0
Hola, no tinc una imatge presisa de tu pero m'agradaria saber qui ets i com et dius. Et deixo el meu insta i m'obres sius plau k et sembla??? bernidq
Cambrer de la piscina de jorba
Anònim, 09/08/2018 a les 01:14
+1
-1
Hola, soc el cambrer m'agradaria parla am tu o k em diguesis ki ets siusplau perk estic molt intrigat
Creuer MSC
Anònim, 09/08/2018 a les 08:19
+0
-0
Quin creuer eraa?
Cambrer de jorba
Anònim, 09/08/2018 a les 11:06
+0
-1
Hola, soc el cambrer m'agradaria parla am tu o k em diguesis ki ets siusplau perk estic molt intrigat