5 coses que t'agradarà saber abans d'anar a dormir

| 08/08/2018 a les 18:50h
Arxivat a: INTERACTIUS, 5, curiositats
 


Abans que s'acabi el dia, us compartim algunes de les curiositats que més ens han cridat l'atenció a la redacció d'Adolescents.cat. Esperem que les trobeu interessants!

 

Versió sense Playbuzz:

Cada any moren unes 50 persones per accidents que han patit mentre es feien una selfie.

Els lleons poder arribar a tenir sexe fins a 100 vegades en un dia amb la mateixa parella.

Dutxar-se un cop a la setmana és suficient per no tenir problemes de salut. Si ho fem més cops, és per una qüestió de comoditat, per no fer pudor i per una qüestió cultural.

Fins a l'any 1920, que un home pegués la seva dona no era considerat un delicte. Per sort, el codi penal ha canviat.

L'actor Mark Wahlberg va deixar els estudis molt i molt jove. No va ser fins als 42 anys que va decidir acabar-los, aconseguir el graduat escolar i tot això per ser un bon exemple per als seus fills.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Quina llàstima
Anònima, 08/08/2018 a les 19:18
+3
-48
Tindriem que recuperar les tradicions, com les dels anys 20.
La dona a la casa i l'home a treballar, com ha de ser.
Enserio?
Anònima, 08/08/2018 a les 19:37
+13
-0
Espero que el teu comentari sigui una broma
...
Anònim, 08/08/2018 a les 19:49
+12
-0
Eres gilipolles machista de merda
Ai per favor
Anònim, 08/08/2018 a les 19:55
+14
-0
Tu de quin món vens xaval?
ets gilipolles
Anònim, 09/08/2018 a les 18:03
+2
-0
em fas fastiic masclista
tu ets imbecil
Anònima, 09/08/2018 a les 18:09
+1
-0
espero que sigui broma o sarcasme perque si no els teus pares no han sabut educar-te per aquest segle, tros de burro, quin machista perfavor
les selfies
Anònima ponle freno, 08/08/2018 a les 19:28
+1
-0
clar, si ja es la moda '' pa insta, mirarme que estioy conduciendo'' i despres s' estrellen
foto
Anònim, 08/08/2018 a les 20:14
+0
-0
D'on és el GIF de L'esquelet?
"Dutxar-se un cop a la setmana és suficient per no tenir problemes de salut. Si ho fem més cops, és per una qüestió de comoditat, per no fer pudor i per una qüestió cultural."
Resposta esquelet
Anònima, 08/08/2018 a les 20:39
+1
-0
És de la película "Hotel Transilvania 1".
Guf esquelet
Anònim, 08/08/2018 a les 20:48
+0
-0
Crec q es d’hotel transilavani (ns quina peli)
.
Anònim, 08/08/2018 a les 20:38
+3
-0
Crec k el GIF es de hotel tralsilvania
A la/al machista de merda
Anònim, 09/08/2018 a les 00:34
+4
-2
Si estem amb els estereotips espero que tinguis ulls blaus i no la tinguis petita
el que diu que hauríem de recuperar la tradició dels anys 20
Anònim, 08/08/2018 a les 22:01
+8
-0
Suposo que per fer aquest comentari ets un home, podria dir que el podriem recuperar però del revés perquè veiguessiu que estar a casa és igual o tant dur que anar a treballar i que sense les dones no us ensortirieu(elles potser tp pq es com un equip, bn...)jo no et diré que estaria bé que passés però al reves perquè anular a una quantitat de gent dient que no té proutes qualitats per treballar i que només es útil per estar-se a casa és una cosa humiliant, tot i que més humiliant és que encara hi hagi gent que ho pensi o que ho vulgui o que ho fan, per tant et diré que t'imaginis que formes part d'aqulla gent humiliada, com t'hauries de sentir? i a sobre quan després de molta feina i molt de temps, encara sents que hi ha gent que vol això i que creu que no valeu prou, que encar hi han comentaris a favor d'aqueta mentalitat humiliant. AIXÒ ÉS VERGONYÓS.
GIF
Noia, 09/08/2018 a les 11:40
+5
-0
Sóc l'única que ha quedat traumada en que lo dels lleons hi sortís un GIF de "El rei león"? M'han destrossat l'infància.
Per el q diu q hauriem de ser com als any 20
Anònim, 09/08/2018 a les 14:10
+3
-1
Tens tota la rao,
Les dones haurien de quedar-se a casa... Els homes haurien d'anar a treballar... A sí, i els imbècils q pensan com tu, haurien... com dir-ho... haurien... haurien d'anar-se a la puta merda.


si, quin retresat
Anònimafeminista, 09/08/2018 a les 18:11
+1
-0
quin retrasat y machista de merda que es aquest nano que ha dit aixo, ell si que auria de estar a casa, com es pot ser tan masclista?