​TEST: Ets una persona de qui s'enamoren fàcilment?

| 09/08/2018 a les 15:40h
Arxivat a: TESTS, test, amor
 
Imatge il·lustrativa
La gent s'enamora de tu? O un cop et coneixen, acaben sentint alguna cosa més que amistat? O ets algú que li costa obrir-se i per tant, que s'enamorin d'ell perquè no es deixa conèixer prou?

 

*Si no pots veure el test amb Playbuzz, espera uns segons o torna a carregar l'article.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

aiix
Anònim, 09/08/2018 a les 17:48
+31
-1
que macuus els redactors... surt k amb mi la vida es mes bonicaa que cuquiss
😂😂
Anònima, 07/09/2018 a les 22:40
+1
-0
Sisi a mi em fica que la vida amb mi és molt bonica i tal però de relas nah de bah😂😂😂
Tiinc 13 anys
Anònimaa, 09/08/2018 a les 18:54
+17
-6
No soc facil d enamorar pero quan em pillo d algu ho dono toot i soc super carinyosa . Hi han poooquiiisiimes persones que ho han aconseguit.
JAJAJA MEMEEOO
Anònima, 09/08/2018 a les 21:16
+35
-0
Si q es veritat q tinc algún pretendent, pero tant com q s enamorin d mi.. ns jo eeee jejejje😂♥️Dec ser la unica q te gent al radera i el meu crush suda d mi.. ptabidatt hahaha
Ouu
Anònim, 09/08/2018 a les 22:06
+2
-0
JAJAJAJAJJAJAJAJA SEMPRE HI HA ALGÚ SENYORETA
Hahah total k si
Anònim, 09/08/2018 a les 22:30
+2
-0
Jajaj em pasa el mateeeix he tingut i tinc alguns pretendents pero cap dells es el meu crush

Ell suda de mi😂😂😂
No et la unica
Anònim, 09/08/2018 a les 22:57
+1
-0
Hahsha d e mi van tres derrera i em mola una pava hhah🤦🏻
No cola
Anònim, 09/08/2018 a les 22:50
+0
-4
Tots els testos, posi el que posi surt el mateix
Aveura
Anònim, 09/08/2018 a les 23:16
+0
-15
He trobat que les preguntes eren per si erats un noi nose si soc jo o algo mes ho ha notat. Nose perque crec ue perque la del peto es pels nois o nose
Em surt que molta gent està enamorada de mi
Anònim, 10/08/2018 a les 00:34
+4
-1
Em posa això: Més gent de la que et penses s'ha enamorat de tu! Ets molt agradable i saps posar-te en el lloc de l'altre fer-lo sentir a gust. És molt fàcil enamorar-se d'una persona com tu perquè, al teu costat, la vida és més bonica.
He respost sincerament perquè jo sóc molt bona persona i agradable (a vegades potser massa i em deixo caure a la temptació del diable jiji)
Jo crec k no es veritat perquè no trobo a ningú que em vulgui
Jo en l'amor sóc fidel i no enganyaria pas a la meva parella quan en tingués.
Necessito un crush que em faci riure i divertir molt i que estimi platònicament! ;)
Test reperit??
Anònim, 10/08/2018 a les 01:43
+2
-1
Sóc jo o aquest test ja el van fee fa temps??
Q kukis!
Anònim, 10/08/2018 a les 03:20
+2
-0
M'heu posat q la vida és més bonica al meu costat jeje q monuus!😊 I realment si q m'esforço a conèixer els meus crushes jajajaja
Clavaao👌
Anònim, 10/08/2018 a les 16:33
+6
-0
Et costa una mica enamorar a les persones que t'agraden. Possiblement sigui un tema de timidesa. Intenta fer allò que sentis encara que et moris de vergonya o encara que et faci molta por... Pensa que la vida només es viu una vegada!