Arriba a Netflix la que promet ser una de les sèries més polèmiques de l'any

| 10/08/2018 a les 09:18h
Arxivat a: ACTUALITAT, bullying, sèrie, Netflix
 

Aquest divendres s'estrena a Netflix Insatiable, la que promet ser una de les produccions més polèmiques de l'any. De fet, abans que la plataforma n'emetés el primer capítol, ja hi havia oberta una campanya a Change.org demanant la seva cancel·lació. El motiu? "Promoure el body-shaming i la gordofòbia".


I és que la ficció explica la història de la Patty, una adolescent que passa de patir bullying a causa del seu sobrepès a convertir-se en una de les noies més populars de l'institut després d'aprimar-se. Un plantejament que molts usuaris consideren "intolerable".

A banda de la polèmica, però, pel que sembla la sèrie no està massa ben construïda. Almenys així ho asseguren les primeres crítiques publicades en portals especialitzats. "Els personatges no fan gràcia" o "La història no para de complicar-se i acaba sent estranya" són alguns dels comentaris que es poden llegir.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Bua
Anònim, 10/08/2018 a les 10:30
+3
-7
He vist el primer capítol i es una puta merda!
Bfff
Anònim, 10/08/2018 a les 10:33
+3
-0
La gordofòbia es una realitat, això fa que no es pugui representar en una sèrie? A tothom li grada queixar-se per tot i criticar-ho tot. A ningú res li sembla bé.
XD
✌🏽, 10/08/2018 a les 10:34
+1
-0
A quina hora surt perquè jo e buscat al Netflix i no hem surt . Ajuda plis m’agradaria veure-la
mentida
Anònim, 13/08/2018 a les 22:09
+0
-0
acabo de veure el primer capitol i la noia no s'aprima per questions de bulliyng sino per una lesión a la mandíbula
Q plastas
Anònim, 10/08/2018 a les 11:20
+18
-2
S han de respectar totes les opinions però m estic cansan una mica de què la critiqueu tant, haver si que es veritat que ho van fer una mica malament però que la sèrie no està ben construïda això no ho crec perq almenys per a mi, promet bastant
Lel
Anònim, 10/08/2018 a les 11:47
+11
-4
No entenc per que critiqueuse tant, aquesta serie no diu cap mentida, aixo pot passar i passa i vosaltres no voleu admetre la realitat
ah si?
Anònim, 10/08/2018 a les 12:42
+14
-7
Aixo passa, clar que sí! Però no veus que el missatge que donen és si ets gorda bulliyng i si et prima popular. Digam tu quanta gent coneixes que s'aprimi tots aquests quilos en un any i passi a ser de la que li feien bulliyng a la més popular. Digam també quanta gent coneixes que és gorda i simplement vol que la gent respecti el seu cos. Aquesta serie es l'oposat al respecte
Perquè sempre Netflix?
Anònimaaa, 10/08/2018 a les 13:07
+5
-1
Totes les series que m'interessen, són de Netflix, i jo no en tinc!...😭
Donca a una altra pagina
Eiii, 10/08/2018 a les 15:09
+0
-1
Al plusdede i surt aquesta serie ja vaig per el capitul 6 uau
Realitat/Ficció
Anònim, 10/08/2018 a les 15:00
+5
-0
Una cosa es els problemes que hi ha a la societat dia a dia i n'he hi ha molts mes que si ets de les popu o no si ets prima o no, el que no puc comprendre jo es que la gent no comprengue que es una realitat fictisia una historia inventada basada en un fet social. Jo crec que estara molt be per et pot enssenyar a un mateix a burlar-te de la situacio en que et trobes.
Abans he llegit un comentari que dia que si ets prima ets popu i si no u ets ets un bitxo raro a la que li fan bulling, u sento no estic d'acord perque la meva talla es una 36 i pateixo acos escolar des dels 10 i tinc15 i si per aixo he de tenir por d'una serie pot seria millor que em remplanteje moltes coses. El mon no canvia nomes per pensaru el mon canviara quan natros canviesem.
Quan suuurt
Anònim, 10/08/2018 a les 15:27
+1
-0
L.he buscat y no surt
Quants comentaris
No diré el meu nom per aquí jeje, 10/08/2018 a les 16:27
+7
-3
Quants comentaris. Hola bona tarda, jo volia escriure un comentari parlant de la sèrie però ja n'hi han molts. M'he decidit per escriure'n un, però diguent que ja hi havien molts comentaris escrits, bueno bona tarda una altre vegada. Ara vaig a mirar aquesta sèrie pel netflix, bueno no, perquè només tinc un 23% de bateria, ara 22%. Bueno, bona tarda per última vegada. Gràcies per dedicar un breu temps de les vostres vides a llegir el meu comentari i que passeu un bon estiu. Adéu i petons. Bona tarda
No es tan com es diu
Anònim, 10/08/2018 a les 21:41
+0
-0
Jo l’he començat aquesta tarda per veure si les crítiques eren verdaderes i no crec q sigui aixi, de fet vaig pel 4rt capitol i apunt d’acabar-lo i està bé, obviament tothom té opinions diferents i no pot agradar a tothom pero jo no crec q sigui tan com el q diuen de dolenta
la obesitat
metge, 11/08/2018 a les 07:05
+2
-0
La obesitat es la malatia del nostre segle i segueix augmentant. Incrementa moltes altres malalties i redueix la esperança de vida. Amb tot el.respecte per la gent massa obesa o massa prima, hem de lluitar contra la obesitat especialment infantil, moltes vegades fruit de una alimentacio inadecuada per part de la mateixa familia. Molts anims i Stop Bulling.
Doblatge
Anònim, 11/08/2018 a les 09:02
+0
-0
El seu doblatge al castellà és una merda xD
discriminacio