Festes majors d'agost: a quins concerts gratuïts puc anar aquest cap de setmana? [VOL.2]

| 10/08/2018 a les 10:57h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, música, Festes Majors, concert
 
Imatge il·lustrativa
Hi ha festes majors durant tot l'any, però la gran majoria es concentren al mes d'agost. És per això que us portem els concerts gratuïts que hi ha programats per aquest cap de setmana en diferents pobles i ciutats de Catalunya. Si ens n'hem deixat algun proposeu-nos-el als comentaris!

 


Versió sense playbuzz: 

Maçanet de la Selva (la Selva), dissabte 11 d'agost
Concert dels Catarres, Strombers i Tutú-Keké a l'Espai Barraques a partir de les 00:00 hores. Per més informació podeu consultar al programa de Festa Major.

Arbeca (les Garrigues), dissabte 11 d'agost 
Concerts dels Contraband, Pepet i Marieta i l'Hora del Joglar a partir de les 00:30 hores al Pati de les Escoles. Per més informació podeu consultar al programa de Festa Major. 

Castelló d'Empúries (l'Alt Empordà), dissabte 11 d'agost
Concerts de Doctor Calypso, La Pegatina i Bannana Beach a partir de les 23:00 hores a la pista exterior de la Sala Polivalent. Per més informació podeu consultar al programa de Festa Major.

Bescanó (el Gironès), dissabte 11 d'agost
Concerts d'Ebri Knight, Me-Cagüentó (Tribut a Extremoduro) i Di-Versiones a partir de les 23:00 hores a la pista poliesportiva.Per més informació podeu consultar al programa de Festa Major.

Esterri d'Àneu (Pallars Sobirà) , dissabte 11 d'agost
Concert de la Banda del Coche Rojo a partir de les 00:00 hores. Per més informació podeu consultar al programa de Festa Major.


 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Vng
Anònim, 10/08/2018 a les 11:17
+0
-1
Vilanova i la geltrú?
Puigcerdà
Anònim, 10/08/2018 a les 11:18
+1
-1
Es fa la festa del Llac, venen Buhos
anoniiim
Anònim, 10/08/2018 a les 11:19
+1
-1
i ripollet per quan?
Castelldefels
Anònim, 10/08/2018 a les 11:39
+4
-0
14 agost - Castelldefels concert totalment gratuït dels Catarres a les 23.30h a la Plaça de l'església
Siusplau
Anònim, 10/08/2018 a les 11:50
+19
-1
estic cansada de que quan feu aquests tipus darticles només en poseu 4 i a la descripció poseu:si ens n'hem deixat alguna digeu-ho als commentaris... per fer aquest tipus darticles en els quals no poseu ni la meitat d'informació no cal q els feu.
i més
Anònim, 10/08/2018 a les 11:50
+0
-0
Fm ribes
Carna st pau de Segúries
Carna Camprodon
Fm Oix
FESTA MAJOR LA PALMA DE CERVELLO
Anònim, 10/08/2018 a les 12:01
+1
-0
Aquest dissabte es la festa major a la palma de cervelló amb dj, es la millor empalmada que hi haa aquest cap de setmana, veniu-vos!
LP
Anònim, 10/08/2018 a les 13:15
+0
-0
JAJAJ sabia que algú posaria La Palma, que gran soc fan teu
Centelles
Anònim, 10/08/2018 a les 12:03
+1
-1
Tambe es fa la de centelles !
Amposta
Anònim, 10/08/2018 a les 12:11
+6
-0
FESTES MAJORS D'AMPOSTA DEL 10 AL 19, FESTA TOTES LES NITS I BONA, ESTEU TOTS INVITAATS
Amposta en festes lololololo
Anònim, 10/08/2018 a les 15:20
+1
-0
Iseee ets un/a crackkk
Sant hilari sacalm
Anònim, 10/08/2018 a les 12:15
+2
-0
I la de Sant hilari sacalm? Ve Zoo a brrqs, totalment gratiss.
FM SHS LA MILLOR!
Ribes manda
Anònim, 10/08/2018 a les 12:19
+1
-0
Tb hi ha ribees
Yee
Anònim, 11/08/2018 a les 01:46
+0
-0
Daleee em cundeee molt
I tmb falta
Anònim, 10/08/2018 a les 12:22
+3
-0
Bescano (girona) 10 agost itacaband
Avui
Anònima, 10/08/2018 a les 14:30
+2
-0
M'encantaria venir, però no puc!!
Són els millors!
Jo
Anònima, 10/08/2018 a les 12:35
+11
-5
Doncs a mi m'encanta anar a festes i concerts pero els que fan aqui a Catalunya son de grups catalans (que hem sembla bé) pero que jo no escolto (no per res simplement no es el tipo de musica que m agrada) i aixo em fs molt rabia perque jo vull anar a festes i tal pero sé que no mho pasaria tant bé. Potser alguna frsta on algú encara que sigui molt merda posi musica electronica on es pugui saltar i ballar. Soc la unica a la que li passa aixo?
Igual
Anònima, 11/08/2018 a les 12:07
+1
-0
A mi em passa, però a les discoteques, no m'agrada l'ambient que hi ha, ni la musica, i per això no hi vaig, en canvi als concerts és on puc disfrutar de veritat, de la música, de l'ambient i de tot, m'encanta i aniria cada setmana, però no em deixen!!
Bordils
Anònim, 10/08/2018 a les 12:50
+0
-0
17 d'Agost. Fm de Bordils
VILADA (berguedà)
Anònim, 10/08/2018 a les 13:02
+0
-0
dimarts 14 concert de STROMBERS gratuit a partir de les 23:45
Costa Daurada
Roser dgb, 10/08/2018 a les 13:06
+1
-0
També hi ha FM Segur de Calafell
Pugipardines i Oix
Anònim, 10/08/2018 a les 13:07
+2
-0
Us deixeu totes les de pobles petits!
Zoo
Anònim, 10/08/2018 a les 13:32
+1
-0
I a Sant hilari sacalm?? Venen Zoo
FM Castellbisbal
Anònim, 10/08/2018 a les 13:33
+0
-0
Ieeeep!!
Dijous, 16: sra tomasa i strombers!!
Divendres, 17: pirats i auxili!!

A partir de les 00h
VENIUUUUU
CASTELLBISBAL
Anònim, 10/08/2018 a les 13:35
+0
-0
Fm de Castellbisbal, dies 16 i 17 d'agost (hi ha més dies) vénen: La sra tomassa, Pirat's sound sistema, Strombers i Auxili!!!
L HOSPITALET DE L INFANT
Anònim, 10/08/2018 a les 14:15
+1
-0
Fan concert gratis d Hotel cochambre!
.
Anònim, 10/08/2018 a les 14:52
+0
-0
FM Cardedeu!!
Roses
Anònim, 10/08/2018 a les 14:58
+1
-0
Avui divendrs 10 dagost mteix, ZOO, BARAQUES DE ROSES!
.
Anònim, 10/08/2018 a les 15:49
+0
-0
La Seu d'Urgell, zoo (venen a la setmana del 20)
I els pobles petits!!!!
Anònim, 10/08/2018 a les 16:00
+0
-0
Dijous 9, divendres 10, disabte 11, diumenge 12 i dilluns 13festa major de Gaserans. (Disabte hi ha DJ i dilluns orquestra maravella)
FM TARADELL A GAS
Tara a gas, 10/08/2018 a les 16:15
+0
-0
23 i 25 d'agost tothom a taradell!
Martorell
Lemonsh, 10/08/2018 a les 16:24
+0
-0
LDS el dia 15
FM guardiola de font rubi
Anònim, 10/08/2018 a les 20:38
+0
-0
Miquel del Roig dia 11
Itaca band
Anònim, 10/08/2018 a les 21:01
+0
-0
Garcia (ribera d'Ebre)
A tot arreu
Anònim, 13/08/2018 a les 17:01
+0
-0
Aquest cap de setmana passat era festa major de tot arreu quasi

Castelló de Farfanya (Noguera, al costat de Balaguer)!!!