Així són els bessons que s'han casat amb unes bessones idèntiques

| 08/08/2018 a les 13:40h
Arxivat a: VIRALS, bessons
 

No, la imatge que esteu veient no està retocada amb Photoshop. L'escena que hi apareix és el casament doble del Josh i el Jeremy Salyers amb la Brittany i la Briana Deane. Dues parelles que es van enamorar l'any passat durant el Festival de Bessons de Twinsburg (EUA) i que es van donar el "sí vull" aquest cap de setmana en el mateix lloc.

Una història tan romàntica i curiosa que ha acabat publicada en mitjans de comunicació d'arreu del món. "És un somni fet realitat. Quan érem petites parlàvem sobre com seria el nostre futur i ens imaginàvem casades amb uns bessons i ha estat així", explica la Briana.

De fet, les germanes Deane asseguren que per elles és molt important que les seves parelles entenguin i comparteixin el fort vincle que s'estableix entre les persones bessones. I és que, els seus plans són fer vida en cases properes i criar els seus fills plegats. "Som dues meitats d'un tot", asseguren.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

pff
Anònimaaa😊, 08/08/2018 a les 14:37
+12
-0
pff...son super monos i tot aixo pero perdoneu que us digui qye a mi em fan una mica de yuyu
Tècnicament...
Anònima, 08/08/2018 a les 14:57
+4
-0
Si tant els bessons com les bessones són nascuts de la mateixa bossa i per tant genéticament són "iguals" això no faria als cosins que puguin sortir de les relacións germans també mirar des del punt de vista genètic? Hi ha algú que m'ho poguès cretificar/rectificar amb certesa si us plau?
Que fort.
Anònima, 08/08/2018 a les 15:13
+1
-0
Cada dia veig més coses que coincideixen en aquest món.
Ooooh!
Anònima, 08/08/2018 a les 15:16
+10
-1
K monus per diossssss!
Xd
Anònima, 08/08/2018 a les 15:18
Interessant
+70
-2
Sempre me preguntat si quan dos bessons se casen amb dos bessones i cada parella tenen fills, els nens de les dos parelles surtiran iguals?
Uooo
Anònim, 08/08/2018 a les 15:43
+8
-2
Mai ho he pensat, però crec que no sortirien iguals. Potser semblants, però no iguals.
JDJFJFJFJjf
Anònim, 08/08/2018 a les 16:28
+0
-10
Jo crec que sortirien iguals perque si els pares de cada fill son iguals i les mares tmb doncs sortirien iguals

Anònim, 08/08/2018 a les 17:39
+11
-1
Genèticament, els fills de les dues parelles serien germans, pq compartirien els gens.
Nosee
Anònim, 08/08/2018 a les 22:09
+5
-1
Jo crec q no pq dos germans per molt que siguin dels mateixos pares i compaeteixin gens doncs no son iguals. Tot i que nhi ha q shi assemblen moolt8
Omgg
Anònim, 09/08/2018 a les 10:01
+1
-1
Jo també ho he pensat! Tinc un embolic al cap...
Xd
Anònim, 08/08/2018 a les 15:19
+19
-1
Si tenen fills tota la familia será igual
Jajaja
Anònim, 08/08/2018 a les 15:19
+25
-1
Jo em confondria
Uix...
Anònim, 08/08/2018 a les 15:25
+17
-0
Com perquè es confonguin...😂
SOC L'UNICA?? 😂😂
Anònim, 08/08/2018 a les 15:27
+13
-1
Adolescents!! Esk jo soc bessona i tot aixo k diuen d una fort vincle i coses daquestes em fan riure pk dubto bastant k d petites es portesin b. Vamos k jo em porto fatal amb magermana 😂😂
HAhahah
Anònim, 08/08/2018 a les 19:34
+9
-0
Jo també soc bessona i crec que tots els germans de petits es barallen
Hayahaha
Anònima, 09/08/2018 a les 14:59
+2
-0
No tots els bessons ens portem be, jo i me germana ens barallem cada dia😂😂
?
????, 08/08/2018 a les 15:33
+6
-1
Els fills s'assemblarien?
Shoooooow
Anònim, 08/08/2018 a les 15:46
+2
-0
Shoooooooow deeeeeeeu
Lol
Anònim, 08/08/2018 a les 16:59
+2
-1
Quin cringe xd
😂😂
Anònim, 08/08/2018 a les 17:14
+15
-0
I si és lien amb el/la bessó/na equivocada puajajajaj
Hu vaig lleguir
Anònimaa, 08/08/2018 a les 18:01
+10
-0
Vaig lleguir q si passava aixo els seus fills sasemblarien molt, i a mes a mes seria gairabe geneticament identics, aixi q els fills no serien cosis, sino geneticament serien germans (i si ames sasemblen serien germans bessons de pares diferents, pk la seva genetica seria igual)
Vaia lio per deu
Anònim, 08/08/2018 a les 18:34
+2
-1
Si io hagues set el mossen m’hauria vingut algu😂
La meva pregunta es: els fills de cada parella seran com bessons??
Dioos com liaa!!
Una pregunta
Anònim, 08/08/2018 a les 19:52
+3
-0
Com saben quina es la seva parella?? Perquè si tant iguals són...😂
LOL
Anònim, 08/08/2018 a les 22:09
+1
-1
si es senten atretes pel fisic de la seva parella probablament tambr pel de la parella del seu germà i amb lo identiques que son es poden confondre al liarse 😂
Kskdxnxncnj
Anònim, 09/08/2018 a les 14:09
+0
-0
Jo Cuan era pèrits m’ho imaginava jajajaj. Si tinguessin fills serien iguals??
Jajajaaja