Així són els condons vegans, la nova moda en preservatius

| 09/08/2018 a les 12:43h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, vegasexualitat, menjar, vegà
 
Imatge il·lustrativa
Fa uns mesos us parlàvem de la vegasexualitat. Una tendència cada cop més estesa entre els vegans i que consisteix en mantenir relacions sexuals només amb aquelles persones que no consumeixen cap producte derivat dels animals.

Doncs bé, el més probable és que els seguidors d'aquesta tendència facin servir condons vegans, uns preservatius relativament nous, però que ja han aconseguit consolidar-se en el mercat, segons informen diversos mitjans.

I és que, encara que molta gent no ho sàpiga, els condons tradicionals contenen una proteïna derivada de la llet, la caseïna, la qual serveix perquè el làtex sigui més elàstic. Això sí, cal dir que tot i no incloure aquesta substància, els preservatius vegans són igual de segurs que els clàssics. 

La diferència és que cap dels materials amb què estan fabricats és d'origen animal. Per exemple, una marca alemanya produeix els seus condons utilitzant cautxú natural. En fi, que tothom faci servir el que vulgui.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

em
Anònim, 09/08/2018 a les 13:22
+16
-2
Hi han condons de latex vegans eh, no m'enrecordo del nom de la marca però n'hi han. A mi em sembla bé que facin això, així no contaminen tant.
🙄🙄
Anònim, 09/08/2018 a les 15:08
+4
-1
Aviam, per ser vegà no vol dir que contamini menys, simplement que no te res d origen animal.
Exacte!
Anònim, 09/08/2018 a les 15:16
+1
-1
A mi tmbe em sembla perfect k facin condons vegans . Per la gent i pel planeta
vaja
Anònima vegetariana, 09/08/2018 a les 13:52
+5
-5
Quina xorrada
PREU
Anònim, 09/08/2018 a les 14:03
+20
-0
Si els normals ja son cars aquests ja ni tencuento. Follar i ser vegà es per rics XD
Cert
Anònim, 09/08/2018 a les 16:01
+9
-2
Mas robat el comentari, no seràs cabronazi? 😂
millors que els normals
Anònim, 09/08/2018 a les 17:02
+5
-2
Els vaig començar a utilitzar abans de ser vegetariana. A mi m'agraden més perquè acostumen a ser més economics i la sensació per a mi és més natural que no pas la que ofereixen els preservatius convencionals.
Ironia
Anònim, 09/08/2018 a les 21:28
+10
-2
Perquè sempre (o majoritàriament) poseu gifs de gent que compleix l'estereotip "d'estar boní[email protected]" i després prediqueu que estimem el nostre cos?
No vull que sembli com si ens estiguéssim contradient aposta, si no que personalment, els vostres articles m'ajuden molt, però veure aquesta gent als gifs vulgui que no em fa compararme i no sentirme precisament de puta mare amb el meu cos...
Cert
Anònima, 10/08/2018 a les 00:44
+0
-0
de vegades em pari a mirar les fotos de portada i els gifs i sempre penso el mateix