JO JO MAI MAI especial coses HOT que «tots» hem fet, o no

| 08/08/2018 a les 20:00h
Arxivat a: INTERNET, amics, jo mai mai
 


Hem preparat una nova edició del conegut joc del JO MAI MAI. Si no hi has jugat mai, has de saber que si la situació que s'explica l'ha fet algun cop, has de beure. Si no ho has fet mai, no has de beure.
 

Versió sense Playbuzz:

JO MAI MAI m'he tocat mirant una foto d'Instagram d'algú que conec

JO MAI MAI he fet sexe oral a algú

JO MAI MAI m'han fet sexe oral

JO MAI MAI m'he masturbat en un lloc que no és casa meva

JO MAI MAI he enviat un «nude»

JO MAI MAI m'han enviat un «nude»

JO MAI MAI m'he acabat tocant o m'he tocat mentre tenia una conversa hot a la nit per Whatsapp

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

vaaaa
Anònima, 08/08/2018 a les 20:15
+24
-0
Va adolescentes.cat necesitó mes edicions de mai mal mencanta 😍
Sembla mentida
Anònima, 08/08/2018 a les 20:17
+18
-6
No sabeu que hi ha gent que no te una vida tant... com dir-ho.. animada?? Cada cop feu més coses només centrades en 4 aspectes i no sortiu d'allà. Podrieu fer aquestes coses centrades en altres temes, no només en això.
tens rao
Anònima anna war, 09/08/2018 a les 10:06
+6
-4
nomes se sentren en el sexe com si no hi hagues altres temes, aixo es del mes normal pero no se, podrien fer per exemple, especial estiu pero sense ser coses HOT ni res d' aixo . No tothom te vida sexual ho ha fet coses HOT
siusplau contesteu
Anònim, 08/08/2018 a les 20:18
+2
-0
que es sexe oral? se que soc un pringat pero esque no ho se i tinc molta curiositat
pel q pregunta per el sexe oral
Anònim, 08/08/2018 a les 22:46
+5
-1
mamada i cunnilingus basicament JAJAJA
Ja, segur
Anònim7896251, 08/08/2018 a les 20:21
+22
-20
Ara es veu que tots son uns santets...
ajaja
Anònim, 08/08/2018 a les 21:20
+0
-0
jjo igual no tinc ni idea xd
siusplau
Anònim, 08/08/2018 a les 22:38
+5
-2
aquells que no sabeu que es el sexe oral o "nude" per favor, no maregeu i busqueu a google
Em sento curteta
Anònim, 08/08/2018 a les 20:22
+15
-4
Perdò he però q vol dir "nude"?
Resposta a la persona q no sap q és nude
Anònim, 08/08/2018 a les 21:10
+0
-0
Nude vol dir despullat. Sense roba. Ho pilles??
.
Anònim, 08/08/2018 a les 21:34
+1
-0
Tampoc ho se!!!!!! Ens ho expliqueu???
Nude
Anònim, 08/08/2018 a les 22:35
+1
-0
Vol dir foto despullat/ada o ensenyant algo
No ets curtetaaa
Anònima, 08/08/2018 a les 23:18
+1
-0
A veure, no ets curteta pero no saber que significa "nudes". Mira jo t'ho explico, enviar un "nudes" es enviar una foto on surts despullat/da o amb molt poca roba (basicament és una foto hot🔥😂)
Sexe oral i nude
Anònim, 09/08/2018 a les 00:06
+1
-0
Pel qui no sàpiga que es sexe oral, és fer una mamada o menjar un cony

I per la que no sap que és un nude, és un foto "Hot" d'una polla o d'un cony O tetes
Nude
Anònim, 09/08/2018 a les 00:08
+0
-0
Un "nude" es enviar fotos despullat per un xat i tal
Per la que no sap que és "nude"
Anònim, 09/08/2018 a les 00:16
+0
-1
Fotos íntimes, per exemple que t'ha enviat fotos de la seva polla🍆. Espero haver-te ajudat💋
No ets "cuarteta"
Anònim, 09/08/2018 a les 00:49
+1
-0
vol dir una foto despullat/ada.
Ei, i no passa res per no saber-ho.
Un petó💛
M
Foto
Anònim, 09/08/2018 a les 00:52
+0
-0
Enviar una foto sense roba
😂
Anònima, 09/08/2018 a les 01:25
+0
-0
son les fotos hots qe s'envia la gent despullada
XDDD
Anònima, 08/08/2018 a les 20:23
Interessant
+60
-3
Em sento com una santa, no he begut en cap... 😂
Vaia calenta
Anònima, 08/08/2018 a les 20:30
+65
-51
Joder he begut a tot, like si vosaltres també jajajaj
Siusplau
Anònim, 08/08/2018 a les 20:35
+26
-2
Podeu fer un apartat amb tots els mai mai?
Hola
Anònim, 08/08/2018 a les 20:37
+2
-8
Que es elel sexe oral?
Sexe oral
Anònim, 08/08/2018 a les 21:25
+1
-0
Es quan algú et masturba amb la boca no se com diro. Quan et llepen el cony o et xupen la polla. Per això és diu oral pk arribes al clímax utilitzant només la boca.
PD: Fent servir aquestes paraules es la manera més senzilla d'explicaro.
.
Anònim, 08/08/2018 a les 22:56
+2
-1
Es que una persona testimula els genitals em la boca
QUE coi es nude???
Anònim, 08/08/2018 a les 20:42
+4
-7
🤪
Foto despullat/da
Anònim, 08/08/2018 a les 21:15
+0
-0
De res ;)
RT
Anònim, 08/08/2018 a les 21:33
+0
-0
Estic igual que tu!!! Algu ens ho explica??
Que es nude
Anònim, 09/08/2018 a les 00:22
+0
-0
Es enviar fotos sense roba
Nude
Anònim, 09/08/2018 a les 01:41
+0
-0
És una foto q et passen O passes i la persona q hi surt està despullat/da, i sobretot és veuen les part reproductores
.
Anònim, 08/08/2018 a les 20:46
+6
-0
Algu em pot dir si aixo es un orgasme? L'altre dia m' estava fent dits i em va començar a palpitar pero molt el cony i era molt guay la vritat😂😂
.
Anònim, 08/08/2018 a les 22:38
+0
-0
Per mi si, quan tinc un orgasme em noto que em palpita el cony, sincerament 😂
Continua doncs....
Anònim, 08/08/2018 a les 22:39
+0
-0
Si que ho és, o com a mínim és casi el clímax. Continua masturbante i arribarà un punt en el que sabràs que és un orgasme.
Mha passat el mateix😂😂
Anònima, 09/08/2018 a les 00:50
+0
-1
Ami algun cop tambe mha passat, de tant excitada el clitoris com a que no es parava de moure sol com si palpites😂 pro jo u vai trobar una mica incomodo jajaj
I no tinc nidea de si compta com a orgasme😂
Crec que no
Anònima, 09/08/2018 a les 01:42
+0
-0
L'orgasme és com un moment en el que perds el control de tot el cos i sents moltíssim plaer, però crec que això que dius no és 😂
TIOOOO HE BEGUT A TOTS MENYS A UN XD
Anònim, 08/08/2018 a les 21:07
+5
-5
TIOOOO HE BEGUT A TOTS MENYS A UN XD. Like si us ha passat :p
Per tots els que pregunten
Anònim, 08/08/2018 a les 21:14
+6
-2
Nude: foto despullat/da
Sexe oral: estimular els genitals amb la boca (ex: mamada)

Tinc 14 anys i ja se tot aixo xd😂
asco jaja
Anònima, 09/08/2018 a les 10:09
+2
-0
he sentit molt aixo de les mamades i la veritat no se com aixo pot donar plaer chupar la polla en algu, no queda gust ni res? y si t' empases semen? es agradable?
Mamada
Anònima, 11/08/2018 a les 16:12
+0
-0
Per el que diu que es asco, el que ho fa, no li dona plaer, es a laltre jajaja i no dona asco di empasses semen, mira ja lhas empassat i no queda gust jajaja
Jsisisi
Anònim, 13/08/2018 a les 23:57
+1
-0
Jo 13 xd
Ctjj
Anònim, 08/08/2018 a les 21:30
+7
-3
Enserio casi sempre els jo mai mai son coses de sobre sexe y Aixo cansa tambe podrieu posar coses sobre la realitat el rascisme etc no sempre centrarse en les mateixes coses😑
RARA
Anònima, 08/08/2018 a les 21:32
+5
-0
Em sento rara he votat i ninguna resposta era la majoria, totes em sortien diferents. Pensava que eren molt comuns en adolescents com nosaltres jajajajajjaja. Si algu mes li ha pasat que m'ho digui perfaa em sentire millor :))
Nude i sexe oral
Anònim, 08/08/2018 a les 22:24
+0
-0
A veure, un nude es una foto nuu, o semi-nuu provocant.
I el sexe oral basicament es amb la boca, una mamada o cunnilingus:)
Hola
Anònimaa, 08/08/2018 a les 22:40
+3
-1
Lol he “begut” a totes 😂
No vaig de sobrada ni res, només que m’ha fet gràcia
els comentaris semblen de cortets alguns ee
Anònima de 14 bebee, 08/08/2018 a les 23:17
+7
-5
holaa
diooos a vegades qui comenta sembla gilipolles eee.....
tinc 14 anys i he fet sexe oral i me han enviat nudes tioo....lo mes normal
sexe oral es que li xupes (polla o cony) o tel xupen (polla o cony)
i un nude es una foto despollat o despollada
esq joder ee a vegades la gentque fa aixo ma pos dels nervis
ara ia se que començareu a criticar a full per lo poc santa que soc i taal.....pero la verdad esq me la suda lo que arriba a ser mooolt....jejejejej
us estimo adolescentttttss bebes❤❤
Jajajajajja
Anònim, 09/08/2018 a les 11:14
+4
-0
Yo tmb i tmb tinc 14 tranki😂😂
DUBTES SOLUCIONATS
Anònima, 08/08/2018 a les 23:45
+0
-0
Hi he vist moltes persones preguntant coses que no sabien així que responc a aquestes dues preguntes que he vist:
- NUDES: Són fotografies íntimes
- SEXE ORAL: Quan es masturba a una persona utilitzant la boca (llavis i llengua), és a dir, llepar les parts íntimes de l'altra persona
Ajudaa🙃🙏
Anònima, 14/10/2018 a les 14:30
+1
-0
Tu q saps del tema, q es fer un vladimir esq tothom ho sap i jo quedo com una tonta pq no ho se i ningu mho vol explicar, mersiii💛
Mare meva quina vida.........
Anònim, 09/08/2018 a les 00:09
+4
-1
Tot és no he begut...
Aviam ja se k la gent té la vida més animada k jo😂 po poseu coses una mica més variades😉
Paranormal
Anònim, 09/08/2018 a les 00:35
+6
-1
Va adolescents podrieu obrir una seccio de experiencies pranormals seria molt chulo!
Porfa
Anònim, 09/08/2018 a les 00:44
+4
-0
Ties podeu dir amb quina edat la veu perdre i quant temps portaveu amb la persona? Porfa esque tinc un dilema important🤦🏼‍♀️MErsiiii
yo aqui sigo
Anònima, 09/08/2018 a les 12:40
+3
-0
sesne menjar-me una rosquilla , mira que vols,no he trobat la persona amb qui fer-ho estan amb confiança, amb aquestes coes no s' ha de correr
D’hora
Anònim, 09/08/2018 a les 22:50
+2
-0
Jo la vaig perdre amb 14 i només portavem 2 setmanes de relació “seria”
la de d' hora
Anònimamatoll, 10/08/2018 a les 13:08
+0
-0
ala, a les 2 setmanes? si que tenieu confiança els dos, potser ja estaveu preparats
Beure
Noi 16, 09/08/2018 a les 00:52
+5
-1
A aquest ritme acabare borratxo al terra e begut a tot😂
Porfa
Anònim, 09/08/2018 a les 00:55
+0
-1
Ties podeu dir amb quina edat la veu perdre i quant temps portaveu amb la persona? Porfa esque tinc un dilema important🤦🏼‍♀️MErsiiii
fw
Anònima, 09/08/2018 a les 14:35
+1
-0
amb 19 anys pero em faltava poc pels 20, portavem 2 mesos junts, no fa gaire de aixo, espero que tagi servit :)
per la del dilema amb la edat que perda la virginidad
Anònimaaaa, 11/08/2018 a les 01:27
+0
-0
heloooouuuuuu
tinc 14 i tinc una nena de 4 mesos, i sa diu abriil soc del 04 i ta donc consell
la has de perdre amb qui ta sentis a gust per fes servir un condo i prente la pastilla pq lo meu va ser un UUUUPS molt gran i encara que jo me la estimi molt, te arruina la vida, pq no pots sortir tan....❤
re d' aixo
Anònimamatoll, 09/08/2018 a les 10:05
+1
-1
menys la segona, perfavor que fastig
Visca la virginitat!!!!
Anònim, 09/08/2018 a les 15:50
+5
-1
Moriré verge XD
like si encara ets verge